Damm jij bent huge :P Nice man. Zie niet zo heel veel verschil. Maar vind je fysiek al ziek.
Triple Aces log
Collapse
X
-
thx, beetje jammer van kwaliteit, het was ander toestel (dat zogenaamnd beter zou moeten zijn, of toch aan de prijs te zien) maar denk dat belichtintg niet altijd zo goed heeft gedaan.
vooral tevreden van backdouble biceps, latspread en most muscular (vandaar dat ik deze 2 er ook heb extra opgezet)
daar zie je definitie wel goed, bij andere 2 jammerlijk genoeg nietRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by humbug View PostMooie vooruitgang.
Ge staat al een pakske droger .
U armen en rug zijn echt zot trouwens;].
hoe staat het met jouw voorbereiding op start van outdoorseizoen? wedrijden komen er over enkele weekends wel aan zeker?Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Originally posted by Triple Aces View Postthx ja stukje droger is zowat enige zichtbare verschil, die paar kg's extra zijn redelijk evenredig verdeeld vandaar denk ik dat de 'extra massa' ook niet echt zichtbaar is en dus de vooruitgang ook niet zo impressive zal lijken, maar vond het toch zowieso nog eens leuk om foto's bij te houden..
hoe staat het met jouw voorbereiding op start van outdoorseizoen? wedrijden komen er over enkele weekends wel aan zeker?
Momenteel gaat alles weer goed op training maar PK van volgende week komt zeker nog te vroeg .
Eerste wedstrijd zal hopelijk voor binnen een maand zijn , als alles goed verloopt teminste.
Heb echt zin om nog es voluit te kunnen sprinten en mij te bewijzen :]. Doel voor deze zomer is om terug op oude niveau te geraken en onder de 22 te duiken op de 200.
Eenmaal dat'k mijn eerste wedstrijd gelopen heb zal ik terug beginnen loggen denk ik :].Persoonlijke records:
100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg
Comment
-
Originally posted by humbug View PostBwa niet super. Ben blijven sukkelen met de linkerhamstring en voorbereiding was dan compleet verstoord. Door een onevenwicht in mijn hamstring/quadriceps en door telkens weer te vroeg te willen beginnen met lopen bleef ik maar verrekkingen krijgen.[ 3x in totaal :x]
Momenteel gaat alles weer goed op training maar PK van volgende week komt zeker nog te vroeg .
Eerste wedstrijd zal hopelijk voor binnen een maand zijn , als alles goed verloopt teminste.
Heb echt zin om nog es voluit te kunnen sprinten en mij te bewijzen :]. Doel voor deze zomer is om terug op oude niveau te geraken en onder de 22 te duiken op de 200.
Eenmaal dat'k mijn eerste wedstrijd gelopen heb zal ik terug beginnen loggen denk ik :].
is je quadriceps te sterk voor je hamstrings? heb ook zo iemand gekend bij ons in de groep, hij liep ook enorm snel maar had van hetzelfde last..
moest echt na volledige revalidatie keihard die hamstrings sterk maken om ze in evenwicht te krijgen.. das keihard powertraining doen hamstringsgericht daje gaat moeten doen denk ik.. maar dat weet je coach wellicht wel best..
hoop dat het goed gaat met je, onder de 22 zat er altijd in he, maar blessures kunnen echt veel verpesten, zeker zo'n blessures
veel succes op PKRaw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
-
Mja kdoe er nu al vrij veel oefeningen voor.
Inderdaad, hopelijk blijf ik er nu echt lang van gespaard.
Vanaf da'k nu iets voel op training stop ik echt. Geen risico's meer.
En PK doe ik nog niet mee hoor;]. Kmag nog niet eens alles op spikes doen op training dusja.
Kwil pas wedstrijd meedoen vanaf dat ik weet dat het goed gaat zijn ;p. Wil geen teleurstellingen.Persoonlijke records:
100m: 11.00 - 200m: 22.14 - Power Clean: 107,5kg
Comment
-
Zeer netjes triple, had ook niet anders verwacht.. Goed vet%, schat een % of 10/11.. Dit is mijn doel voor de zomer, hopelijk kan ik in de buurt komen!
Om toch kritisch te zijn: schouders kunnen beter. Voor mijn gevoel lopen ze een beetje achter in verhouding met je borst.. Niet heel erg uit proportie, maar je fysiek zou nog bruter zijn als je die schouders nog net wat extra aandacht geeft!
Keep up the good work!Failure is your friend
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostZeer netjes triple, had ook niet anders verwacht.. Goed vet%, schat een % of 10/11.. Dit is mijn doel voor de zomer, hopelijk kan ik in de buurt komen!
Om toch kritisch te zijn: schouders kunnen beter. Voor mijn gevoel lopen ze een beetje achter in verhouding met je borst.. Niet heel erg uit proportie, maar je fysiek zou nog bruter zijn als je die schouders nog net wat extra aandacht geeft!
Keep up the good work!
en bf moet idd zoiets zijn, met nek-taille methode kwam ik exact 10.0 uit
het zou idd veel bruter ogen moesten de schouders er vooral ronder uitkomen..Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...1 day ago
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...3 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment