Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• super tallal!!
    gaat echt lekker zeg
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• lekkere rug hoor
      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
        Als jij je ballen in Tal wil hangen is dat inderdaad heel raar en smerig....bah!!!!
        Uhm, ik had het niet over mijn ballen ,daar denk jij dan gelijk weer aan.
        persoonlijk kan ik het niet op prijs stellen dat jij ook maar 1 nanoseconde van je leven aan mijn ballen denkt.

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Het gaat weer is over ballen hooor XD.

Eindelijk thuis :P. Lekkere training maar kon beter, beetje vermoeid was ik.

Hier heb je een foto, nu niet meer zeuren XD. Dankje rob voor de foto's.

Comment

• Sicke verbetering baasje!!! Ik ben amused! Goeie.
            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Goeiie armen.
              Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

• Het werpt zijn vruchten af. Petje af voor jou Talal, en je begeleiders..

Comment

• Nice eindelijk een foto! Goede armen man, echt grote vooruitgang bij de rest ook respekt.
                  "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Talal, ziet er goed uit man! Respect voor hoe je nu bezig bent en veel succes bij de flex!

Comment

• Weet nog de tijd dat je hier net kwam aankakken en kijk nu
                      Goed bezig halal! Ook petje af voor robbie ivm camerahoek en belichting
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Dank jullie wel . Goed om te horen.

Comment

• goed bezig tatalalalal

Comment

• Ik zal voorlopig niet meer zeuren voor foto's al wil ik nog steeds een foto van de voorkant zien. Ben echt benieuwd hoe je er op de wedstrijd bij zult staan.
                            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Ik ben ook benieuwd wat er van je over blijft, aangezien we op dit moment bijna de zelfde stats hebben, jij bent ie**************** verder denk ik.

Comment

• Originally posted by sjoerdiezee View Post
                                Ik zal voorlopig niet meer zeuren voor foto's al wil ik nog steeds een foto van de voorkant zien. Ben echt benieuwd hoe je er op de wedstrijd bij zult staan.
                                ahaha, ja begrijpelijk. Bovenkant borst loop ie**************** achter, vind dan gelijk geen gezicht hebben. Bijvoorbeeld bij een side chest pose. Mischien komt er daarvoor nog een foto, eerst mezelf verder ontwikkelen.

Originally posted by jantje91 View Post
                                Ik ben ook benieuwd wat er van je over blijft, aangezien we op dit moment bijna de zelfde stats hebben, jij bent ie**************** verder denk ik.
                                Ja ben zelf ook benieuwd, we gaan gewoon voor hardheid en rippedheid met behoud van massa. Dus als het goed, moet ik er steeds bruter uitgaan zien.

Ben zelf iig blij met de progessie die ik steeds naturel kan behalen en heb dan steeds meer drive om te kijken hoever ik naturel dan nog kan komen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X