Originally posted by Dr Rude
View Post
Matthias's log, getting shredded!(hopefully)
Collapse
X
-
Originally posted by leek View Postsorry dat ik volledig buiten de kwestie ga... ik deed deze oef tot kort ook
maar altijd met mijn ellebogen voorbij de steun ... is dat beter of slechter?
thanks voor reactie anyway
Comment
-
Originally posted by Matthias87 View PostDoordat je armen vast zitten op het apparaat gebruik je alleen je biceps. Het lijkt mij dat als je er voorbij hangt je meer momentum hebt en daardoor cheat. Ik zou het ook fout kunnen hebben, maar dat is het plaatje dat ik erbij in mijn hoofd krijg.
thanks voor reactie anyway
Comment
-
Originally posted by leek View Postsorry dat ik volledig buiten de kwestie ga... ik deed deze oef tot kort ook
maar altijd met mijn ellebogen voorbij de steun ... is dat beter of slechter?
Comment
-
die armen liggen echt wel vast, ik was tot over 2weken ook altijd met 2
dus we controleren elkaar, maar als je juist die ellebogen erover legt
ondervind ik dat je meer biceps gebruikt want je hebt die steun niet onder je elleboog, dus echt no cheat
Comment
-
Originally posted by Matthias87 View PostNiet al te best eigenlijk. Want ze zitten ongeveer op gelijk gewicht. Ik kan met borst maar weinig vooruitgang maken.RAW: 155 - 155 - 220
EQ: 190 - 165 - 230
Comment
-
Maakt niet zoveel uit, je zal het lastiger hebben als ze er op zitten.
Maar bij biceps moet je van principe zijn dat het lastig is. Voor de rest lijkt het me wel een natuurlijkere houding als je ze erop legt.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Draak van een training! Bleef al geruime tijd hangen op 70kg BP. Eerste stapje naar 75 lukte gewoon alleen en vervolgens naar 80 met spotter 6 reps, waarvan alleen bij de laatste hij moest helpen
Dag 27: Chest/Biceps
Incline Dumbbell Press:
10 x 22,5
2 x 10 x 25
5 sets Bench Press
6 x 60
6 x 70
6 x 75
6 x 80(PR)
10 x 50
Incline Flies
10 x 15
2 x 8 x 17,5
Chest Dips until failure
17x-10x-7x
Bicep Curl barbell
2 x 10 x 30 / 8 x 14 dumbell
Hanging DB curl
2 x 7 x 12
Comment
-
Originally posted by sjoerdiezee View PostGefeliciteerd met je PR! Lekker bezig!!! Goed voor de motivatie!
Ik heb na veel wikken en wegen ook maar eens foto's gemaakt. Helaas was die van m`n voorkant wazig, dus die moet ik van de week nog eens over doen. Mijn rug was wel geluk:
Comment
-
Goed bezig kerel, vooral schouders en armen zijn flink aanwezig! Wel goed letten op je rugwijdte, die kan nog wel wat hebben! Kan ook een beetje aan je pose liggen though, je lijkt jezelf niet wijd te maken!
Hoe is het qua studie?'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Hmm ja zou kunnen, heb er niet al teveel opgelet, alleen aangespannen. Ik ben sowieso nog ver verwijderd van wat ik wil, maar een klein begin is er
Met studie gaat het goed. Tot nu toe valt het nog mee met de tijdsdruk, maar ik denk dat het binnenkort wel iets drukker wordt. Over een week of 3-4 tentamens. Gaat het bij jou ook goed?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment