Nocerino's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 600gram voor het trainen?

Comment

• Yup, niet in een maaltijd hoor. Zit een meestal 1 of 2 uurtjes tussen maaltijd rijst met kip en rijst met tonijn.
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Is dat ongekookt? Daar doe ik twee a drie dagen mee

Comment

• Ik ben nu iig in de war, als er rijst staat op de excelsheet is dat dan gekookt of ongekookt ?

Comment

• Ongekookt
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by quibus View Post
              Is dat ongekookt? Daar doe ik twee a drie dagen mee
              Gekookt hahaha, zou wat zijn 600 gr ongekookt.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Tails View Post
                Ik ben nu iig in de war, als er rijst staat op de excelsheet is dat dan gekookt of ongekookt ?
                http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ngsschema.html

Comment

• Nette trainingen man! Vind het ook bikkel dat je eerst squat doet dan RDL en dan nog eens frontsquats!
                  5x5x120 is ook een mooi streven btw!
                  Maar 5x160 op DL ben je overigens al sneller dan je denkt als je het regelmatig doet, dus die kan je wel een beetje omhoogschroeven . Mijn streven op dl staat op 3x200
                  Broomstick_bodybuilding op insta
                  F#CK heavy weights

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
                    Gekookt hahaha, zou wat zijn 600 gr ongekookt.
                    Hoe denk je dat Zyzz zo shredded werd, kwam door al die rijst bro!

< abbo
                    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by Wessle View Post
                      Nette trainingen man! Vind het ook bikkel dat je eerst squat doet dan RDL en dan nog eens frontsquats!
                      5x5x120 is ook een mooi streven btw!
                      Maar 5x160 op DL ben je overigens al sneller dan je denkt als je het regelmatig doet, dus die kan je wel een beetje omhoogschroeven . Mijn streven op dl staat op 3x200
                      thnx, ik moet eerlijk zeggen dat mijn motivation deels ook komt door jouw log. Ik zat zo voor het trainen ff te lezen en dacht fuck die jongen gaat hard. Ik moet ook zo hard gaan hahaha.

Originally posted by jobr View Post
                      Hoe denk je dat Zyzz zo shredded werd, kwam door al die rijst bro!

< abbo
                      Hahaha 600gr ongekookt is ruim 1,2k rijst? Dat dere carbs.

Vandaag een beetje een kutdag maar eigenlijk ook weer goed. Had vandaag mijn laatste rapport in moeten leveren maar was de deadline van 12:00 helemaal vergeten. Ik had eigenlijk gedacht door te knallen tot 16:00, inleveren, work. Maar nu heb ik dus vrije tijd en kan ik gaan trainen . Niet dat ik dat erg vind hoor, lowcarb sucks.

Comment

thnx, ik moet eerlijk zeggen dat mijn motivation deels ook komt door jouw log. Ik zat zo voor het trainen ff te lezen en dacht fuck die jongen gaat hard. Ik moet ook zo hard gaan hahaha.

Hahaha 600gr ongekookt is ruim 1,2k rijst? Dat dere carbs.

Vandaag een beetje een kutdag maar eigenlijk ook weer goed. Had vandaag mijn laatste rapport in moeten leveren maar was de deadline van 12:00 helemaal vergeten. Ik had eigenlijk gedacht door te knallen tot 16:00, inleveren, work. Maar nu heb ik dus vrije tijd en kan ik gaan trainen . Niet dat ik dat erg vind hoor, lowcarb sucks.
                        Lowcarbs does suck indeed, vrije tijd is toch altijd goed... off to the gym with your lazy ass and get shredded!

Comment

• hahahah nvm deadline is toch 16:00.... dus......

Comment

hahahah nvm deadline is toch 16:00.... dus......
                            fuck deadlines, wat moet je ermee!

Comment

• Vandaag trainen. Eigenlijk ub maar mn elleboog was fucked doordat ik gister tijdens het werk tegen de deurpost aan knalde. Dus toen maar lb geprobeerd, maar was niet.volledig herstelt en voelde al kut met 60kg.

Dus toen maar hiit 10 minuten gedaan. Helemaal kapot en morgen hopelijk ub trainen bij een andere sportschool.

Comment

• andere sportschool?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X