Ahh leuk een kiptopic. O wacht het is een trainingslog, wordt hier wel getraind????
Zal eens kijken wat het kost. Zal wel wat centjes kosten hehehe.
We will run our way up to mount olympus my white brother.
Metalen? Aware me? Appie heijn btw.
Lolz das kut dan. Veel melk, vis en cottage cheese eten dan.
Goeie man! Heb vandaag mijn rijbewijs opgehaald dus binnenkort cruise ik ff naar den haag markt en koop ik meteen kilo's. Kon eerst ook wel gaan met me ma, maar na een nacht werken/uitgaan op vrijdag heb ik daar meestal weinig zin in op zaterdagochtend .
Thnx voor de tip brahs. Moeten topic hebben waarin we aanbiedingen sharen. Meer geld over voor sickkuntstuff.
UB
Bench
7x65
7x65
4x65 (negatives)
6x60
6x60
Tbar row (machine)
12x45
8x50
12x45
12x30
Dunno, tot fail in iedergeval
Incline dumbell press
12x24
7x24
6x24
10x12
Lat pull down
12x60-65
10x60-65
10x60
Rear delt dumbell (????) (voorovergebogen dumbell raise)
12x8
12x8
12x8
Tricep stuff
Bicep stuff
Ik weet inmiddels hoe het komt dat mijn bench zo fucked up laag blijft. Train nu ''BB style", houdt de tension op de spier en voer gecontroleerd de beweging uit. Tijdens het benchen merkte ik opeens dat mijn armen gewoon bij de tweede setje al ''op'' waren. Zit op een gegeven moment gewoon geen rek meer in terwijl ik eigenlijk wel meer kan liften.
Dit merkte ik vooral bij de dumbell press. Na een setje all in, voor mij dan, is dat het eigenlijk wel. Ik heb eigenlijk mijn armen al enkele jaren niet zo goed aangepakt. In SL liet ik het meestal voor wat het was en in omvang is het dan ook zeker gedaald.
Ook heb ik dunne polsjes en onderarmen in vergelijking met mn lichaam. Time to lift those motherfoking arms. Hierna hard gegaan op de gehele workout en mijn armen op het laatst afgemaakt.
Originally posted by inferno_0666
View Post
Originally posted by Faabjan
View Post
Originally posted by jobr
View Post
Originally posted by BigMike
View Post
Originally posted by talalelh15
View Post
Thnx voor de tip brahs. Moeten topic hebben waarin we aanbiedingen sharen. Meer geld over voor sickkuntstuff.
UB
Bench
7x65
7x65
4x65 (negatives)
6x60
6x60
Tbar row (machine)
12x45
8x50
12x45
12x30
Dunno, tot fail in iedergeval
Incline dumbell press
12x24
7x24
6x24
10x12
Lat pull down
12x60-65
10x60-65
10x60
Rear delt dumbell (????) (voorovergebogen dumbell raise)
12x8
12x8
12x8
Tricep stuff
Bicep stuff
Ik weet inmiddels hoe het komt dat mijn bench zo fucked up laag blijft. Train nu ''BB style", houdt de tension op de spier en voer gecontroleerd de beweging uit. Tijdens het benchen merkte ik opeens dat mijn armen gewoon bij de tweede setje al ''op'' waren. Zit op een gegeven moment gewoon geen rek meer in terwijl ik eigenlijk wel meer kan liften.
Dit merkte ik vooral bij de dumbell press. Na een setje all in, voor mij dan, is dat het eigenlijk wel. Ik heb eigenlijk mijn armen al enkele jaren niet zo goed aangepakt. In SL liet ik het meestal voor wat het was en in omvang is het dan ook zeker gedaald.
Ook heb ik dunne polsjes en onderarmen in vergelijking met mn lichaam. Time to lift those motherfoking arms. Hierna hard gegaan op de gehele workout en mijn armen op het laatst afgemaakt.
Comment