Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
thx ja wel met pendlay row en mp net als u..dus extra gezellig
Hey kojak,
Ik heb de stukken van Bill Starr (madcow) ook door gelezen! en mij lijkt het leuk om na mn huidige schema deze ook te gaan volgen.
Maar is het de bedoeling dat je VOOR je training de gewichten van je VORIGE training weet/opschrijft?, zodat je meer gewicht pakt dan de VORIGE training?
gr.
If you do what you always did, you will get what you always got !
Ik heb de stukken van Bill Starr (madcow) ook door gelezen! en mij lijkt het leuk om na mn huidige schema deze ook te gaan volgen.
Maar is het de bedoeling dat je VOOR je training de gewichten van je VORIGE training weet/opschrijft?, zodat je meer gewicht pakt dan de VORIGE training?
gr.
hey kerel.. het is de bedoeling dat je je 5rm (dus een gewicht wat je max 5 keer kunt squatten, deadliften, of bankdrukken) in dat excel bestand invoert. Dat programma doet dan al het rekenwerk voor je. Dan heb je dus een 'opbouwende' fase van 4 weken. In de 4e week bereik je dus je 5 rm's wat je al kon. In week 5 en verder kun je nu alleen steeds gewicht erbij doen, dus krijg je allemaal pr's week na week.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Betekent dat ook dat je niet hoeft te deloaden voor die tijd??? Aangezien die eerste weken dan al een kleine deload zijn? Afhankelijk van mn gains tijdens mn lyle Mcdonald bulk nu, twijfel ik om erna een tijdje bill star te doen.
Betekent dat ook dat je niet hoeft te deloaden voor die tijd??? Aangezien die eerste weken dan al een kleine deload zijn? Afhankelijk van mn gains tijdens mn lyle Mcdonald bulk nu, twijfel ik om erna een tijdje bill star te doen.
Zou ik iig niet doen. De eerste weken horen licht te zijn..dus dan heb je echt geen deload nodig. Maar als je het toch wilt, dan doe je dat. Deload kan geen kwaad.
Bill star 1.3
squat
5x40
5x50
5x60
5x70
3x81
8x60
bench
5x30
5x40
5x50
5x60
3x71
8x52
pendlay row
5x25
5x32.5
5x40
5x45
3x52
8x38
machine dips. 3x (sinds 1 januari is the hardcore dipstation verdwenen..ipv daarvan een fancy hanging legraise met zo'n bosubal erin..leiers)
db curls
8x14
8x16
8x14
skulls
3x8x30
Heb de pendlay rows veelste licht ingevoerd. 55 kg als 5 rm. Dit omdat ik eerst aan me techniek wil werken maar nu zit ik dus te kloten met schijven van 5 kg enzo dus best kut om de positieve beweging te maken omdat de baar zo laag is.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Vanwaar het verschil in gewicht tussen set 3 en set 6 bij het bankdrukken en de rows? Die zijn volgens het schema gelijk.
Je hebt gelijk. Maar aangezien ik meer bezig ben met gewichten veranderen dan rusten/trainen heb ik de warming up setjes maar afgerond. Anders ben ik alleen maar bezig met rekenen met dat geheime papiertje wat ik steeds uit me broekzak haal. Maar de gewichten van de laatste set kloppen wel, dat lijkt me het belangrijkste.
Je hebt gelijk. Maar aangezien ik meer bezig ben met gewichten veranderen dan rusten/trainen heb ik de warming up setjes maar afgerond. Anders ben ik alleen maar bezig met rekenen met dat geheime papiertje wat ik steeds uit me broekzak haal. Maar de gewichten van de laatste set kloppen wel, dat lijkt me het belangrijkste.
Je kunt die gewichten in je smartphone invoeren in het kladblok. Dan kun je makkelijk spieken tijdens het trainen.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Je kunt die gewichten in je smartphone invoeren in het kladblok. Dan kun je makkelijk spieken tijdens het trainen.
Een smartphone bij de hand gaat mij denk ik alleen maar afleiden. Dan lijkt het net of ik niet serieus bezig ben met me training..slaat nergens op maar goed. thanks voor de tip.
edit: 3000 posts alweer...ik zit vaker op bn dan ik dacht
Een smartphone bij de hand gaat mij denk ik alleen maar afleiden. Dan lijkt het net of ik niet serieus bezig ben met me training..slaat nergens op maar goed. thanks voor de tip.
edit: 3000 posts alweer...ik zit vaker op bn dan ik dacht
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment