Swekie's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BP gaat inderdaad lekker, 5 x 5 is echt fijn, misschien dat ik dit ook met deadlift ga doen.

Nee echt leeg zijn ze niet, maar ik hou na mijn pompsetje pushups wel 2 tot 3 min rust voor ik mijn triceps train. Krijg er altijd wel 3 werksets en 1 of 2 pompsetjes uitgeperst.

Comment

• Rug + biceps :

Deadlift :

20 x 35 kg
      15 x 50 kg

12 x 60 kg
      12 x 70 kg
      12 x 80 kg
      5 x 85 kg

Pulldowns :

20 x 20 kg

12 x 35 kg
      12 x 45 kg
      10 x 50 kg

Cable rows :

12 x 25 kg
      12 x 25 kg
      9 x 30 kg
      6 x 30 kg

Pull ups :

5 x 8 x BW + 1 x 3 x BW

Shrugs :

12 x 50 kg (easy)
      12 x 70 kg
      11 x 80 kg

Bicep cable curl :

12 x 15 kg
      12 x 20 kg
      8 x 22.5 kg

15 x 12.5 kg
      20 x 7.5 kg (helemaal volgepompt)

Cardio : Niet

Voeding : 3550 kcal

Shrugs terug, pull ups gingen goed, deadlift ook maar ging echt zwaar. Na het 2e setje ging mijn hartslag als een sneltrein dus goed mijn rust gepakt voor de laatste 2 setjes, volgende keer misschien eens 5 x 5 x 80 of iets in die richting. Biceps ging lekker, goed op uitvoering gelet en pompsetje was keihard afzien maar hoe vol ze dan zitten is echt een super gevoel. Geen IIFYM meal vandaag, geen inspiratie voor een meal en om nou iedere dag een kitkat en wat M&M's in mijn schema te passen is ook niet alles.

Comment

• Heb nog eens gekeken naar je borsttraining. Maar doe je niet een beetje veel reps als opwarming?
        Als je dat wat minder doet dan kan je zeker nog meer aan bij de bp.

Comment

• Hmm dat zou ik kunnen overwegen, maar dit voelt wel lekker aan. Anders opwarmen met 20 x bar, 12 x 40 kg en dan 5 x 5 x .. ?

Comment

• Schouders + buik :

Shoulder press :

25 x Bar

15 x 35 kg
            12 x 42.5 kg
            8 x 47.5 kg

Cable side raises :

12 x 5 kg
            12 x 6 kg
            8 x 7 kg

Cable front raise :

12 x 6 kg
            12 x 7 kg
            9 x 7 kg

Bent over raises :

12 x 12 kg
            12 x 14 kg
            10 x 14 kg

Abs : 15 min verschillende oefeningen

Voeding 3300 kcal

Comment

• Originally posted by Swekie View Post
              Hmm dat zou ik kunnen overwegen, maar dit voelt wel lekker aan. Anders opwarmen met 20 x bar, 12 x 40 kg en dan 5 x 5 x .. ?
              Zo doe ik het zelf wel ongeveer. Maar je moet doen waar je je zelf het fijnste bij voelt. Als jij denkt dat je hierdoor beter opgewarmd bent dan moet je dit blijven doen.Voor mij zelf zou dit teveel kracht kosten.

Comment

• Zondag, maandag en vandaag mijn trainingen gewoon volgens schema gedaan. Maar heb geen gewichten genoteerd, even geen motivatie voor nu ik me weer 100 % op school moet focussen. Gewoon zo zwaar mogelijk trainen en niet nog meer met getallen bezig zijn.

Squat geen vooruitgang in gewicht, wel een paar extra reps. Leg curl + extension wel paar kg erbij met 3 x 12 reps, calf raises niets speciaals.
                BP 5 x 5 x 70 geprobeerd maar fail na 2 x 5 x 70 kg, maandag nieuwe poging !
                Rug ging erg lekker vandaag, pull ups 5 x 10 x BW en cable rows 36 kg gepakt dus gaat lekker.

Voeding schoon geweest, nog steeds geen inspiratie voor een lekkere IIFYM meal behalve een lekkere cake dit weekend. Vandaag op 3800 kcal gezeten, morgen rustdag 3000 kcal omdat ik best veel beweging heb.

Zaterdag schouders en buik, dan log ik mijn gewichten en reps wel weer.

Comment

• Gister 1 rm op de bench opgezocht :

12 x 40 kg
                  5 x 60 kg
                  1 x 75 kg
                  1 x 80 kg
                  1 x 85 kg
                  1 x 87,5 kg - geen volledige rep, kreeg hem niet meer terug dus op de vangers laten zakken.

