leuke log, je traint precies met hetzelfde splitschema als mij, en veel oefeningen zijn ook hetzelfde, succes man
Matthias's log, getting shredded!(hopefully)
Collapse
X
-
Originally posted by gleke View PostStraps zorgen voor een betere grip.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by gleke View PostStraps zorgen voor een betere grip.
Doe je mixed grip?
Originally posted by 2705 View Postleuke log, je traint precies met hetzelfde splitschema als mij, en veel oefeningen zijn ook hetzelfde, succes man
Originally posted by kojak View PostHier ben ik het wel mee eens. Een tijdje terug had ik moeite om gewichten boven de 120 voor 1 rep te pakken wegens grip problemen. Had daarna een tijdje met straps getraind en na deze periode pakte ik de 140 kg zonder grip problemen.
Comment
-
Nu wat rust, ik merk dat mijn lichaam wel wat recovery nodig heeft. Nog spierpijn van eerdere trainingen.. Maandag weer vlammen, en wellicht stiekem morgen wat cardio.
Dag 12: Shoulders/Triceps
4 sets Shoulder Press DB
2 x 10 x 18
10 x 20
9 x 22,5
3 sets Upright Rows supersetted met Lateral Raises
10 x 25 / 10 x 6
2 x 10 x 30 / 10 x 6
3 sets front raises
10 x 6
10 x 9
3 sets Close-Grip Bench Press
10 x 50
8 x 60
10 x 60
3 sets Pulldowns of Overhead Tricep extension
10 x 25
10 x 30
10 x 35
3 sets Over head extensions
3 x 10 x 22,5
Comment
-
Okay, beste sportvrienden, ik zit met een euvel. Elke keer als ik deze training uitvoer, dan ga ik bij incline meestal op mijn hardst. Hierdoor kom ik bij bench press niet verder omdat ik snel last heb van verzuring, en het gevoel heb dat ik dan meer niet aan kan.
Wat is dan de beste optie? Afwisselen per week, dan eerst incline en dan weer BP of op een andere dag, bijvoorbeeld zaterdag weer BP pakken? Of gewoon minder gewicht pakken bij incline, dat kan ook nog.. Graag tips!
Dag 13: Chest/Biceps
Incline Dumbbell Press:
10 x 20
10 x 25
10 x 27,5
3 sets Bench Press
10 x 50
10 x 60
10 x 60
Incline Flies, 8-10 reps
3 x 10 x 14
Chest Dips until failure
12x-8x-7x
Bicep Curls
2 x 16 x 55
10 x 60
Hammer curls
2 x 10 x 10
10 x 12
Comment
-
Squatten begint aardig te komen. Voelt echt lekker om progressie te maken! Volgende week 100+ hopefully
Dag 14: Legs/Calves
4 sets Squats 8-10 reps
10 x 60
6 x 80
8 x 80
6 x 90 (volgende keer 100+ proberen)
10 x 60
2 sets Lunges 8-10 reps
10 x 0
2 x 10 +6
3 sets Leg Press 8-10 reps
10 x 147,5
10 x 162,5
10 x 192,5
3 sets Leg Extensions till failure
12 x 70
12 x 80
11 x 87,5
3 sets Leg Curls 8-10 reps
10 x 50
10 x 55
10 x 65
3 sets Calf Raises
20 x 80
2 x 20 x 95
Buiktraining~
Crunches
3 x 50
Hanging leg raises
3 x 20
Comment
-
Wanneer ben je weer van plan om te cutten? Of ga je eerst de winter nog gebruiken om flink te bulken??? De spiegel kan je altijd wel gebruiken om je bf een beetje te schatten! Zo doe ik het iig. En reacties van mn vriendin als ik haar eens in de 2 weken weer een weekend zie. Wel een goede manier om progressie indirect te meten!Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostWanneer ben je weer van plan om te cutten? Of ga je eerst de winter nog gebruiken om flink te bulken??? De spiegel kan je altijd wel gebruiken om je bf een beetje te schatten! Zo doe ik het iig. En reacties van mn vriendin als ik haar eens in de 2 weken weer een weekend zie. Wel een goede manier om progressie indirect te meten!
Ik wil voor de winter gewoon goed door blijven eten(zodra ik dit op de rails heb). Lekker wat massa kweken! Ik heb voor volgend jaar mei ook wat doelen staan(zie begin post).
Helaas heb ik nu even geen vriendin waar ik het aan kan vragen, maar ik snap je idee . Aangezien ik maar 1x in de maand op het thuisfront kom, zou ik het daar ook eens kunnen vragen hehe.
Wat zijn jou plannen?
Comment
-
Als je je voeding nu telkens stukje bij stukje strakker maakt komt dat helemaal goed. Wat ik doe is alle kh's gewoon bij mn ontbijt en voor en na de training eten. Overdag tussendoor heb ik díe kh's toch niet nodig. Dan worden ze iig goed gebruikt om mn stofwisseling op gang te brengen bij het ontbijt, voor t trainen en na t trainen. Misschien ook een idee? Een eiwitten en nootjes zijn best prima mee te nemen voor overdag. Gewoon beetje bij beetje die voeding telkens wat strakker aantrekken. Dan komt dat vanzelf wel. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
Wat mijzelf betreft. Ik ben maandag begonnen met bulken. Dit blijf ik doen tot nog een nader te bepalen tijdstip. Zal afhankelijk zijn van hoesnel ik aankom, vet etc. Zodra ik de 13-14% aantik zal ik iig weer gaan cutten naar de 9-10%. Ik geef het even wat tijd. Misschien tot een kilo off 90 nu bulken. Ik weet het eigenlijk nog niet. Iig bulken, dat is zeker. Nog een week of 6 mijn huidige schema aanhouden en dan een push/pull/benen hanteren weer.Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
7 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment