Nibor76nl Log 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by ijzerkonijn View Post
    Dan ga ik echt niet met jou trainen Beau !
    Echt wel, konijntje! Gij zult mij niet ontkomen! *grijnst gemeen*
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
      Hij is nog aan het bijkomen van zijn training met mij.
      Dat kost tijd hoor, geloof dat maar!
      heb ik zeker 3 dagen gevoelt ja...

momenteel heb ik nog bizarre spierpijn van afgelopen zaterdag...vette lowerbody training gedaan...

binnenkort gaan we weer saampjes trainen...

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        website is wel ruk van hun...misschien kun je daar wat mee

ik ga wel weer posten nu voor mijn trouwe lezers en vrienden...
        Vertel ze maar dat ik voor een jaar lidmaatschap, inclusief chauffeur (anders moet ik zo'n eind fietsen he ?) de boel best wel wil fixen voor ze

Comment

momenteel heb ik nog bizarre spierpijn van afgelopen zaterdag...vette lowerbody training gedaan...
          Sporty wil je billen wel masseren, hoorrrrr.........oeps

Comment

• Originally posted by Sporty Kris View Post
            Sporty wil je billen wel masseren, hoorrrrr.........oeps
            graag

komt door dat extra setje die ik voor jou deed....

we p.m-en wel

Comment

• Net ff langs de nieuwe gym geweest om wat dingen door te nemen met de eigenaar...
              Samen een rondje gelopen om te kijken wat er allemaal nog anders of verbeterd kan worden...

Gelukkig staat hij voor veel dingen open en wil hetzelfde bereiken als wat ik graag zou willen zien in een gym...

Binnenkort komt er dus een squatrack en een extra pulley (verstelbaar) aangezien we gisteren met 6 man bij de pulley stonden te wachten op elkaar...

Ook grappig was toen ik binnen kwam en de eigenaar zei: "jij kom precies op tijd"
              Er waren 2 jongens die aan de supplementen wilden gaan om grotere spieren te krijgen.
              Aangezien er niemand loopt met enigzins verstand van supplementen moest ik ff uit gaan leggen hoe en wat...
              Ik heb ze eerst uitgelegd dat hun normale voeding moest kloppen en dat anders wat whey en creatine weinig tot geen zin zou hebben...
              Ik heb ze weightgainer afgeraden ( ja..ja.. dat is ff schrikken voor sommige mensen hier die mij kennen van de LEAN GAIN) en gewoon wat basis tips gegeven over kcal's...vetten enz...

uiteindelijk zijn ze voor de whey perfection gegaan van Bodyenfit en voor de casseine van Bodyenfit...

Ik kreeg een compliment van de eigenaar en hij zei mij ook dat hij mijn fysiek erg netjes vond en dat ik een goed voorbeeld zou zijn voor de andere jongens...
              Blijkbaar heb ik gisteren dus een goede indruk achter gelaten met mijn 1e training daar...

Ik heb het gevoel dat ik nog veel ga bereiken daar en dat ik eindelijk mijn stekkie gevonden heb...

Comment

• lekker toch, haha mischien kan je personal training doen. Zou wel cool zijn ahha

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                  lekker toch, haha mischien kan je personal training doen. Zou wel cool zijn ahha
                  hebben we het ook over gehad...

voorlopig kunnen ze mij nog niet volledig betalen daarvoor...
                  En ik zou toch wat diploma's moeten halen dan...

Comment

• Ik zal zodra ik eindelijk 75 kilo weeg eens wat foto's laten maken...

Nog 1 kg geduld dus....

Comment

Ik zal zodra ik eindelijk 75 kilo weeg eens wat foto's laten maken...

Nog 1 kg geduld dus....
                      Hoelang ben je eigenlijk en heb je enig idee van je vetpercentage?

Comment

• Originally posted by Silk View Post
                        Hoelang ben je eigenlijk en heb je enig idee van je vetpercentage?
                        183 cm en rond de 16% vet...

Comment

Net ff langs de nieuwe gym geweest om wat dingen door te nemen met de eigenaar...
                          Samen een rondje gelopen om te kijken wat er allemaal nog anders of verbeterd kan worden...

Gelukkig staat hij voor veel dingen open en wil hetzelfde bereiken als wat ik graag zou willen zien in een gym...

Binnenkort komt er dus een squatrack en een extra pulley (verstelbaar) aangezien we gisteren met 6 man bij de pulley stonden te wachten op elkaar...

Ook grappig was toen ik binnen kwam en de eigenaar zei: "jij kom precies op tijd"
                          Er waren 2 jongens die aan de supplementen wilden gaan om grotere spieren te krijgen.
                          Aangezien er niemand loopt met enigzins verstand van supplementen moest ik ff uit gaan leggen hoe en wat...
                          Ik heb ze eerst uitgelegd dat hun normale voeding moest kloppen en dat anders wat whey en creatine weinig tot geen zin zou hebben...
                          Ik heb ze weightgainer afgeraden ( ja..ja.. dat is ff schrikken voor sommige mensen hier die mij kennen van de LEAN GAIN) en gewoon wat basis tips gegeven over kcal's...vetten enz...

uiteindelijk zijn ze voor de whey perfection gegaan van Bodyenfit en voor de casseine van Bodyenfit...

Ik kreeg een compliment van de eigenaar en hij zei mij ook dat hij mijn fysiek erg netjes vond en dat ik een goed voorbeeld zou zijn voor de andere jongens...
                          Blijkbaar heb ik gisteren dus een goede indruk achter gelaten met mijn 1e training daar...

Ik heb het gevoel dat ik nog veel ga bereiken daar en dat ik eindelijk mijn stekkie gevonden heb...
                          Dat is een heel mooi compliment, Nib! Dat moet je vast goed doen! Extra stimulans om lekker te gaan knallen!

Comment

• yep..inderdaad... ik voel mij gewaardeerd...

en het leuke is dat ze gelijk mijn naam hadden onthouden...
                            toen ik binnenkwam was het gelijk: "hoi Robin"

altijd prettig...

Comment

Als ik jou was zou ik de eigenaar proberen te overtuigen om een powerrack aan te schaffen i.p.v. een squat rack. Dan kun je tenminste de hoogte van die veiligheidsstangen instellen.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• ja idd, personal touch! Doet hem altijd goed! Als ik bij mijn 'oude' sportschool binnen kom,
                                is het altijd van: "heeeeeeey Krissssyyyy"

bij de 'nieuwe' sportschool is het altijd van: "heeyyy, hoe ist met je man?........"
                                dat is dan natuurlijk weer wat minder, haha nee hoor, geintje

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X