Saint2D's en gleke's trainingslog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Moet je daar dan 16/17km/uur hardlopen binnen zoveel tijd?

Mooi streven iig. Mijn record was laatst 14km/uur in 20 minuten, dus ik moet nog wat gas bij gaan geven. Het ideaalste zou zijn als je 1 uur of langer 15km/uur hard kan blijven lopen. Een ding scheelt wat ik gehoord heb van bijv. de mariniers in Nederland is dat je niet alleen maar hardloopt, maar ook veel wandelt.
    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
      Moet je daar dan 16/17km/uur hardlopen binnen zoveel tijd?

Mooi streven iig. Mijn record was laatst 14km/uur in 20 minuten, dus ik moet nog wat gas bij gaan geven. Het ideaalste zou zijn als je 1 uur of langer 15km/uur hard kan blijven lopen. Een ding scheelt wat ik gehoord heb van bijv. de mariniers in Nederland is dat je niet alleen maar hardloopt, maar ook veel wandelt.
      To be the best, you have to do what it takes to be the best he

Ik doe het vooral voor mezelf, omdat het helemaal nog niet zeker is dat ik dat ga doen.

Para's is ook zeer veel wandelen, zo heb je tochten van meer dan 20 km die je in minder dan 2 uur volledig bepakt moet afleggen. Dus dat is een combinatie van lopen en wandelen.

Maar para opleiding is een eitje in vergelijking met Special forces, gemiddeld 10 personen per jaar schrijven zich in voor de opleiding en het is al veel als er 2 slagen.
      Last edited by gleke; 10-06-2011, 07:40.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by gleke View Post
        Het studeren kan beginnen
        het studeren kan beginnen om half 12? wtf kerel... ben je erdoor geraakt?
        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Zeker waar, maar denk je niet dat je al genoeg conditie krijgt na 4-5 jaar militaire opleiding. Ikzelf ben namelijk geen sprinter qua hardlopen, ik kan wel een bepaald tempo aannemen en dat lang volhouden, dus daarom train ik nu iets meer voor snelheid en dat gaan uitbouwen naar lang vol houden.

Bij mij is het ook nog niet zeker wat het wordt, ik moet nog 2 keuringen voor het korps mariniers, dus ik zie wel.. Toch blijf ik trainen met hardlopen en omdat ze bij het korps ons vooral lieten hardlopen na al fysieke uitputting train ik nu hardlopen na me krachttraining, zodat ik het daar al zwaar heb..

Dus minder cardio splitsen en dan vrolijk 5km in 20 minuten, nee kapot gaat met cardio na krachttraining en dan proberen goed hard te gaan. Niet te maar gewoon hard.

Wanneer zou je dan bij de para's beginnen?
          "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
            het studeren kan beginnen om half 12? wtf kerel... ben je erdoor geraakt?
            Haha, ja is wel nog gelukt, af en toe vette song

Methodologie kan ik niet zot goed, maar mss genoeg om erdoor te geraken, epi moet wel lukken denk ik
            Was echt nog veel als je het voor de eerste keer moest bekijken..

Comment

Was echt nog veel als je het voor de eerste keer moest bekijken..
              realiseerde ik me ook net iets te laat

Comment

• Originally posted by Waterpoloboy View Post
                Zeker waar, maar denk je niet dat je al genoeg conditie krijgt na 4-5 jaar militaire opleiding. Ikzelf ben namelijk geen sprinter qua hardlopen, ik kan wel een bepaald tempo aannemen en dat lang volhouden, dus daarom train ik nu iets meer voor snelheid en dat gaan uitbouwen naar lang vol houden.

Bij mij is het ook nog niet zeker wat het wordt, ik moet nog 2 keuringen voor het korps mariniers, dus ik zie wel.. Toch blijf ik trainen met hardlopen en omdat ze bij het korps ons vooral lieten hardlopen na al fysieke uitputting train ik nu hardlopen na me krachttraining, zodat ik het daar al zwaar heb..

Dus minder cardio splitsen en dan vrolijk 5km in 20 minuten, nee kapot gaat met cardio na krachttraining en dan proberen goed hard te gaan. Niet te maar gewoon hard.

Wanneer zou je dan bij de para's beginnen?
                Ik wil sowieso men studie eerst afwerken en dan beslissen of ik eerder in gym (diplomatje van instructeur dan ook nog halen) ga werken ofzo in combinatie met GOED voedingsadvies geven, voor de verandering.. Of in the army..
                Dat zou dan over 2 jaar zijn.

Ik heb vroeger (4 tal jaar geleden) nog 10 km gelopen met gemiddelde snelheid van tegen de 15. Dat zou me nu niet meer lukken.

@triple: haha
                Maar bij jou toch geen nachtwerk geworden?
                Viel best nog mee, was maar tot 1.30 uur ofzo, dan om 6 uur weer opgestaan.
                Last edited by gleke; 10-06-2011, 07:51.

Comment

@triple: haha
                  Maar bij jou toch geen nachtwerk geworden?
                  Viel best nog mee, was maar tot 1.30 uur ofzo, dan om 6 uur weer opgestaan.
                  nee, doe da echt ni graag, heb maar tot half 12 gewerkt, das al meer al genoeg voor mij... gwn vroeg opstaan om 's ochtens nog wa te doen doek liever

Comment

Ik wil sowieso men studie eerst afwerken en dan beslissen of ik eerder in gym (diplomatje van instructeur dan ook nog halen) ga werken ofzo in combinatie met GOED voedingsadvies geven, voor de verandering.. Of in the army..
                    Dat zou dan over 2 jaar zijn.

Ik heb vroeger (4 tal jaar geleden) nog 10 km gelopen met gemiddelde snelheid van tegen de 15. Dat zou me nu niet meer lukken.
                    Okay, lastig is het kiezen om een jonge leeftijd voor je toekomst..

Ah okay, dat is zeker netjes mijn tempo ligt bij de 10km rond de 12-13km/uur geloof ik. Als je 10km kan lopen met 15km/uur dan heb je al een aardige conditie voor keuringen hoor .
                    "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                      nee, doe da echt ni graag, heb maar tot half 12 gewerkt, das al meer al genoeg voor mij... gwn vroeg opstaan om 's ochtens nog wa te doen doek liever
                      Haha, wel normaal werk ik max tot 22 uur, is eerste keer dat ik zo lang werk.
                      Nu moeten ze mij er wel door laten! Haha, komen die smileys ook eens van pas
                      Waar staan jullie normaal 's ochtens?
                      Originally posted by Waterpoloboy View Post
                      Okay, lastig is het kiezen om een jonge leeftijd voor je toekomst..

Ah okay, dat is zeker netjes mijn tempo ligt bij de 10km rond de 12-13km/uur geloof ik. Als je 10km kan lopen met 15km/uur dan heb je al een aardige conditie voor keuringen hoor .
                      Vroeger he, ik denk dat ik het nu ook met een 12-13 zou moeten stellen..

Comment

• gewoon in gang bij inkom van zaal meestal

Comment

• BP
                          8x50
                          5x70
                          3x80
                          2x86
                          2x86
                          2x84
                          2x84

cable flys
                          12x20
                          12x20
                          12x20
                          12x20

DB flys
                          5x18
                          8x14
                          triceps extentions + triceps pulldown
                          10x70 + 12x40
                          10x74 + 10x44
                          10x76 + 10x46
                          While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

• Gelukkige verjaardag eh Gleke

Comment

• Aah, happy birthday eh krachtpatser!
                              RAW: 155 - 155 - 220
                              EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• gefeliciteerd ...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse