Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keep this in mind

Thats how WINNERS are made! - YouTube

Ga ervoor, kerel. Je kunt het.
    "Straight outta gym"

Comment

• Winners never quit and quitters never win!!!
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Problemen zijn uit me hoofd en ik voel me weer goed. traininen gaan ieder geval naar behoren en ben lekker aan het knallen dit keer. Zo zie je maar hoeveel invloed een beetje stress op je lichaam kan hebben.

Morgen hoor ik het resultaat en als Robbie aardig maakt die wat foto's voor jullie. Moeten jullie hem wel lief vragen.

Comment

• Goed om te lezen dat het beter gaat
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Mooi dat het weer goed goed met je man!!

@robbie wil je alsjealsjealsjebliefffffft foto's maken en posten

Comment

• Zeker goed om te horen Tal..

Robbieee.. fototjuhs please! xD

Comment

• Jep, ging deze week 0.7 % af. Kom nu rond de 8%. Rob was er vandaag niet, dus helaas :P.

Comment

• update.

Kom er vandaag eigenlijk pas echt achter, hoe hard een voorbereiding kan zijn. Het is echt zo verschrikkelijk zwaar en nu ik lager in carbs zit voel me ik zo depressief ofso? Dus voor de mensen die ooit een contest hebben gedaan kan ik bij deze zoveeeel respect geven. Deze komende 4 weken gaan letterlijk alles vragen wat ik over heb voor die wedstrijd denk ik.

Zo zit mijn week er ongeveer uit:

ma: 6 uur sochtends 45 minuten cardio. 8 uur lang stage. 1 uur kt+ 1 uur cardio.
                  Dit doe ik tot Donderdag.
                  Vrijdag: ochtend cardio+2 uur later naar mascha toe en nog een training en poseren oefenen etc. Vervolgens savonds werken bij de pizzeria.
                  Zaterdag: ochtend cardio. Vervolgens kt+cardio en poseren oefenen. Savonds werken
                  Zondag: Ochtend cardio+2 uur later naar mascha toe en poseren.

Levenloos! Maar all worth it in the end. Klein dipje had ik vandaag om heel eerlijk te zijn, heeft meerdere factoren uiteindelijk. But there is more in the tank.

Comment

• Zoals jij nu bezig bent, kan ik alleen maar zeggen respect! Leuk dat je zo fanatiek je log (en ons op de hoogte houd) van je resultaten. Heel veel succes nog verder!
                    Benchpress: 1x110 Deadlift: 1x215 Squat 1x150

Comment

• Sterkte Tal, bijzonder knap als je (juist nu!) kan volhouden. Ik kan me voorstellen dat als je een dipje hebt, 4 weken nog bijzonder ver weg lijkt. Maar als ik jouw bericht zo lees, dan heb ik er niets anders voor dan respect
                      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Afzien hoort erbij Tal, niet nadenken maar doen, het is maar een paar weken maar die maken altijd het grootste verschil.
                        Over 5 weken mag je gaan denken, nu zijn er geen excuses en falen is geen optie

Comment

• Ja precies, dat is mijn grootste probleem. ik denk teveel na haha.

Comment

• Komop jonge Talal! Niet mieten! Doorzetten. Als je er na je wedstrijd op terugkijkt zul je een ervaring rijker zijn. Ik weet dat je het kan.

Edit: ook echt respect voor je drukke schema komende weken.
                            Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

• Volhouden, kerel. At the end of pain is success.

The more you do, the more you get!
                              "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
                                Ja precies, dat is mijn grootste probleem. ik denk teveel na haha.
                                Deze sport moet je niet teveel denken, denkers in deze sport laten hun progressie belemmeren.
                                Kijk ook niet teveel naar anderen die zich volstoppen met shit.
                                Nog een paar weekjes Tal

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X