Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Robbie1970 View Post
    Volgende keer dan wel zorgen dat je uitgeslapen bent he gaan we beentjes doen

Oh 30 minuutjes maar??Makkie ik doe nu al 20 minuten steppen ondanks me knie :P dus voor jou is dat een pies of koek!!
    ahah ja indd, vorige keer slechte focus he. Denk dat vrijdag eigenlijk weer een rug training word. Moet ff kijke dan of ik kan switche oid. 30 minuten is niks he, precies pies of koek

Comment

• Ging vandaag weer lekker, ik ga niet naar me vet kijken godver XD. Want ben bang dat het me te langzaam gaat. Ik zie vrijdag wel wat het is.

Heb benen gedaan, high rep weinig rust. Dus je raad het al, doodgaan. Moet wel ff toegeven, ik kan dieper gaan mentaal. Dit moet gwn ff gebeuren.

Neem ook geen pre workout meer oid, merkte gwn dat ik er beetje van afhankelijk ging worden en af en toe het de training gwn verpeste ofso. Denk combi caffeine+argine ff keer proberen, als ik wat van robbie kan krijgen XD.

Ook net geoefend met poseren en begin het steeds een beetje beter onder de knie te krijgen. Relaxed poses ging wat beter iig. Hard werken- pays off. Nog harder werken dus.

Comment

• Vet gaat altijd te langzaam haha je wit eigenlijk al het eindresultaat zien Maar zorgen werken nooit mee in een voorbereiding, maar dat komt heus wel goed.

100% blijven geven en uiteindelijk betaald zich dat uit

Tuurlijk kan je dat proberen
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Ahhaha ja precies eindresultaat. Heb het eindresultaat in me hoofd zitten iig en train er naar toe. Ik weet dat het langzaam gaat dus moet ook niet zeuren ofso.

Lekker argine en caffeine. Vrijdag word rug+biceps en cardio. Dan ben ik helemaal uitgerust en heb ik heerlijk geslape en vol energie. Vorige training was gwn minder toen.

Merk trouwens wel dat borst langzaam bijtrekt en wat voller word.

Comment

• Vergeet niet dat je naturel bent he alles gaat dan net ietsjes langzamer.
            Mooi dan gaan we er flink tegenaan al weet ik niet of ik er dan ben.

Comment

Vergeet niet dat je naturel bent he alles gaat dan net ietsjes langzamer.
              Mooi dan gaan we er flink tegenaan al weet ik niet of ik er dan ben.
              True story. Oeh ja maakt niet uit. Als je de argine maar klaar hebt staan ahaha XD.

Comment

• Weet je gelijk hoe smerig pure Arginine is

Comment

• Net heerlijk cardio gedaan haha . Half uur hoog tempo hardlopen. Geen hond te bekennen op straat hmm lekker. Straks over 1,5 uur kt+cardio.

Comment

• Respect! Leuk hoe je je log bijhoud, krijg weer extra zin om te trainen hehe!

Comment

• Morgen benen Tal!!!!!

Comment

• Tal el halal is 1,2% gezakt, hij begint verdorie nog strepen op zijn borst te krijgen ook
                        Ook in zijn boxershort zag ik.....dat is dan weer iets minder maar goed, beetje beentraining poep je ook je broek soms vol, hoort erbij, doen de Pro jongens ook

Comment

• zozo gaat goed dus. behalve op die strepen in z'n broek na dan...
                          Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                          musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Tal el halal is 1,2% gezakt, hij begint verdorie nog strepen op zijn borst te krijgen ook
                            Lekker Tal! ben toch ook weer benieuwd naar front-pics.. ik weet dat je niet snel foto's post.. maar we zijn allemaal reuze nieuwsgierig xD

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ook in zijn boxershort zag ik.....dat is dan weer iets minder maar goed, beetje beentraining poep je ook je broek soms vol, hoort erbij, doen de Pro jongens ook
                            Hahaha ftw! dan werk je je pas 'uit de naad' en ga je echt tot het 'gaatje'.

Comment

Tal el halal is 1,2% gezakt, hij begint verdorie nog strepen op zijn borst te krijgen ook
                              Profs in allerlei sporten doen dan, het hoort er gewoon bij!

On the eve of Gary Lineker's 50th birthday he has finally admitted to shiting himself whilst playing for England V Rep of Ireland at the 1990 world cup in Italy. He felt unwell & did a runny shit right there on the pitch!

Gary Lineker literally shits himself against Ireland World Cup 1990 - YouTube
                              OT: Leuk om te horen dat de voorbereidingen van Talal zo goed verlopen.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

• ahahah gaat lekker XD. Serieus rob :O:O? lol schaam me gelijk dood hahaha.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X