Beste bn`ers en niet bn`ers,
Vandaag 06 juli 2011 ben ik met een crash dieet (wist niet dat sonja bakker een crash dieet is) gestopt en alle adviezen opgevolgd die ik hier gekregen heb. Vannacht was een slapeloze nacht omdat ik helemaal stond te stuiteren om te beginnen en langzaam naar een gezonder en strakker lichaam toe te werken.
Vanochtend heb ik me gemeten in omvang en lengte en ben op de weegschaal gaan staan die ik vanaf nu de eerste 2 weken wegzet.
Mijn stats:
Lengte: 206 cm
Taille: 111,5 cm
Nek: 41 cm
Gewicht: 121,0 kg
Lichaamsvet: 27.19%
lichaamsvet in kg: 32.90 kg
Mijn doel:
Korte termijn i.v.m. vakantie:
Over 8 weken ga ik naar het mooie Frejus in zuid frankrijk en mijn doel is om dan 4 kg te zijn afgevallen en 2.50% lichaamsvet te verliezen. Ik heb nu geen idee of dit haalbaar is maar met 3 dagen compound training en een hiit cardio er achteraan zou ik dit misschien wel kunnen halen.
Op de lange termijn:
Mijn doel op de lange termijn is om een gezond lichaam te verkrijgen met een lichaamsvet percentage van rond de 13%. Volgens mij is dit een mooie percentage en moet dit wel te behalen zijn met een dosis flinke wilskracht en plezier. Ik denk dat je er ook plezier in moet zien te krijgen. Wat wil je nog meer een leuke tijd in de sportschool en afslanken! Yeah !
Mijn voedingsschema:
05:30
50 gram brinta
250 ml halfvolle melk
2 visoliecapsules
150 gram rauwe ham
07:00
3 eieren
30 gram volkoren brood (1 snee)
40 gram kipfilet (beleg)
1 visoliecapsule
09:00
70 gram zilvervliesrijst
50 gram kipfilet
60 gram annanas
1 visoliecapsule
11:30
250 gram magere yoghurt
50 gram annanas
1 visoliecapsule
14:00
200 gram gerookte zalm
250 gram tonijn in eigen nat
1 visoliecapsule
17:30
250 gram aardappelen (of rijst/pasta)
250 gram sperziebonen (of andere groeten)
250 gram zalmfilet (of andere lekkere vis/magere vlees)
22:00
500 gram magere kwark (half uurtje voor bedtijd)
Ik hoop dat dit schema acceptabel is en heb geen probleem om het te veranderen, dus mochten er nog verbeterpunten inzitten ik hoor ze graag. verder ga ik elke 2 weken me wegen & meten en maak dan een foto van mezelf die ik hier ook zal plaatsen. Heb het forum nu paar dagen uitgeplozen en jammer genoeg weinig beeldmateriaal gezien van de positieve veranderingen, daarom ga ik het wel doen
Komt ie dan hé
begin.jpg
muscle begin.jpg
Vandaag 06 juli 2011 ben ik met een crash dieet (wist niet dat sonja bakker een crash dieet is) gestopt en alle adviezen opgevolgd die ik hier gekregen heb. Vannacht was een slapeloze nacht omdat ik helemaal stond te stuiteren om te beginnen en langzaam naar een gezonder en strakker lichaam toe te werken.
Vanochtend heb ik me gemeten in omvang en lengte en ben op de weegschaal gaan staan die ik vanaf nu de eerste 2 weken wegzet.
Mijn stats:
Lengte: 206 cm
Taille: 111,5 cm
Nek: 41 cm
Gewicht: 121,0 kg
Lichaamsvet: 27.19%
lichaamsvet in kg: 32.90 kg
Mijn doel:
Korte termijn i.v.m. vakantie:
Over 8 weken ga ik naar het mooie Frejus in zuid frankrijk en mijn doel is om dan 4 kg te zijn afgevallen en 2.50% lichaamsvet te verliezen. Ik heb nu geen idee of dit haalbaar is maar met 3 dagen compound training en een hiit cardio er achteraan zou ik dit misschien wel kunnen halen.
Op de lange termijn:
Mijn doel op de lange termijn is om een gezond lichaam te verkrijgen met een lichaamsvet percentage van rond de 13%. Volgens mij is dit een mooie percentage en moet dit wel te behalen zijn met een dosis flinke wilskracht en plezier. Ik denk dat je er ook plezier in moet zien te krijgen. Wat wil je nog meer een leuke tijd in de sportschool en afslanken! Yeah !
Mijn voedingsschema:
05:30
50 gram brinta
250 ml halfvolle melk
2 visoliecapsules
150 gram rauwe ham
07:00
3 eieren
30 gram volkoren brood (1 snee)
40 gram kipfilet (beleg)
1 visoliecapsule
09:00
70 gram zilvervliesrijst
50 gram kipfilet
60 gram annanas
1 visoliecapsule
11:30
250 gram magere yoghurt
50 gram annanas
1 visoliecapsule
14:00
200 gram gerookte zalm
250 gram tonijn in eigen nat
1 visoliecapsule
17:30
250 gram aardappelen (of rijst/pasta)
250 gram sperziebonen (of andere groeten)
250 gram zalmfilet (of andere lekkere vis/magere vlees)
22:00
500 gram magere kwark (half uurtje voor bedtijd)
Ik hoop dat dit schema acceptabel is en heb geen probleem om het te veranderen, dus mochten er nog verbeterpunten inzitten ik hoor ze graag. verder ga ik elke 2 weken me wegen & meten en maak dan een foto van mezelf die ik hier ook zal plaatsen. Heb het forum nu paar dagen uitgeplozen en jammer genoeg weinig beeldmateriaal gezien van de positieve veranderingen, daarom ga ik het wel doen
Komt ie dan hé
begin.jpg
muscle begin.jpg
Comment