Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja ik trek het ook nauwelijks hoor, maar ben al jaren lang veel aan het hardlopen dus vandaar dat ik het aan kan. Na de laatste paar x sprinten begin ik duizelig te worden, en is het joggen eigenlijk meer lopen te noemen
Ja ik trek het ook nauwelijks hoor, maar ben al jaren lang veel aan het hardlopen dus vandaar dat ik het aan kan. Na de laatste paar x sprinten begin ik duizelig te worden, en is het joggen eigenlijk meer lopen te noemen
Loop je dan vooral lange afstanden of heb je altijd enkel hiit gedaan?
P.S die leg extensions (naar beneden duwen) die heten leg curls.
Veel lange afstanden, rond de 25 km toen ik in topconditie was. Interval deed ik ook veel in de zomer om voor voetbal op conditie te blijven, hiit eigenlijk nauwelijks gedaan.
Toen was het altijd pasta eten voor ik ging lopen haha
ik liep voorheen vaak halve marathons en minimaal 55 km per week.
daar ben ik mee gestopt en ben met KT begonen om aan te komen.
tegenwoordig loop ik niet meer dan 10 km meer.
jullie?
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
@Waterpoloboy Meestal zat ik rond de 125/135 minuten na een 25 km. Oke, kan mijn post nu niet maar veranderen helaas
@Maar7en8 Ik ben ook min of meer begonnen met kt om zwaarder te worden, ik zat op een BMI van 18,5/19 dus net op het randje van een gezond gewicht Een echt hardlopers postuur dus, dunne armen en platte borst.
20 x 10 kg
15 x 20 kg
12 x 25 kg
12 x 30 kg
12 x 35 kg
6 x 40 kg
6 x 40 kg
Chin ups :
4 x BW
5 x BW
6 x BW
4 x BW
3 x BW
3 x BW
2 x BW
2 x BW
2 x BW
DB rows :
12 x 8 kg
12 x 10 kg
12 x 12 kg
BB curl :
20 x Bar
12 x 25 kg
12 x 29 kg
12 x 33 kg
6 x 35 kg
6 x 35 kg (Veel moeite om juiste uitvoering te doen)
Cable curl :
12 x 10 kg
12 x 15 kg
12 x 19 kg
12 x 22 kg
12 x 23 kg
6 x 25 kg
6 x 25 kg
20 x 10 kg
20 x 10 kg
Cardio:
Hardlopen
20 min
15 km/h
Lekkere training, DB rows rustig aan gedaan omdat ik bij 15 kg toch niet tevreden ben over de uitvoering
Iemand trouwens ervaring met wide-dips ? Je armen zo wijd mogelijk uit elkaar tussen 2 stangen en hiertussen dippen, zomaar een paar cm omlaag. Deze oefening liet iemand in de gym zien, toen ik er een paar probeerde voelde ik mijn lats gelijk werken. Ik denk dat ik deze oefening vaker ga doen
Dit principe maar dan armen nog iets wijder en minder ver naar beneden zakken :
@Waterpoloboy Meestal zat ik rond de 125/135 minuten na een 25 km. Oke, kan mijn post nu niet maar veranderen helaas
@Maar7en8 Ik ben ook min of meer begonnen met kt om zwaarder te worden, ik zat op een BMI van 18,5/19 dus net op het randje van een gezond gewicht Een echt hardlopers postuur dus, dunne armen en platte borst.
ik zat zelfs op een BMI van 17
hoe vaak en hoeveel km loop je nog hard tegenwoordig dan.
lekkere training, maar doe je geen deadlift voor rug?
“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Wow 17 is wel erg laag, tegenwoordig loop ik eigenlijk niet meer als 10 km. Ik probeer op rustdagen te hardlopen, op trainingsdagen doe ik soms hiit hardlopen 15-20 min.
Deadlift doe ik overmorgen apart, wil lang kunnen oefenen op de uitvoering en ik moet morgen helpen verhuizen dus even rustig met de onderrug
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Comment