To the pindakaas and beyond!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Pinada View Post
    Nice! Wil een mod de titel van mijn log aanpassen?
    er was eens een tijd dat je dat zelf kon...
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
      er was eens een tijd dat je dat zelf kon...
      Welnee joh. Heb ik nooit gekund. Je bent in de war met iemand anders denk ik.

Edit: En nu niet meer off topic kojak, anders kijk ik genIx lief aan en vraag ik hem werk te maken van zijn aankondiging .
      "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Welnee joh. Heb ik nooit gekund. Je bent in de war met iemand anders denk ik.

Edit: En nu niet meer off topic kojak, anders kijk ik genIx lief aan en vraag ik hem werk te maken van zijn aankondiging .
        Dan ben ik in de war met iemand anders.. diegene had een lief poesje/tijgertje als avater en heette ook pinada! Oja de forumregels zijn aangescherpt, vanaf nu ON-topic
        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

fftopic: moeten logs ook per definitie on topic blijven dan? Discussies oke, maar logs lijkt mij toch dat je ermee mag doen wat je wilt?

Ontopic: Succes met je log. Ik ga hem volgen.
          Still shrinking.

Comment

Ik zeg doen
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Unexist View Post
              fftopic: moeten logs ook per definitie on topic blijven dan? Discussies oke, maar logs lijkt mij toch dat je ermee mag doen wat je wilt?

Ontopic: Succes met je log. Ik ga hem volgen.

Ik ben geen mod meer dus ik kan deze vraag niet met zekerheid bantwoorden. Maar het lijkt mij dat als de TS aangeeft geen off topic meuk in zijn/ haar log te willen hebben, dat er dan ook geen off topic meuk geplaatst dient te worden. Als de TS er geen problemen mee heeft lijkt het me een ander verhaal.
              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Het off topic gedoe werd de laatste tijd ook iets te erg. Je kon geen topic meer starten of het werd de grootste flauwekul.

Ontopic weer: Veel succes met je log en je herstel!
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Is nog erger, nu al, dan mijn log.

Kom eens door met die trainings.
                  http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                    Is nog erger, nu al, dan mijn log.

Kom eens door met die trainings.
                    Morgenavond wieder. Was vandaag zu spät thuis.

Comment

Veel plezier/succes Linda.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Pinada als jouw trainingservaringen uitblijven en jij nalatig bent, mag ik dan mijnes plaatsen?

http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Osterich View Post
                          Pinada als jouw trainingservaringen uitblijven en jij nalatig bent, mag ik dan mijnes plaatsen?

Definieer 'nalatig'. En 'het uitblijven van trainingservaringen'.

Comment

1 op 26 verhouding van posts/trainingsposts maar dan andersom.

Comment

Deal no. Maar dan andersom.

Blijf jij maar lekker je eigen log volgooien met je trainingservaringen .

Comment

Zojuist wederom getraind.

Pull through
                                70 kg
                                12-10-8

GHR (niet strict)
                                bw
                                3x 10

LPD (afgewisseld met hyperextension)
                                50 kg
                                12-10-8

Hyperextension*
                                15 kg
                                12-10-8

Chest supported db row
                                2x 14 kg
                                12-10-8

Face pull (afgewisseld met side raises)
                                30 kg
                                12-10-8

Db side raise
                                2x 6 kg
                                12-10-8

*Ik doe eigenlijk twee varianten, maar noem ze allebei hyperextension. Vandaag had ik dat stoelgeval verticaler dan normaal gezet en de buiging meer vanuit de onderrug. Andere keren staat dat stoelgeval horizontaal en dan is de buiging vanuit de heup.

Daarna nog cardio op de fiets volgens tabata-protocol.

Aanstaande zaterdag beginnen de zomerfeesten in Nijmegen (in verband met de vierdaagse die dinsdag van start gaat). Langzaam maar zeker wordt de binnenstad ontdaan van fietsenrekken en worden overal tenten en borden en dergelijke neergeplempt. De eerste lopers begeven zich ook al richting Nijmegen. Ik liep vandaag naar huis en dan loop ik langs de start/finish. Komen drie kerels me tegemoet gelopen. "Hello! We are in town for the four days marches. Where is the nearest coffee shop?"
                                Last edited by Pinada; 13-07-2010, 21:13.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X