Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by michiel231 View Post
    Geen kip vis en of vlees? Snap niet dat je het vol hou zo weinig eten op een dag ik zou omvallen van de honger

Ik heb begrepen dat hij het op die manier doet vanwege zijn budget. Makreel en tonijn uit blik zou nog wel kunnen, die zijn niet zo duur dacht ik.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
      Ik heb begrepen dat hij het op die manier doet vanwege zijn budget. Makreel en tonijn uit blik zou nog wel kunnen, die zijn niet zo duur dacht ik.
      klopt...

Tartaar en tonijn zijn op zich niet duur,maar 3x per dag telt aardig op aan het einde van de week...

vandaar dus mijn keuze voor dit schema...

als ik wat meer ruimte krijg in mijn budget dan voeg ik zeker wel tonijn toe...

ik vind dat ik nu toch een volwaardig schema heb van 3400 kcal...

Comment

• Originally posted by michiel231 View Post
        Geen kip vis en of vlees? Snap niet dat je het vol hou zo weinig eten op een dag ik zou omvallen van de honger
        weinig eten???

ik weeg 73,5 kilo en ik heb nu 3400 kcal met hoogwaardig voedsel...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
          klopt...

Tartaar en tonijn zijn op zich niet duur,maar 3x per dag telt aardig op aan het einde van de week...

vandaar dus mijn keuze voor dit schema...

als ik wat meer ruimte krijg in mijn budget dan voeg ik zeker wel tonijn toe...

ik vind dat ik nu toch een volwaardig schema heb van 3400 kcal...
          Makreel in water uit blik is goedkoper dan tonijn dacht ik. Die kun je zo opeten.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

• vroeg op vandaag....

straks 45 minuten op de fiets en starten met mijn nieuwe werk als heftruckchauffeur....

en weer 45 minuten terug fietsen.....

ben benieuwd...

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
              Makreel in water uit blik is goedkoper dan tonijn dacht ik. Die kun je zo opeten.
              Sardines zijn vrijwel altijd het goedkoopst. Maar verse makreel kost ook mar iets van 1,50 bij de aldi, zit wat meer in dan een blik

Comment

• Nibor, succes vandaag, je kunt het!!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• suc6

Comment

• Vandaag heerlijk getraind op de nieuwe gym...

Deze heeft wel een spiegelwand en een losse bench press en ik mag gewoon in een hempje trainen...
                    Ook lekkere harde muziek en veel meer jongens zoals mij die gewoon lekker bezig zijn met bodybuilding i.p.v dat health gebeuren...

Ik blijf nog wel lid van Sportcity ,maar dat is puur voor de sauna en stoomcabine en bruiningsbank...

Ik had ff mazzel omdat ik timmerman ben van oorspronkelijk beroep en hun net nieuw zijn en alles zelf doen qua verbouwen en ik een nu 2 maanden gratis mag trainen in ruil voor het omdraaien van 3 deuren...hahahaha BETERRRRRRRRRRRRRRRR

Helaas moeten er nog wat toestellen bij komen en nog 2 extra bankjes en er komen nieuwe dumbells..
                    Wel hebben ze de juiste dingen voor mij...

net heerlijk upperbody getraind....

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                      Vandaag heerlijk getraind op de nieuwe gym...

Deze heeft wel een spiegelwand en een losse bench press en ik mag gewoon in een hempje trainen...
                      Ook lekkere harde muziek en veel meer jongens zoals mij die gewoon lekker bezig zijn met bodybuilding i.p.v dat health gebeuren...

Ik blijf nog wel lid van Sportcity ,maar dat is puur voor de sauna en stoomcabine en bruiningsbank...

Ik had ff mazzel omdat ik timmerman ben van oorspronkelijk beroep en hun net nieuw zijn en alles zelf doen qua verbouwen en ik een nu 2 maanden gratis mag trainen in ruil voor het omdraaien van 3 deuren...hahahaha BETERRRRRRRRRRRRRRRR

Helaas moeten er nog wat toestellen bij komen en nog 2 extra bankjes en er komen nieuwe dumbells..
                      Wel hebben ze de juiste dingen voor mij...

net heerlijk upperbody getraind....
                      Zo hebbie goed voor mekaar man

Comment

• ja toch... ik had het gezegd gisteren en toen ik vandaag kwam zei die vrouw..."hem bedoelde ik nou...hij kan timmeren"
                        dus toen was de deal al snel gesloten...

Comment

• Hebben ze bij die gym van jou misschien nog hulp nodig met het computersysteem ?
                          Dan kan ik ze misschien wijsmaken dat het allemaal erg ingewikkeld is om te fixen en een jaartje gratis trainen

Maarem, ga je ook weer meer in detail loggen nu ? Is een beetje stilletjes in je log vind ik. Heb ik ook weer wat meer te lezen he

Comment

• Hij is nog aan het bijkomen van zijn training met mij.
                            Dat kost tijd hoor, geloof dat maar!
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• oef, NU nog ?
                              Dan ga ik echt niet met jou trainen Beau !

Comment

• Originally posted by ijzerkonijn View Post
                                Hebben ze bij die gym van jou misschien nog hulp nodig met het computersysteem ?
                                Dan kan ik ze misschien wijsmaken dat het allemaal erg ingewikkeld is om te fixen en een jaartje gratis trainen

Maarem, ga je ook weer meer in detail loggen nu ? Is een beetje stilletjes in je log vind ik. Heb ik ook weer wat meer te lezen he
                                website is wel ruk van hun...misschien kun je daar wat mee

ik ga wel weer posten nu voor mijn trouwe lezers en vrienden...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X