Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Haha, ja dan denk je gewoon aan mijn 'machige' -lol- biceps, en gaat je set zo vooruit
btw, als ik nog steeds welkom ben () wil ik gerust volgende week eens langskomen voor te trainen? ik vertrek juist volgende vrijdag (5e) weer 2 weken op reis, en dan zijn het herexamens dusja...
of we gaan samen eens naar rude z'n gym? Of beide?
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
btw, als ik nog steeds welkom ben () wil ik gerust volgende week eens langskomen voor te trainen? ik vertrek juist volgende vrijdag (5e) weer 2 weken op reis, en dan zijn het herexamens dusja...
of we gaan samen eens naar rude z'n gym? Of beide?
Rude zen gym is gesloten tot 31 heb ik vernomen. Dus moet anders wel lukken na 31e.
Ik heb onlangs nieuwe barbell + 220kg aan schijven nog bestelt, als ik die binnen heb zullen we eens deftig trainen bij mij
Rude zen gym is gesloten tot 31 heb ik vernomen. Dus moet anders wel lukken na 31e.
Ik heb onlangs nieuwe barbell + 220kg aan schijven nog bestelt, als ik die binnen heb zullen we eens deftig trainen bij mij
Haha no kidding, serieus aankoopje
komt die nog aan voor 5e of niet?
Mij is het om het even hoor :P Volgende week maandag en dinsdag ben ik alleen thuis, dus is voor mij meer geschikt om dan naar jullie te komen. Moet dan naar niemand of niets omkijken hier thuis
Mij is het om het even hoor :P Volgende week maandag en dinsdag ben ik alleen thuis, dus is voor mij meer geschikt om dan naar jullie te komen. Moet dan naar niemand of niets omkijken hier thuis
maar dan is je gym toch al terug open?
nuja je kan als je dat wil dan uiteraard ook eens hier trainen, maar is het niet handiger voor jou om dat te doen terwijl je gym nog toe is? alee, logischer
enige wat je moet doen is minstens dag op voorhand op site van mn gym een dagpas aanvragen als je weet wanneer je wil komen
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment