Nocerino's trainingslog
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Neto61 View Post
Als het morgen niet beter is word het dokter bezoeken. Kan atm geen druk zetten met mn rechterhand. Potje isolaat ging net geeneens dicht met mn rechterhand."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostNachtje goed slapen verricht hopelijk wat wonderen. Bedankt voor je hulp.
Comment
-
Altijd klote een blessure. Ik zou als je nog veel last hebt er gelijk naar laten kijken morgen. Ik ben zelf zo'n persoon die te laat naar de dokter gaat en maanden met een blessure loopt. Liever voor niks naar de dokter dan langer last hebben !
Hopelijk is het snel genezen en kan je weer verder progressen, sterkte.Superbia in Proelio
Comment
-
Originally posted by Mickdv View PostAltijd klote een blessure. Ik zou als je nog veel last hebt er gelijk naar laten kijken morgen. Ik ben zelf zo'n persoon die te laat naar de dokter gaat en maanden met een blessure loopt. Liever voor niks naar de dokter dan langer last hebben !
Hopelijk is het snel genezen en kan je weer verder progressen, sterkte.
Thnx man, voelt nu alweer een stuk beter aan.
LB
Squat
5x40
5x60
5x80
5x90
4x100
RDL
8x60
8x80
8x90
8x80
Leg curl
8x65
8x65
7x60
Leg press
15x190
15x190
15x100
15x100
10x100
calves shit
dragon fly
De afgelopen tijd zoals eerder vertelt de do-or-dieweek. Heb de volgende archievements behaald.
- Autorijbewijs (yh buddy)
- Toets 1
- Toets 2
- Besprekingen eigen bedrijf
Echter is niet alles zo positief. Kwa sport was het vrij belabberd. Heb de afgelopen tijd niet aan mn voedingsschema gehouden. Te weinig goeie carbs, te weinig eiwitten, te veel vetten en te veel suikers. Ook kwa trainen heb ik vorige week maar 2x goed getrained. Ook mn vingerspieren wat overbelast vanwege de hele week elke dag fking rapporten maken en leren met de kutmuis (en facebooken en gamen en etc. ). Dit trekt weer langzaam bij.
Squat ging vrij lekker tot ik bij de wat hogere gewichten kwam. Het spiertje speelde weer op en besloot maar gewoon weer te stoppen. Ik begin nu wel te twijfelen of het niet aan mijn techniek ligt. Waarschijnlijk volgende training weer filmen.
RDL veel lichter dan normaal gedaan. Ik kan wel met 120 RDLen maar voel het dan niet in mijn hamstrings. Of hoor je het juist niet te voelen tijdens de oefening? Anyways, ook geen straps gebruikt.
Legpress wel HAM op gegaan. Eerst 15x190, vond ik zwaar. Kon de 200 niet unlocken zonder mijn handen te gebruiken voor de extra push. Daarna close stance (voeten tegen elkaar) 2 setjes gedaan atg. Vervolgens pomp brah. Mijn benen trillen nu nog steeds lulz.
Ga de reps van alle oefeningen als richtlijnen gebruiken. Merk gewoon dat ik inhoud bij oefeningen als ik de 5, 8 of 15 haal. Ga nu gewoon voor as many as possible reps bij een bepaald gewicht. Ga ik over de 15? Dan gaat het gewicht omhoog. Merkte dit namelijk bij RDL. Maarja, daarna mezelf afgestraft bij de legpress. Begrijp nu wat men bedoeld met hard trainen en hard trainen.
Net weer lekker boodschappen gedaan dus we gaan er weer hard tegenaan."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Toch een nette squat, waren die low bar ? Het zou inderdaad aan je techniek kunnen liggen of dat je het een tijdje te zwaar gepakt hebt. Hoe gaat het nu met je hand ? Zou je bijvoorbeeld wel press oefeningen kunnen doen en hoe voelt het aan met rdl.
Comment
-
Originally posted by Tails View PostToch een nette squat, waren die low bar ? Het zou inderdaad aan je techniek kunnen liggen of dat je het een tijdje te zwaar gepakt hebt. Hoe gaat het nu met je hand ? Zou je bijvoorbeeld wel press oefeningen kunnen doen en hoe voelt het aan met rdl.
Originally posted by Timoo View Postjammer dat eten niet zo goed is gegaan. agja soms is het nou eenmaal moeilijk om gemotiveerd te blijven. eenmalig kan t nie zo heel veel kwaad dus nu gewoon weer gas geven"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Wat ik eet op een dag:
120 gram havermout
600-1000 ml melk
3 hele eieren
6 sneetjes brood
- 4 met pindakaas
- 2 met ei
400 gram rijst
2 frikadellen (gegrilled)
135 gram tonijn
200 gram cottage cheese
Sups
50 gram isolaat
2 omega 3 pillen"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Hahaha frikadellen zijn niet omdat ik ze zo lekker vind. Kip is gewoon duur, 7 euro voor een kilo ofzo toen ik het voor het laatst kocht. -alle vocht blijft er bijna niks over.
Zit denk ik rond de 3500 ofzo? Eet soms ook wat mee met me ouders, gewoon gezond.
Ga beginnen met hardlopen, fietsen en nog meer van zulke dingen. Ga ik voortaan ook loggen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment