Nocerino's trainingslog

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by pescatore View Post
    Haha, tenenkrommend. Hij heeft nu supermarkt issues. Maar geen nood, hij doet dat gewoon zelf hoor. Zo is ie dan ook wel, gaat gewoon naar de winkel, je weet toch.
    Hij is me nigga niet fokken.

Originally posted by Faabjan View Post
    Omg ik lach erom, maar van binnen huil ik je weet toch.
    Ik weet niet.

Originally posted by Teddek View Post
    ATG ftw!
    Thnx man.
    Originally posted by Neto61 View Post
    wut

UB

Bench

5x20
    5x30
    5x40
    5x60
    5x70
    1x80 dus pr (+1 spotted rep )
    5x60
    5x60
    5x60
    5x60
    5x60

Rows

15x80
    12x80
    12x80

Push press + Militairy

5x50 pp
    4x50 pp
    5x40 mp
    5x40 mp
    5x40 mp

Pull ups

5x5 recht omhoog, lichaam recht, slow

Curls

Buikspiershizzle

Vandaag aardig wat setjes gebenched. Het kan best zo zijn dat ik zelfs setjes ben vergeten. 1x80 gedrukt, wat ik anders nog nooit heb gedaan. Lift duurde wel een paar seconden . Maar goed, ik merk nu ik 2x per week bench het een stuk sneller gaat. Wel nog een beetje vermoeidheid van de laatste UB training en de overhead squat op LB dag.

Voorderest niks boeiends behalve PP. Ik voel gewoon dat het niet helemaal lekker gaat, dus ga in het vervolg weer het gewicht iets verlagen (5kg) om de lift te leren. Ik zak naar mijn gevoel veel te diep en heb moeite om de stang normaal naar beneden te laten gaan.

High/low carb valt me erg zwaar. Low carb ben ik totaal niet gewend en word er sloom van en kan me slecht concentreren. Andere lichamelijk gevolgen zijn stinkende urine en eiwitscheten voornamelijk door hoge eiwitten en lage koolydrathen. Ik kijk het nog even aan. Waarschijnlijk verhoog ik de low carb dagen binnenkort naar mid days omdat ik ook met conditietraining ga beginnen.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Nette pr, aan techniek werken zal inderdaad voordelen opleveren. Kan je aan niemand vragen dan wat er precies fout gaat ?

Comment

• Originally posted by Tails View Post
        Nette pr, aan techniek werken zal inderdaad voordelen opleveren. Kan je aan niemand vragen dan wat er precies fout gaat ?
        Techniek op de bench zit wel goed? Ging om Push press. Die doet niemand hier in de sportschool en aan de instructeurs heb ik niks.

Nu btw havermout en melk eten hnng.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
          Techniek op de bench zit wel goed? Ging om Push press. Die doet niemand hier in de sportschool en aan de instructeurs heb ik niks.

Nu btw havermout en melk eten hnng.
          Ja bedoelde ik ook, misschien anders toch naar de meet gaan ? Kan je nog wat leren kwa techniek, is ook een van de redenen dat ik ga en omdat er zoveel ervaring om je heen is. Je kan het ook zelf uitvogelen maar dan ben je vanzelfsprekend meer tijd kwijt. Op instructeurs hoef je eigenlijk nooit te rekenen, dat zijn meer een soortvan wijkagentjes.

Comment

• Originally posted by Tails View Post
            Ja bedoelde ik ook, misschien anders toch naar de meet gaan ? Kan je nog wat leren kwa techniek, is ook een van de redenen dat ik ga en omdat er zoveel ervaring om je heen is. Je kan het ook zelf uitvogelen maar dan ben je vanzelfsprekend meer tijd kwijt. Op instructeurs hoef je eigenlijk nooit te rekenen, dat zijn meer een soortvan wijkagentjes.
            Nee die meet gaat niks worden. 50 minuten met de auto volgens de tomtom of anderhalf uur met de trein. Randstad is geen probleem. Wanneer gaan wij eens trainen? Ben 15 april alweer bijna klaar met school hehehe.

