Triple Aces log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Damm jij bent huge :P Nice man. Zie niet zo heel veel verschil. Maar vind je fysiek al ziek.

Comment

• hmmm kan niks zien.. kweet niet hoe het met jullie zit..

ik upload ze wel even in bijlage dan

zoals gezegt, eerste 3 zijn updates van poses vanin januari, laatste 2 als extra'tje
      Attached Files
      Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Netjes man, zou moord doen voor jouw bf ook!!
        In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
        Squat 230 kilo
        Bankdrukken 137.5 kilo
        Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• thx, beetje jammer van kwaliteit, het was ander toestel (dat zogenaamnd beter zou moeten zijn, of toch aan de prijs te zien) maar denk dat belichtintg niet altijd zo goed heeft gedaan.

vooral tevreden van backdouble biceps, latspread en most muscular (vandaar dat ik deze 2 er ook heb extra opgezet)
          daar zie je definitie wel goed, bij andere 2 jammerlijk genoeg niet

Comment

• Volgens mij heb je er toch wat aanleg voor :P Je staat lekker droog karl
            RAW: 155 - 155 - 220
            EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Erg netjes hoor....goed bezig...

Comment

• Mooie vooruitgang.
                Ge staat al een pakske droger .
                U armen en rug zijn echt zot trouwens;].
                Persoonlijke records:

100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg

Comment

• That's it, I give up.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by humbug View Post
                    Mooie vooruitgang.
                    Ge staat al een pakske droger .
                    U armen en rug zijn echt zot trouwens;].
                    thx ja stukje droger is zowat enige zichtbare verschil, die paar kg's extra zijn redelijk evenredig verdeeld vandaar denk ik dat de 'extra massa' ook niet echt zichtbaar is en dus de vooruitgang ook niet zo impressive zal lijken, maar vond het toch zowieso nog eens leuk om foto's bij te houden..

hoe staat het met jouw voorbereiding op start van outdoorseizoen? wedrijden komen er over enkele weekends wel aan zeker?

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                      thx ja stukje droger is zowat enige zichtbare verschil, die paar kg's extra zijn redelijk evenredig verdeeld vandaar denk ik dat de 'extra massa' ook niet echt zichtbaar is en dus de vooruitgang ook niet zo impressive zal lijken, maar vond het toch zowieso nog eens leuk om foto's bij te houden..

hoe staat het met jouw voorbereiding op start van outdoorseizoen? wedrijden komen er over enkele weekends wel aan zeker?
                      Bwa niet super. Ben blijven sukkelen met de linkerhamstring en voorbereiding was dan compleet verstoord. Door een onevenwicht in mijn hamstring/quadriceps en door telkens weer te vroeg te willen beginnen met lopen bleef ik maar verrekkingen krijgen.[ 3x in totaal :x]
                      Momenteel gaat alles weer goed op training maar PK van volgende week komt zeker nog te vroeg .
                      Eerste wedstrijd zal hopelijk voor binnen een maand zijn , als alles goed verloopt teminste.
                      Heb echt zin om nog es voluit te kunnen sprinten en mij te bewijzen :]. Doel voor deze zomer is om terug op oude niveau te geraken en onder de 22 te duiken op de 200.
                      Eenmaal dat'k mijn eerste wedstrijd gelopen heb zal ik terug beginnen loggen denk ik :].
                      Persoonlijke records:

Comment

• Originally posted by humbug View Post
                        Bwa niet super. Ben blijven sukkelen met de linkerhamstring en voorbereiding was dan compleet verstoord. Door een onevenwicht in mijn hamstring/quadriceps en door telkens weer te vroeg te willen beginnen met lopen bleef ik maar verrekkingen krijgen.[ 3x in totaal :x]
                        Momenteel gaat alles weer goed op training maar PK van volgende week komt zeker nog te vroeg .
                        Eerste wedstrijd zal hopelijk voor binnen een maand zijn , als alles goed verloopt teminste.
                        Heb echt zin om nog es voluit te kunnen sprinten en mij te bewijzen :]. Doel voor deze zomer is om terug op oude niveau te geraken en onder de 22 te duiken op de 200.
                        Eenmaal dat'k mijn eerste wedstrijd gelopen heb zal ik terug beginnen loggen denk ik :].
                        echt rot daje er zoveel last van blijft hebben
                        is je quadriceps te sterk voor je hamstrings? heb ook zo iemand gekend bij ons in de groep, hij liep ook enorm snel maar had van hetzelfde last..
                        moest echt na volledige revalidatie keihard die hamstrings sterk maken om ze in evenwicht te krijgen.. das keihard powertraining doen hamstringsgericht daje gaat moeten doen denk ik.. maar dat weet je coach wellicht wel best..

hoop dat het goed gaat met je, onder de 22 zat er altijd in he, maar blessures kunnen echt veel verpesten, zeker zo'n blessures
                        veel succes op PK

Comment

• Mja kdoe er nu al vrij veel oefeningen voor.
                          Inderdaad, hopelijk blijf ik er nu echt lang van gespaard.
                          Vanaf da'k nu iets voel op training stop ik echt. Geen risico's meer.
                          En PK doe ik nog niet mee hoor;]. Kmag nog niet eens alles op spikes doen op training dusja.
                          Kwil pas wedstrijd meedoen vanaf dat ik weet dat het goed gaat zijn ;p. Wil geen teleurstellingen.
                          Persoonlijke records:

Comment

• Zeer netjes triple, had ook niet anders verwacht.. Goed vet%, schat een % of 10/11.. Dit is mijn doel voor de zomer, hopelijk kan ik in de buurt komen!

Om toch kritisch te zijn: schouders kunnen beter. Voor mijn gevoel lopen ze een beetje achter in verhouding met je borst.. Niet heel erg uit proportie, maar je fysiek zou nog bruter zijn als je die schouders nog net wat extra aandacht geeft!

Keep up the good work!
                            Failure is your friend

Comment

• Originally posted by El Magico View Post
                              Zeer netjes triple, had ook niet anders verwacht.. Goed vet%, schat een % of 10/11.. Dit is mijn doel voor de zomer, hopelijk kan ik in de buurt komen!

Om toch kritisch te zijn: schouders kunnen beter. Voor mijn gevoel lopen ze een beetje achter in verhouding met je borst.. Niet heel erg uit proportie, maar je fysiek zou nog bruter zijn als je die schouders nog net wat extra aandacht geeft!

Keep up the good work!
                              Ik weet het, had al 'gehoopt' dat iemand het zou opmerken eigenlijk, want sta zeker open voor de kritieken ook. Desondanks dat ik in mn schouderworkouts de gewichten tandje heb kunnen opschroeven (omdat ik ook besefte dat er aan gewerkt moest worden) laat de groei nog beetje op zich wachten (of lijkt dat toch zo).. allesinds er word aan gewerkt..

en bf moet idd zoiets zijn, met nek-taille methode kwam ik exact 10.0 uit
                              het zou idd veel bruter ogen moesten de schouders er vooral ronder uitkomen..

Comment

• goeie rug heb je + behoorlijke definitie
                                netjes man

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X