Kojak's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ben benieuwd naar de bill star. het beloofd goede gains

succes

Comment

• Originally posted by Marcel1 View Post
      ben benieuwd naar de bill star. het beloofd goede gains

succes
      thx man.. ben ook benieuwd naar de gains..belooft heel wat inderdaad, we zullen zien.

Bill Star 1.3

squat
      5x39
      5x49
      5x59
      5x59

mp
      5x29
      5x35
      5x41
      5x46

deadlift
      5x75
      5x90
      5x105
      5x120

sit ups 3x

Nog nooit sneller klaar geweest met een training dan vandaag. Voelde goed. Heb vandaag ook de 0,5 kg schijven binnen dus vandaar die aparte gewichten.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Ook aan het BS'en geslagen?......gezellie, ik volg u uiteraard, succes!
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
          Ook aan het BS'en geslagen?......gezellie, ik volg u uiteraard, succes!
          thx ja wel met pendlay row en mp net als u..dus extra gezellig

Comment

• Succes met je nieuwe schema! Ik zal je logje in de gaten houden, kan ik mijn voordeel eruit halen...
            Cutting

Comment

• Originally posted by kojak View Post
              thx ja wel met pendlay row en mp net als u..dus extra gezellig

Hey kojak,

Ik heb de stukken van Bill Starr (madcow) ook door gelezen! en mij lijkt het leuk om na mn huidige schema deze ook te gaan volgen.

Maar is het de bedoeling dat je VOOR je training de gewichten van je VORIGE training weet/opschrijft?, zodat je meer gewicht pakt dan de VORIGE training?

gr.
              If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

• Originally posted by richard21 View Post
                Hey kojak,

Ik heb de stukken van Bill Starr (madcow) ook door gelezen! en mij lijkt het leuk om na mn huidige schema deze ook te gaan volgen.

Maar is het de bedoeling dat je VOOR je training de gewichten van je VORIGE training weet/opschrijft?, zodat je meer gewicht pakt dan de VORIGE training?

gr.
                hey kerel.. het is de bedoeling dat je je 5rm (dus een gewicht wat je max 5 keer kunt squatten, deadliften, of bankdrukken) in dat excel bestand invoert. Dat programma doet dan al het rekenwerk voor je. Dan heb je dus een 'opbouwende' fase van 4 weken. In de 4e week bereik je dus je 5 rm's wat je al kon. In week 5 en verder kun je nu alleen steeds gewicht erbij doen, dus krijg je allemaal pr's week na week.

Comment

• Betekent dat ook dat je niet hoeft te deloaden voor die tijd??? Aangezien die eerste weken dan al een kleine deload zijn? Afhankelijk van mn gains tijdens mn lyle Mcdonald bulk nu, twijfel ik om erna een tijdje bill star te doen.
                  Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                    Betekent dat ook dat je niet hoeft te deloaden voor die tijd??? Aangezien die eerste weken dan al een kleine deload zijn? Afhankelijk van mn gains tijdens mn lyle Mcdonald bulk nu, twijfel ik om erna een tijdje bill star te doen.
                    Zou ik iig niet doen. De eerste weken horen licht te zijn..dus dan heb je echt geen deload nodig. Maar als je het toch wilt, dan doe je dat. Deload kan geen kwaad.

Bill star 1.3

squat
                    5x40
                    5x50
                    5x60
                    5x70
                    3x81
                    8x60

bench
                    5x30
                    5x40
                    5x50
                    5x60
                    3x71
                    8x52

pendlay row
                    5x25
                    5x32.5
                    5x40
                    5x45
                    3x52
                    8x38

machine dips. 3x (sinds 1 januari is the hardcore dipstation verdwenen..ipv daarvan een fancy hanging legraise met zo'n bosubal erin..leiers)

db curls
                    8x14
                    8x16
                    8x14

skulls
                    3x8x30

Heb de pendlay rows veelste licht ingevoerd. 55 kg als 5 rm. Dit omdat ik eerst aan me techniek wil werken maar nu zit ik dus te kloten met schijven van 5 kg enzo dus best kut om de positieve beweging te maken omdat de baar zo laag is.

Comment

• Vanwaar het verschil in gewicht tussen set 3 en set 6 bij het bankdrukken en de rows? Die zijn volgens het schema gelijk.

Wellicht kun je aan de mods vragen om een nieuw log te maken van het gedeelte waarin je met MadCow begint. Dat maakt het overzichtelijker.
                      Last edited by inferno_0666; 06-01-2012, 22:13.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Vanwaar het verschil in gewicht tussen set 3 en set 6 bij het bankdrukken en de rows? Die zijn volgens het schema gelijk.
                        Je hebt gelijk. Maar aangezien ik meer bezig ben met gewichten veranderen dan rusten/trainen heb ik de warming up setjes maar afgerond. Anders ben ik alleen maar bezig met rekenen met dat geheime papiertje wat ik steeds uit me broekzak haal. Maar de gewichten van de laatste set kloppen wel, dat lijkt me het belangrijkste.

Comment

Je hebt gelijk. Maar aangezien ik meer bezig ben met gewichten veranderen dan rusten/trainen heb ik de warming up setjes maar afgerond. Anders ben ik alleen maar bezig met rekenen met dat geheime papiertje wat ik steeds uit me broekzak haal. Maar de gewichten van de laatste set kloppen wel, dat lijkt me het belangrijkste.
                          Je kunt die gewichten in je smartphone invoeren in het kladblok. Dan kun je makkelijk spieken tijdens het trainen.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

Je kunt die gewichten in je smartphone invoeren in het kladblok. Dan kun je makkelijk spieken tijdens het trainen.
                            Een smartphone bij de hand gaat mij denk ik alleen maar afleiden. Dan lijkt het net of ik niet serieus bezig ben met me training..slaat nergens op maar goed. thanks voor de tip.

edit: 3000 posts alweer...ik zit vaker op bn dan ik dacht

Comment

Ja papier is zoooo 2009... en ook handig die rekenmachine in je slimmefoon! Love it komt nog muziek uit ook.

Comment

Een smartphone bij de hand gaat mij denk ik alleen maar afleiden. Dan lijkt het net of ik niet serieus bezig ben met me training..slaat nergens op maar goed. thanks voor de tip.

edit: 3000 posts alweer...ik zit vaker op bn dan ik dacht
                                Gefeliciteerd met je pr!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X