Originally posted by gain is pain
View Post
I came, I saw, I qonquer [LOG]
Collapse
X
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostVolgens mij ging je bijna van je stokje en ook zie je er tegenop om de volgende te zetten.
haha, hoe weet jij dat? snuff de helderziende
OT: zojuist rug gedaan, lang geleden dat ik de rmdl had gedaan en het gewicht was niet mis, okey heb wel eens hoger gehad maar toch na die lange tijd , was een lekkere training was binnen 1 uur 45 minuten klaar.... inclusief cardio 35min interval
rmdl was:
12x65kg warming up
15x65kg warming up
14x105kg
12x125kg
9x135kg
7x145kg
en dit nog maar aan het begin van me kuur (2e/3e dag)
max rmdl was 6x155kg back in the days...Last edited by gain is pain; 20-03-2012, 19:50.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
vandaag wat achterlopende spiergroep (borst) en 40 min cardio (moest 50 zijn alleen was op school en de les begon bijna)...
best wel lekker getraind, er had wat meer in gezeten als ik wat meer tijd had. maar alsnog wel een lekkere bench gedaan... korte rust pause ertussen en een gewicht wat ik in de bulk pakte doe ik nu effe in de cut
BP:
12x70kg
9x85kg
7x85kg
7x85kg
bench loopt echt achter maar voelt nu wel lekker aan...
FST 7 decline machine press
50 min cardio...
en vandaag mijn junk maaltijd gehad... appelmoezzzzz met vlaamse frietekes en een broodje donurMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postvandaag wat achterlopende spiergroep (borst) en 40 min cardio (moest 50 zijn alleen was op school en de les begon bijna)...
best wel lekker getraind, er had wat meer in gezeten als ik wat meer tijd had. maar alsnog wel een lekkere bench gedaan... korte rust pause ertussen en een gewicht wat ik in de bulk pakte doe ik nu effe in de cut
BP:
12x70kg
9x85kg
7x85kg
7x85kg
bench loopt echt achter maar voelt nu wel lekker aan...
FST 7 decline machine press
50 min cardio...
en vandaag mijn junk maaltijd gehad... appelmoezzzzz met vlaamse frietekes en een broodje donurCarpe Diem
Comment
-
pfff. mijn pa denkt dat hij fotos kan schieten maar dat kan hij dus totaal niet... elke foto is zowat mislukt.. laat de volgende x mijn moeder wel maken.... hij bakt er geen drol van.
alleen deze is nog een beetje toonbaar die hij heeft geschoten.... volgens mij moeten we even een blaas test bij hem meten...pffff
btw de fotos zijn genomen koud en maar 1 banaan in me maag..
Make it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Postpfff. mijn pa denkt dat hij fotos kan schieten maar dat kan hij dus totaal niet... elke foto is zowat mislukt.. laat de volgende x mijn moeder wel maken.... hij bakt er geen drol van.
alleen deze is nog een beetje toonbaar die hij heeft geschoten.... volgens mij moeten we even een blaas test bij hem meten...pffff
btw de fotos zijn genomen koud en maar 1 banaan in me maag..
Never send a boy to do a mans job!
Comment
-
zojuist benen, geen bijzonderheden voorzover.
effe een fototje geschoten lats aangespannen, moet nog veel vetjes af ..
zit er aan te denken om ECA in de kuur te zetten voor 2 weeks onn/off, maar weet niet of dat dan wel zo'n goed idee is. effe nog nadenken en nog wat extra research doen..
poseren met een camera in je hand is toch verdomd lastig (plukje van me haar zit niet goed )
Make it happen, shock everyone!
Comment
-
2e inject is gezet... was vergeten een druppel olie over de naald te laten gaan, ging daarom iets stroever maar niet echt heel pijnlijk... krijg denk ik wel wat meer last als vorige x denk ik...
zo hehe zit weer voor 1 week op
maar injecteren doet geen pijn maar is alleen onaangenaam
vanavond borst/schoudersMake it happen, shock everyone!
Comment
-
Originally posted by gain is pain View Post2e inject is gezet... was vergeten een druppel olie over de naald te laten gaan, ging daarom iets stroever maar niet echt heel pijnlijk... krijg denk ik wel wat meer last als vorige x denk ik...
zo hehe zit weer voor 1 week op
maar injecteren doet geen pijn maar is alleen onaangenaam
vanavond borst/schouders
Wel mazzel dat het maar 1 x per week is... (nu wel zien dat je het nooit vergeet )was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Originally posted by Dimix View Postik beken, ik zou het nooit kunnen. Alleen de gedachte al een naald in me bil te jagen en ik krijg rillingen
Wel mazzel dat het maar 1 x per week is... (nu wel zien dat je het nooit vergeet )“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
ik ben nogal verstrooid dus iets maar 1x in de week doen ik gegarandeerd vragen om problemen (bij mij). Zou dat uberhaupt een probleem zijn? Stel dat je hem dan toch vergeet? (niet dat ik van plan ben eraan te beginnen, louter nieuwsgierig)was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht
Comment
-
Geloof me, dat vergeet je niet..alles wat je doet wordt je eraan herrinerd.
Ik 'vergeet' juist de dingen die ik dagelijks moet nemen, zo vergat ik toen ik wakker werd me tabs var te nemen dus moest ik in me tussen uur naar huis
Injecteren is pijnloos, de gedachte is mischien wat raar, dat had ik ook en de 1e x was best eng en spannend.. Maar je voelt er vrij weinig van geloof me ik ben een 1 klas angsthaast...na de injectie effe 2 min. Op de bank liggen en dan voel je er niks meer van.
Maar het enige nadeel is met 1x p/week te prikken dat je moet werken met enethaat.. Dus kicked het later in.. Dus merk je in het begin vrij weinig en als je sides krijgt en je wilt stoppen dan kan dat dus niet meteen en zullen de sides dus ook gewoon verergeren of constant blijven ipv af te nemen als je geen voorzorgsmaatregelen heb getroffen, Als je geen bezwaar hebt om te prikken had ik gekozen voor prop ipv enethaat... Alleen dat prikken wordt niet mijn hobbyMake it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-