85 : 100 = 0.85 x 70 = 59.5 kg, hier begin ik mijn nieuwe 5 x 5 dus mee en hoop door naar de 5 x 5 x 7..? te kunnen gaan.

Vandaag schouders + buik :

Shoulder press :

20 x Bar
                  12 x 45 kg
                  8 x 50 kg
                  5 x 50 kg
                  6 x 45 kg

Cable side raises :

12 x 7.5 kg
                  12 x 7.5 kg
                  8 x 9 kg
                  6 x 9 kg

Cable front raise :

12 x 7.5 kg
                  12 x 7.5 kg
                  12 x 7.5 kg
                  8 x 8.5 kg

Bent over raises :

12 x 10 kg
                  12 x 10 kg
                  12 x 10 kg

Abs kwartier was afzien

Voeding : 3600 kcal

Bent over raises lager in gewicht, smokkelde way to much. Bij alle oefeningen extra setje gedaan want ik voel nauwelijks dat ik mijn schouders heb getraind, nu voel ik het dus wel.

Comment

• Borst + triceps :

Bench press

15 x Bar
                    12 x 35 kg

5 x 5 x 60 kg

Incline bench press :

12 x 57.5 kg
                    12 x 60 kg
                    8 x 60 kg

One arm cable fly's :

12 x 8 kg
                    12 x 9 kg
                    12 x 9 kg

Push ups :

2 x 25 x BW

Rope pulldown :

15 x 10 kg
                    12 x 12.5 kg
                    12 x 15 kg

25 x 7.5 kg

Voeding : 3300 kcal

Lekkere training, bench press ging easy en hoop snel de 5 x 5 x 70 kg te halen. Lekkere pomp na de pushups en triceps gingen fijn.

Gister benen, squat 5 x 5 x 75 kg begonnen. Ook hier 5 x 5 omdat het bij de bench zo lekker aanvoelt, per training 5 kg erbij tot ik weer vast loop. Geen gekloot met de ene training 12 x, 10 x, 6 x, 2x, 1x, etc. maar gewoon vast 5 x 5 op de squat voortaan.

Comment

• Rug + biceps, intensiteit lag hoog vandaag. Probeer altijd zo intensief mogelijk te trainen maar zo intensief als nu nog nooit gehad. Geen gewichten genoteerd, bijna alles 12 reps 3/4 sets. Cable rows/pull ups superset van gemaakt. Shrugs en Marnop shrugs ook superset, voelen echt super goed aan trouwens. Deze ga ik toevoegen voor rug.

Biceps cable curls tot 22 kg daarna dropset terug naar 4 kg tot ik niets meer kon.

Comment

• Even een vraagje, bench je in een smith machine? Weet niet of je dat ergens hebt neergezet, maar te lui om op te zoeken.

Comment

• Nee ik bench gewoon los, heb geen smith tot mijn beschikking.

Comment

• Schouders + buik, lekkerrrr. Morgen geen tijd ivm werk dus gekozen om vandaag mijn training te doen.
                            Minimaal 10 reps per setje gedaan, abs 60 sec liggend benen zwaaien - 60 sec liggend fietsen - 30 crunches - 1 min rust en weer hetzelfde een aantal keer gedaan.

Lag aan het einde op mijn bankje uit te puffen, nu mijn pwo meal aan het eten :

200 gram kipfilet
                            125 gram ongekookte rijst
                            Courgette
                            Pikante kipkruiden

Dit ga ik vaker maken hmm.

Comment

• Gister benen, squat 5 x 5 x 77.5 kg voelde heel goed. Lunges erbij gepakt omdat ik toch een extra oefening voor benen wil. 12 x 10 kg per hand, 2 x 10 x 15 kg per hand. Echt zwaar maar voldaan, trillende benen.

Vandaag borst + triceps, 5 x 5 x 62.5 kg op de bench press en dips tussen bankje en stoel met 12.5 kg op schoot. Incline en fly's gingen ook lekker.

Post de laatste trainingen geen gewichten meer, noteer het nog wel maar even geen motivatie om het uit te typen omdat studie weer is begonnen. Woensdag zal ik weer gewichten gaan noteren.

Voeding gaat ook goed, eet de 2 weken vrijwel alleen schoon en geen iifym eats. Gewicht zit rond de 76 kg dus stijgt lekker.

Comment

• Meetlint gepakt en eens gemeten, ik kwam op de volgende maten uit :

Rechter bicep : 36.5 cm
                                Linker bicep : 35.5 cm
                                Borstomtrek : 101.5 cm
                                Schouderomtrek : 117 cm
                                Bovenbeen : 59 cm
                                Kuit : 40.5 cm

Alles koud gemeten, geen idee of het wat voorstelt maar ik ga het om de 2 weken meten vanaf nu.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X