Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1,2% gezakt in hoeveel tijd? In ieder geval zeker netjes, waar sta je nu op Talal? Jij traint in Rotterdam toch ofniet?
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
      1,2% gezakt in hoeveel tijd? In ieder geval zeker netjes, waar sta je nu op Talal? Jij traint in Rotterdam toch ofniet?
      In een week. Na 2 weken geen vet verloren. Volgens mij 8 a 9% ergens.

Ja in rotterdam, in de buurt. Dorpje in de buurt.

Comment

• Goed bezig man! Dus de vaart zit er weer in. Ben benieuwd naar de final results!!
        Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ja dat ben ik oook .

Er is nieuws over de strepen.......er waren geeen strepen! XD. Daar ging me reputatie die ik niet had.

Comment

• Wanneer ga je foto's online zetten hoe je er nu bijstaat?
            "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              Ja dat ben ik oook .

Er is nieuws over de strepen.......er waren geeen strepen! XD. Daar ging me reputatie die ik niet had.
              Hahahahahaa je hebt je boxer gecheckt?
              Want hoop niet dat jij je borst bedoelt? Tenzij je daar bruine strepen had,....
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Faabjan View Post
                Wanneer ga je foto's online zetten hoe je er nu bijstaat?
                weet ik niet. Is ook neit zo relavant toch.

@ patriciaa ahahah ja heb het gecheckt hahahah en die op me borst zitten er gelukkig nog wel.

Comment

• whaha kan gebeuren :d

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                    Hahaha ftw! dan werk je je pas 'uit de naad' en ga je echt tot het 'gaatje'.
                    Voorbij het gaatje zelfs
                    "You are what you eat..."
                    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Ff update dan maar.

Vandaag had ik eigenlijk stage maar heb me ziekgemeld. Voelde me heel erg moe gister tijdens benentrainen en kon niet me volle 100% geven. Word wel steeds meer tevreden met 1 been en de andere niet :P.

Vandaag gewoon om 6 uur cardio gedaan en dat ging goed, eten gaat ook goed. Vind het nog steeeeeds heel langzaam gaan, maar goed :P. Vandaag heb ik op het lijstje staan:

1. poseren
                      2. Poseeroefeningen uitzoeken en printen
                      3. muziek uitzoeken en branden
                      4. cardio+buik savonds
                      5. eten maken voor volgende dag
                      6. boodschappen.

Vroeg slape en morgen bij Mascha weer trainen.

Comment

Ff update dan maar.

Vandaag had ik eigenlijk stage maar heb me ziekgemeld. Voelde me heel erg moe gister tijdens benentrainen en kon niet me volle 100% geven. Word wel steeds meer tevreden met 1 been en de andere niet :P.

Vandaag gewoon om 6 uur cardio gedaan en dat ging goed, eten gaat ook goed. Vind het nog steeeeeds heel langzaam gaan, maar goed :P. Vandaag heb ik op het lijstje staan:

1. poseren
                        2. Poseeroefeningen uitzoeken en printen
                        3. muziek uitzoeken en branden
                        4. cardio+buik savonds
                        5. eten maken voor volgende dag
                        6. boodschappen.

Vroeg slape en morgen bij Mascha weer trainen.

ghehe niet naar stage kunnen maar wel kunnen trainen welke stage plek heb je (A) ga ik ze effe op bellen
                        Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by gain is pain View Post
                          ghehe niet naar stage kunnen maar wel kunnen trainen welke stage plek heb je (A) ga ik ze effe op bellen
                          jah ben echt verschikkelijk moe gewoon en heb ook nog wat andere kleine probleempjes die weer opkomen en waardoor mijn hoofd gewoon ronduit vol zit. Het enige wat ik daar aan kan doen is er niet aan denken en dat is moeilijker gezet dan gedaan. Robbie helpt me meestal wel daar doorheen te denken gelukkig. Ik ga nu ook weer ff verder slape tot 12 uur en daarna weer eten. Dan ben ik iig goed uitgerust.

Comment

jah ben echt verschikkelijk moe gewoon en heb ook nog wat andere kleine probleempjes die weer opkomen en waardoor mijn hoofd gewoon ronduit vol zit. Het enige wat ik daar aan kan doen is er niet aan denken en dat is moeilijker gezet dan gedaan. Robbie helpt me meestal wel daar doorheen te denken gelukkig. Ik ga nu ook weer ff verder slape tot 12 uur en daarna weer eten. Dan ben ik iig goed uitgerust.
                            Doet me denken aan de documentaire I Want To Look Like That Guy. Die Sturart was ook steeds moe tijdens de laatste weken van zijn wedstrijfvoorbereiding en nam vaak een dutje overdag.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

ken 't, ben de laatste 3 dagen ook erg 'down' aan het worden....
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

beetje 5-htp nemen
                                Problemen zijn niet goed, zorg dat je er iets leuks tegenover zet anders ga je er alleen maar onder lijden, stress moet je voorkomen al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk....kan wel zeggen dat je pure chocola moet nemen met blauwe bessen maar lijkt me even geen goed plan
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X