Comment

Nee die meet gaat niks worden. 50 minuten met de auto volgens de tomtom of anderhalf uur met de trein. Randstad is geen probleem. Wanneer gaan wij eens trainen? Ben 15 april alweer bijna klaar met school hehehe.
              Wanneer jij eindelijk eens tijd hebt , zeg het maar.

Comment

• Waarschijnlijk na 15 april. Ik contact je nog.

Comment

• LB training

3x105
                  1x120
                  3x105
                  3x105

RDL

8x100
                  8x100
                  8x100

Front squat

5x70
                  5x70
                  5x70

Leg curl

6x70
                  5x70
                  6x65

Calves

Heeeeerlijk. Waar ik vroeger (twee maanden geleden) zat te strugglen met 1 rep met 100kg gaan ze nu fucking makkelijk. Ik moest vandaag gewoon nog een keer proberen om te kijken of het de vorige training lucky was of echte gains. Toen die 105 zo omhoog ging moest ik gewoon 120 proberen. Unracken geen enkel probleem, geen trillen niks, wel een lichte grinder bij omhoog gaan.
                  FUAARRKKKKKK. Nog een rep had er wel ingezeten maar er zat precies achter mij een vrouw te curlen. Ik wilde haar niet vergassen dus vond 1x120 wel genoeg .

Front squat kreeg ik toch een beetje een kutgevoel in mijn onderrug. Ik ga waarschijnlijk die RDL verwisselen met leg curl, want ik zit mijn onderrug alleen maar te vermoeien voor de frontsquats.

Heb so far twee low carb dagen gehad en dit was voor mij een hel. Vind het erg moeilijk maar het betaald zich hopelijk wel uit. Vanochtend bij side tricep pose fucking lean, abs alles lol. Had mn abs nog nooit gezien . Miss wel massa op mijn kuiten, buik, borst en schouders. Armen zijn te groot. Maar alles op zn tijd, ik knal nog lekker door.

Thnx iedereen voor de motivation. Tips zijn altijd welkom.

Comment

• Bericht januari doelen dit jaar:

Squat 5x5x120
                    Bench 5x5x80
                    Deadlift 1x5x160

Stats momenteel

Squat 1x120 (eerder ook al gelift)
                    Bench 1x80
                    Deadlift 1x160 of 140 niet zeker.

Long way to go!

Bench is nu al van 5x5x60 naar 5x5x70 gegaan.

Comment

• Mirin dem squats (srs), gewoon vergassen die zooi en zeggen soz ik gebruik shakejes :$. Meer archen miss met de front squat ? Ik doe nu trouwens ook low carbs is pittig om vol te houden.

Comment

• Ik eet nu btw ook veel koolhydraten voor het trainen. Glas chocomel, 120 gram havermout 600 gram rijst. Dus aardig wat volgens mij.

Ik ga volgende keer gewoon 3x3x120 proberen. Of misschien gewoon rustig bouwen.

Archen bij front squat?? Juist niet??

Comment

Ik eet nu btw ook veel koolhydraten voor het trainen. Glas chocomel, 120 gram havermout 600 gram rijst. Dus aardig wat volgens mij.

Ik ga volgende keer gewoon 3x3x120 proberen. Of misschien gewoon rustig bouwen.

Archen bij front squat?? Juist niet??
                          Ik bedoel dat je je rug wat rechter houd en pepper your angus.

Comment

• 5x5x120kg squatten is een soort mijlpaal.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                              5x5x120kg squatten is een soort mijlpaal.
                              Ik kan niet wachten! Alles zit goed, motivatie, eten, training. Rust alleen wat minder. Misschien wat ambitieus, maar niet onmogelijk lijkt me. Zonder belt of andere hulpmiddelen he.

Ooit squat ik net zoveel als jou, hoop ik hehehe.

Comment

Ik eet nu btw ook veel koolhydraten voor het trainen. Glas chocomel, 120 gram havermout 600 gram rijst. Dus aardig wat volgens mij.
                                Das een flinke pre workout meal
                                Ernstig noh!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X