Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hey kerel.. het is de bedoeling dat je je 5rm (dus een gewicht wat je max 5 keer kunt squatten, deadliften, of bankdrukken) in dat excel bestand invoert. Dat programma doet dan al het rekenwerk voor je. Dan heb je dus een 'opbouwende' fase van 4 weken. In de 4e week bereik je dus je 5 rm's wat je al kon. In week 5 en verder kun je nu alleen steeds gewicht erbij doen, dus krijg je allemaal pr's week na week.
oke het excel programma rekent het dus allemaal uit. die moet ik dus zoizo gaan invullen.
merci beaucoup.
If you do what you always did, you will get what you always got !
Zou ik iig niet doen. De eerste weken horen licht te zijn..dus dan heb je echt geen deload nodig. Maar als je het toch wilt, dan doe je dat. Deload kan geen kwaad.
Bill star 1.3
squat
5x40
5x50
5x60
5x70
3x81
8x60
bench
5x30
5x40
5x50
5x60
3x71
8x52
pendlay row
5x25
5x32.5
5x40
5x45
3x52
8x38
machine dips. 3x (sinds 1 januari is the hardcore dipstation verdwenen..ipv daarvan een fancy hanging legraise met zo'n bosubal erin..leiers)
db curls
8x14
8x16
8x14
skulls
3x8x30
Heb de pendlay rows veelste licht ingevoerd. 55 kg als 5 rm. Dit omdat ik eerst aan me techniek wil werken maar nu zit ik dus te kloten met schijven van 5 kg enzo dus best kut om de positieve beweging te maken omdat de baar zo laag is.
ik ben niet zo thuis in bill star - al weet ik wel van het 5x5 principe
wat me opvalt is bij je 1e set squats dat die beneden de 50% zit ta.v je 1rm
is dit normaal bij bill
ALs ik mijn % moet bereken voor trainen, pak ik rekenmachine mee, papier en schrijven maar
Train wel thuis maar zou juist hetzelfde doen moest ik in een gym trainen
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
ALs ik mijn % moet bereken voor trainen, pak ik rekenmachine mee, papier en schrijven maar
Train wel thuis maar zou juist hetzelfde doen moest ik in een gym trainen
dat is een kwestie van interesse - is voor mij geen probleem om dat zo even op te noemen
ik ben niet zo thuis in bill star - al weet ik wel van het 5x5 principe
wat me opvalt is bij je 1e set squats dat die beneden de 50% zit ta.v je 1rm
is dit normaal bij bill
Is normaal idd
het wordt aangeraden om in stappen van 10-15% naar je werkset toe te werken. Dus de warming up setjes kunnen verschillen.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Dat is weer een mooie korte training Kojak, hoeveel gewicht komt er steeds bij dan?
Was deze training zwaar of is het nog gemakkelijk nu?
ja de training zijn best kort..vooral op de woensdag. Op de squat en bench komt er elke week 2kg bij en op de pendlay row de ene week 1kg en de ander weer 2kg. Gaat veel te langzaam vind ik maar ja we blijven doorgaan. Op de deadlift komt er wel ongeveer 3 kg bij elke week.
Op de squat en bankdruk wil ik niet zeggen dat het makkelijk ging ofzo maar ik moest wel ff wat kracht zetten. Pendlay rows gaan heel makkelijk.
Dan wordt het gewoon rustig opbouwen Kerel, dat is voor mij altijd heel moeilijk, ik kan me vaak niet zo goed inhouden. Dat staat waarschijnlijk soms ook wel mijn vooruitgang in de weg
Knap dat het jou wel lukt! ik hou je log goed bij,ben benieuwt hoe je vorderingen gaan zijn.
Dan wordt het gewoon rustig opbouwen Kerel, dat is voor mij altijd heel moeilijk, ik kan me vaak niet zo goed inhouden. Dat staat waarschijnlijk soms ook wel mijn vooruitgang in de weg
Knap dat het jou wel lukt! ik hou je log goed bij,ben benieuwt hoe je vorderingen gaan zijn.
Trainingen zullen nog wel wat intensiever worden als je blijft verhogen. Ben benieuwd wat je met Bill Star gaint, zal je log in het oog blijven houden.
Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Trainingen zullen nog wel wat intensiever worden als je blijft verhogen. Ben benieuwd wat je met Bill Star gaint, zal je log in het oog blijven houden.
thx man.
Ben vooral benieuwd hoever ik met de bench kom.
wil nou toch echt setjes maken van boven de 80.
squat ging echt goed..had nergens last van. Veel mensen hebben geklaagd dat de dipstation weg was...dus die hebben ze weer binnengehaald . Verder db curls en skulls alleen voor de doorbloeding dus niet echt tot het uiterste gegaan.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment