Netjes hoop er ook zo bij te staan wanneer ik op vakantie gaat
WPB's Pumping Iron
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostWel epic verschil. Je hebt wel dezelfde "lovehandle issues" als ik zie ik. Die onderste buikspieren dus. Maar goed ziet er iig al zeker strak uit kerel!
Love handles zitten toch aan de zijkant? dat is geen vet dat je ziet hoor maar gewoon obliquesBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by bvds View PostNice man! Je hebt echt dikke abs staan nu
Originally posted by pescatore View PostWel epic verschil. Je hebt wel dezelfde "lovehandle issues" als ik zie ik. Die onderste buikspieren dus. Maar goed ziet er iig al zeker strak uit kerel!
Originally posted by InfineGhost View PostNetjes hoop er ook zo bij te staan wanneer ik op vakantie gaat
Originally posted by Guusd View PostDie onderste abs zijn bij mij ook niet zichtbaar. Ik zit net als WPB te hopen dat die er eindelijk eens door komen
Love handles zitten toch aan de zijkant? dat is geen vet dat je ziet hoor maar gewoon obliques
Originally posted by DavyD View PostFlink verschil. Goed gedaan, man!Last edited by Iron Mind; 08-05-2013, 20:59."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostZiet er goed uit!
Jij hebt ook brede heup botten he of zie ik dat verkeerd? Weetje of je door extra oblique werk dat kan bij trekken of blijft het zo?
Ja, ik ben bang van wel. Balen, aangezien smallere heup botten gunstig is natuurlijk i.v.m. V-shape en X-shape bij bepaalde poses.
Om dat vet daar kwijt te raken moet ik gewoon me bf% verlagen, extra oblique werk zou het hooguit "dikker" maken door een toename in spiermassa op die plek, denk ik."Straight outta gym"
Comment
-
Week 6, UD2.0
Depletion training 2
Incline db chest press 6x12-15
Lat pulldown machine 6x15-20
Db Lateral raise 6x15-20
Standing calf raise machine 6x15 (verschillende voetposities)
Preacer curl machine 6x15
Straigth bar pushdown 6x15-20
Leg press 6x15-20
Lying leg curl 6x15-20
Rust: 60 seconden op de grote oefeningen, 30-45 seconden bij de kuiten, biceps, triceps en hamstrings.
Tijd per werkset: 45-60 seconden
Commentaar: het was weer doorbijten, maar ik heb het weer gehaald! Week 6 is alweer bijna voor de helft voorbij. Nog 4 depletion workouts, 3 tension workouts en 3 power workouts. Het aftellen begint nu toch wel langzaam aan, op zich niet verkeerd om uit te kijken. Het cutten vond ik in het begin nog wel leuk, omdat het gewoon een totaal nieuwe uitdaging voor me was/is. Het bevalt me beter als dat ik verwacht had van tevoren, dat zeker. Maar meer mogen eten en geen honger te hoeven lijden bevalt toch beter al zeg ik het zelf, haha.
Je ziet wel sneller verschil in een cut dan in een bulk (tenminste bij mij dan), dat is dan wel weer een positief punt!
Wat betreft de lat pulldown heb ik geprobeerd meer vanuit me ellebogen te trekken en daarvoor dus het gewicht verlaagt. Net alsof ik elke rep een back double bicep aan het doen was. Dus meer de focus op de ellebogen naar de zijkant te laten wijzen en ik merkte duidelijk meer activatie van me lats. Ze begonnen zelfs een beetje te voelen zoals me andere spiergroepen tijdens deze trainingen dus dat was een positief iets. Ik ga dit zeker blijven doen, hoe ik dit voor mekaar ga krijgen bij de rows en pull ups weet ik nog niet, maar dat is een zorg voor later..Last edited by Iron Mind; 08-05-2013, 21:59."Straight outta gym"
Comment
-
Ohja nog een kanttekening. Ik krijg om de zoveel tijd een soort van warmte vlagen, alsof iemand me thermostaat ineens heel hoog zet en dan ebt het weer weg, best storend. Vooral in ruimtes waar het al relatief warm is lijkt me lichaamstemperatuur dan door de schieten om de zoveel tijd en dan na een paar minuten trekt het weer weg. Zit ik daar met een rooie kop en met het zweet op me voorhoofd in het klaslokaal.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostOhja nog een kanttekening. Ik krijg om de zoveel tijd een soort van warmte vlagen, alsof iemand me thermostaat ineens heel hoog zet en dan ebt het weer weg, best storend. Vooral in ruimtes waar het al relatief warm is lijkt me lichaamstemperatuur dan door de schieten om de zoveel tijd en dan na een paar minuten trekt het weer weg. Zit ik daar met een rooie kop en met het zweet op me voorhoofd in het klaslokaal..BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostOhja nog een kanttekening. Ik krijg om de zoveel tijd een soort van warmte vlagen, alsof iemand me thermostaat ineens heel hoog zet en dan ebt het weer weg, best storend. Vooral in ruimtes waar het al relatief warm is lijkt me lichaamstemperatuur dan door de schieten om de zoveel tijd en dan na een paar minuten trekt het weer weg.
En die 'love handles' slinken af naarmate je onderbuikregio nog een stuk droger word, het zijn je oblique's die het vet gewoon wat extra naar buiten duwen waardoor het inderdaad lijken op handles. Ik had dit ook en dat is nu vrijwel weg, ik heb echter nooit de oblique spieren geisoleerd omdat ik ze vreselijk lelijk vind als deze groot zijn, als jij dat wel hebt gedaan zou het natuurlijk best kunnen dat het daar wat dikker zal zijn..Broomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostIk had het ook soms heel erg heet. Zweette me echt kapot en was ook vaak buiten adem. Gelukkig was het niet echt benauwd anders was het een hel geweest
Originally posted by Wessle View PostWat grappig ik heb soms echt precies hetzelfde als hoe jij het omschrijft. Kan het ook wel eens bloedheet krijgen van een stukje lopen met m'n gymbag.
En die 'love handles' slinken af naarmate je onderbuikregio nog een stuk droger word, het zijn je oblique's die het vet gewoon wat extra naar buiten duwen waardoor het inderdaad lijken op handles. Ik had dit ook en dat is nu vrijwel weg, ik heb echter nooit de oblique spieren geisoleerd omdat ik ze vreselijk lelijk vind als deze groot zijn, als jij dat wel hebt gedaan zou het natuurlijk best kunnen dat het daar wat dikker zal zijn..
Nu doe ik geen direct buik werk meer, ik wil geen extra dikke taille.."Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Waterpoloboy View Post
Wat betreft de lat pulldown heb ik geprobeerd meer vanuit me ellebogen te trekken en daarvoor dus het gewicht verlaagt. Net alsof ik elke rep een back double bicep aan het doen was. Dus meer de focus op de ellebogen naar de zijkant te laten wijzen en ik merkte duidelijk meer activatie van me lats. Ze begonnen zelfs een beetje te voelen zoals me andere spiergroepen tijdens deze trainingen dus dat was een positief iets. Ik ga dit zeker blijven doen, hoe ik dit voor mekaar ga krijgen bij de rows en pull ups weet ik nog niet, maar dat is een zorg voor later..
Er is een grote verschil tussen de beweging doen en de oefening doen.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
-
Originally posted by Waterpoloboy View PostEen wijs man heeft me wat tips gegeven om me rug activatie te verbeteren. Wie het was geen idee, jij kent hem vast wel , hehe.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostDie ellebogen naar je lats, dat is nou precies wat je ook moet doen tijdens het squatten om spanning te creëren in jou bovenrug.
/edit: Ik heb het net even zelf geprobeerd om wat extra me ellebogen hierbij te gebruiken en hierdoor heb ik geen spanning op me onderarmen, waardoor ik deze gewoon kan bewegen en dezelfde positie moet kunnen blijven handhaven van me bovenrug. Lijkt me dus een prima tip. Thanks, man."Straight outta gym"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...10 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: