Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
vandaag beetje laat getraind.. ben nu pas thuis. Was best een zware training voor de conditie...ook al precies 2 weken gestopt met roken vandaar misschien
geen problemen man! Ik wist dat mensen die altijd al hadden willen stoppen en zelfs geprobeerd hadden te stoppen, eigenlijk lekker door wouden roken. It's all a mind thing. Dan hoor je weer van die smoesjes van ja ik heb het echt nodig en ik ga minderen..ja ja dikke bullshit hoor. Je stopt of je gaat door en tot nu toe heb ik er geen problemen mee.
ps: heb nog helemaal geen spierpijn in mijn benen. Normaal zou ik om deze tijd niet eens op kunnen staan van de wc maar het valt reuze mee
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Goeie deadlift en db row man! op naar nog vele mooie pr's
thx...zit nu toch wel weer aan mijn grens hoor met deadlift. begint weer veel te zwaar te worden. Als ik de volgende rug trainingen de single fail dan pak ik weer lichter gewicht en dan weer opbouwen met 3x3. Db row gaat idd lekker de laatste tijd.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment