Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Hoe gaat het met je onderrug? Kan je alleen maar toewensen dat je het niet vaker zal hebben. Ik heb het elke dag voor nu 3 jaar en dat is best irritant... Doe je overigens dumbbell fly's? Ik vind zelf cable fly lekkerder vanwege de continue spanning op de spieren.
Die bb curls; zijn die gewichten die je noemt met stang of zonder stang?
Verder lekker bezig!
Haha, nee gelukkig had ze een klein neusje gaat goed met mijn rug, was gewoon even overtrained van het PR halen. Maar maandag gaat het weer gewoon zoals normaal: knallen. Niks ernstig.
Ik doe altijd alles met dumbells of barbell, bijna niks met cables. Met de bicep curl is dat gewoon het hele gewicht, met stang. Ik doe die nu sinds een paar weken en dat gaat lekker. Het is altijd nice om die voorste schouderkop te zien werken als je omhoog komt.
die deadlift gaat hard hoor als je 3x3 doet Ik bouwde het vanaf de 110 ook op..elke week 3x3 en dan de week erna 5kg erbij...zat ik zo op de 1x150 aan het einde van de rit
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
die deadlift gaat hard hoor als je 3x3 doet Ik bouwde het vanaf de 110 ook op..elke week 3x3 en dan de week erna 5kg erbij...zat ik zo op de 1x150 aan het einde van de rit
Doe niet echt 3x3, probeer altijd minstens 5 werksets, liefst 6 te halen. Maar gaat goed vooruit, dus die 3x3 houd ik nog even in mijn achterhoofd
Vandaag op het gemakje een beetje getrained, ik moet heel de week werken en ik heb donders weinig geslapen... Al die kut wijven die willen daten.
UB:
Bench:
5x 60
3x 80
3x 80
3x 80
5x 75
5x 70
Chin ups: 10x bw
10x bw
8x bw
8x bw, laatste was een faal.
Flyes: 8x met 8 kilo
12x 12
12x 12
10x 12
9x 12
Bor: 12x 50
11x 50
10x 50
9x 50
Military:
12x 20
8x 30
8x 30
8x 30
Dumbell shrugs: 12x 38
10x 38
10x 38
Super set dippen en incline bicep curl: Dips: 12x bw
12x bw
10x bw
Bicep curl:
12x 10
12x 10
12x 10
Zeaaau, dat was hem weer, nu nog zaterdag knallen, benchen, deadliften en kijken wat ze daar van de squat techniek vinden. Wordt dus een intense fullbody workout
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment