Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Go Tal! wat een baas van een schema en wat een baas van een discipline.. Volhouden!

Comment

• Ja zo ziet mijn schema er al een aantal weken uit ahah. Maar rob heeft gelijk, precies wat hij zegt heb ik. Maar vandaag voel ik me gelukkig weer wat beter en thats life denk ik maar. Ups and downs.

Toen ik vandaag op stond was ik blij dat cardio kon doen en hij ging goed. Vanavond rug aanpakken en uurtje cardio erbij gassen. Ben iedergeval neit bang om te falen.

Comment

• Go Tal, go Tal zet 'm op!

Comment

• Ik heb bewondering voor je doorzettingsvermogen.
          En dit vind ik humor:
          Originally posted by talalelh15 View Post
          Vervolgens savonds werken bij de pizzeria.
          Pizza's maken terwijl je zelf je uiterste best doet om zo veel mogelijk vet te verliezen en er zo strak mogelijk uit te zien. Groot contrast.
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• ahah ja precies. Ik bezorg ze. Dus vind het indd wel grappig om te zien soms wat voor mensen ze bestellen. Maar probeer ze niet te judgen ofso, dat is ook niet eerlijk.

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
              ahah ja precies. Ik bezorg ze. Dus vind het indd wel grappig om te zien soms wat voor mensen ze bestellen. Maar probeer ze niet te judgen ofso, dat is ook niet eerlijk.
              Heb jij wel eens een pizza bezorgd bij een vrouw in een stoeipak die jou uitdagend aankeek en jou uitnodigde om binnen te komen?
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Dat nog niet helaas. Maar ik kijk altijd uitdagend, maar helpt helaas nog neit ahah.

Comment

• Hoe slecht ik me voor het weekend voelde, hoe goed voel ik me nu. Gaat wel goed op dit moment, heb alles op een rijtje en het vet was vrijdag weer een % omlaag. Sta nu volgens meting op 7%. Lekkkkur. Nu lekker doorknallen weer en mijn blik op oneindig. Ook poseerroutine krijgt steeds meer vorm. Denk dat ik foto's gewoon na de wedstrijd post of tijdens ofso. Het is wel super zwaar dit, maar all worth it. Heb al super lang geen junkmaaltijd op XD.

Comment

• Nice man, gaat echt zeer goed!!
                    Kan je anders als je nog ff tijd hebt een foto's posten van die 7 %, ben echt benieuwd hoe droog dat er in het echt uitziet!!

edit: zie het net dat je foto's pas plaatst na je wedstrijd, ook goed
                    I'm not special, but not the same as you.
                    Because I do things you will never do.
                    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

• 7% is niet heel bijzonder, zijkant abs normale abs. Wat aderen hier en daar. Moet nog veel vocht straks af en dan is het echt mooi. Maar heb relatief dik vel, dus wat voor mij 7% is voor ''ecto lichaamsbouw'' mischien wel meer. Maar zodra het vocht eruit trekt en de carbs minderen, gaat me lichaam ook strakker trekken. Dat merk ik nu al steeds langzamer.

Comment

• klinkt goed!
                        succes met de laatste weekjes!
                        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Netjes bro keep up the good work

Comment

• When going through hell - Keep going.

Je kan het gozer, ga ervoor. Het zal het waard zijn!
                            "Straight outta gym"

Comment

• Hoe ga je het doen na de contest? Ga je gelijk bulken, recompen of denk je daar helemaal niet aan?
                              1e paar weken natuurlijk off en even losgaan (lijkt mij?). Gaat zo te lezen goed! Ga zo door.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
                                Hoe ga je het doen na de contest? Ga je gelijk bulken, recompen of denk je daar helemaal niet aan?
                                1e paar weken natuurlijk off en even losgaan (lijkt mij?). Gaat zo te lezen goed! Ga zo door.
                                Probeer zo min mogelijk te denken aan de toekomst. Ik laat het op me afkomen man. Maar om een klein beetje antwoord te geven. Weekje ''los'' voor zover ik dat durf XD. En vervolgens gwn weer vast schema maar mischien iets makkelijkere productkeuze en maaltijdsamenstelling. Bulken,recompen en al die nonsens doe ik niet meer aan, ik noem het liever gezond eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X