Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Best ever body building posing! - YouTube
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      Ik ben halverwege ramadan begonnen met haar voedingsschema. Dus dat is 30 augustus ofso? Daartussen nog 1 keer een week vakantie gehad en slecht gegeten en alles. Ik begon voor de ramadan met 15,5 en 76 kg. Nu dus 78 kg met 10%. Die laatste % is in minder dan 2 weken gebeurd, 10 dagen ofso?
      Ben je dan in de ramadan enorm aangekomen in spiermassa? Even een snelle berekening:

Voor ramadan 15.5% bij 76kg = 64,2kg vvm.
      Op 21 sept 10% bij 78kg = 70.2kg vvm.

Dus 6kg vvm erbij vanaf 30 augustus. Dat is wel heel veel zeg! Netjes.

Conclusie:
      Of je hebt supergenen.
      Of je snoept stiekem toch en mag je het niet zeggen.
      Of Intermittend fasting is de beste manier van gainen.
      Of je moest nog poepen.
      Of je hebt een rekenfoutje gemaakt.

In ieder geval, ga zo door!
      Last edited by Toph; 02-10-2012, 08:24.
      Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Toph View Post
        Ben je dan in de ramadan enorm aangekomen in spiermassa? Even een snelle berekening:

Voor ramadan 15.5% bij 76kg = 64,2kg vvm.
        Op 21 sept 10% bij 78kg = 70.2kg vvm.

Dus 6kg vvm erbij vanaf 30 augustus. Dat is wel heel veel zeg! Netjes.

Conclusie:
        Of je hebt supergenen.
        Of je snoept stiekem toch en mag je het niet zeggen.
        Of Intermittend fasting is de beste manier van gainen.
        Of je moest nog poepen.
        Of je hebt een rekenfoutje gemaakt.

In ieder geval, ga zo door!
        Ja zoiets. Je vergat een conclusie. In 15,5 kan natuurlijk ook vocht zitten he. Verbaasde me zelf ook indd, maar goed heb niks te klagen.

Kan je iedergeval verzekeren dat het geen a.s was, zoiets zou ik 100% zeggen. De enige die ik dan voor de gek houd is mezelf.

Comment

• + Je moet ook rekening houden met het tijdstip van weging, wat je gedronken/gegeten hebt en of je uberhaupt wel nuchter gewogen hebt. Wat je ervoor gegeten hebt. Uitspraken zoals 6kg VVM winst zijn altijd erg tricky omdat je nooit 2 dezelfde weeg-situaties hebt en al helemaal niet toen Talal ramadan gedaan had. Dan nog ben ik er van overtuigd dat er een paar kilo VVM bij opgeplakt zit. Helemaal als ik naar de fotos kijk, maar 6kg lijkt me wel een beetje teveel van het goede:P
          Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
            Ja zoiets. Je vergat een conclusie. In 15,5 kan natuurlijk ook vocht zitten he. Verbaasde me zelf ook indd, maar goed heb niks te klagen.

Kan je iedergeval verzekeren dat het geen a.s was, zoiets zou ik 100% zeggen. De enige die ik dan voor de gek houd is mezelf.
            Maar of het nou vocht was of vet, het blijft dan een VVM gain van 6kg. Dat zijn zieke gains voor iemand die geen noob gains meer maakt en naturel traint. Daarom dacht ik aan een weeg/meetfoutje ofzo. Zo niet, dan mag je daar heel blij mee zijn!
            Train hard or go hormone

Comment

• Ja die vvm an 6 kg moet je indd niet helemaal 100% geloven. Gaat om de vooruitgang die ik gemaakt hebt. Tijdens de ramadan heb ik helemaal niks op he en ben je ''helemaal'' leeg. Dus volgens mij kan je dat vergelijken met als je depleted bent. De andere wegingen waren na 1 maaltijd, maar dus omdat ik ramadan had, was het gwn iets anders qua weging. Maar de wegingen daarna zijn allemaal hetzelfde.

Dus het is in feite belangrijker om je complimenten te baseren op de foto's/vooruitgang dan in actuele cijfers.

Comment

• Die complimenten verdien je sowieso al op basis van je harde werken, je krachtstats, je foto's etc. Al zou je al AS gebruiken (ik geloof absoluut dat je dat niet doet) zou dat voor mij weinig verschil maken.

Zo kan je zien hoeveel het kan schelen als je weegmomenten niet gelijkwaardig zijn. Is ook best leerzaam toch? Dat lijkt me ook de reden dat je er de ene dag strak uitziet en de andere dag lijkt het nergens op.
                Train hard or go hormone

Comment

Die complimenten verdien je sowieso al op basis van je harde werken, je krachtstats, je foto's etc. Al zou je al AS gebruiken (ik geloof absoluut dat je dat niet doet) zou dat voor mij weinig verschil maken.
                  Ik vermoed dat zijn begeleiders daar anders over denken.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Die complimenten verdien je sowieso al op basis van je harde werken, je krachtstats, je foto's etc. Al zou je al AS gebruiken (ik geloof absoluut dat je dat niet doet) zou dat voor mij weinig verschil maken.

Zo kan je zien hoeveel het kan schelen als je weegmomenten niet gelijkwaardig zijn. Is ook best leerzaam toch? Dat lijkt me ook de reden dat je er de ene dag strak uitziet en de andere dag lijkt het nergens op.
                    Nou dankjewel. Ja is het zeker. Ik ben persoonlijk niet zo van de getallen, zolang de spiegel tevreden is ben ik dat ook .

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Ik vermoed dat zijn begeleiders daar anders over denken.
                      Die vinden Tal een luie, slappe zak met slechte foto's?

Originally posted by talalelh15 View Post
                      Nou dankjewel. Ja is het zeker. Ik ben persoonlijk niet zo van de getallen, zolang de spiegel tevreden is ben ik dat ook .
                      Ik vind beide interessant, al is de spiegel uiteindelijk waarvoor je het doet.
                      Train hard or go hormone

Comment

• Sick filmpje Gip
                        "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

• Coole filmpjes, dankjewel! Moet hier ff hard aan werken, is dom van mij. Want ik weet dat ik straks moet leren poseren en ik laat het een beetje links liggen. Dus julllie bijdrage is gewaardeerd.

Comment

• Deze is ook zeker de moeite waard:

ed corney - YouTube
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Gino Cuperus Junioren Nijmegen1999 (19years old) - YouTube

GinoCuperus_JBC_2010.mp4 - YouTube

vind deze goed poseren!

Comment

• Jup jup, die hebben wel wat indd. Ed corney vind ik mooie routine hebben, nice!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X