Flex cup 2012 Junioren D klasse log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by talalelh15 View Post
    Ahaha wat een fantasien zeg allemaal. Toen ik hem paste moest ik wel ff slikken, d8 echt wtf, moet iedereen mij in zon klein ding zien ahhah.
    Daar zou ik het lef denk ik echt niet voor hebben. Nou ja, voor zon bikini niet dan, lijkt me echt een hel hahahaha

Originally posted by Nocerino View Post
    Pics or it didn't happen.

Eerst post je gay plaatjes in een topic vol mooie vrouwen, en nu vraag je om foto's van een mannelijk geslachtsdeel?
    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
      Daar zou ik het lef denk ik echt niet voor hebben. Nou ja, voor zon bikini niet dan, lijkt me echt een hel hahahaha

Eerst post je gay plaatjes in een topic vol mooie vrouwen, en nu vraag je om foto's van een mannelijk geslachtsdeel?
      Zyzz bro. I'm just doing what zyzz would have done. umad?

Nog zeven daagjes knallen!
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
        Ahaha wat een fantasien zeg allemaal. Toen ik hem paste moest ik wel ff slikken, d8 echt wtf, moet iedereen mij in zon klein ding zien ahhah.

Het is een paarse geworden met een zacht vachtje erop ahaha. Maar de kleur paars is opzich wel mooi.
        Een paarse met een zacht vachtje dus.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post

Ghehehe.. ben nu wel erg benieuwd hoe t m staat

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
            Pics or it didn't happen.
            Ik zeg toch dat het niet is gebeurd on stage, ik kan hem niet wegstoppen in zo'n broekkie.
            Maar ik wil je wel eens analyseren hoor, maak ik er gelijk fotoos van zyzz style toch?
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post

Hoelang ben jij aan het googlen geweest tot je dit gevonden hebt?
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• Hangt bij hem in de kast
                focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

• Mooie progressie

Comment

• Heel veel succes zondag! (toch 2 dec?)

Echt respect voor wat je al hebt bereikt!
                    Train hard or go hormone

Comment

• Dankjulliewel.

Comment

• Succes morgen Tal!!!
                        Kan er helaas niet bij zijn, maar je hebt een Pro als coach dus dat komt helemaal goed.
                        Laatste weken waren zwaar met je werk en school, waarbij je nogeens hele goeie cijfers hebt gehaald, en ondanks een flink brommerongeluk ben je blijven trainen ook al kun je niet eens leg extension doen, je hebt er keihard voor geknokt en alleen dat al is een prestatie, als echte naturel kun je er met opgeheven hoofd staan

En je posing heb je goed onder de knie gekregen dus ik ben benieuwd naar de filmpjes daarvan

Knallen morgen!!!!!!

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
                          Succes morgen Tal!!!
                          Kan er helaas niet bij zijn, maar je hebt een Pro als coach dus dat komt helemaal goed.
                          Laatste weken waren zwaar met je werk en school, waarbij je nogeens hele goeie cijfers hebt gehaald, en ondanks een flink brommerongeluk ben je blijven trainen ook al kun je niet eens leg extension doen, je hebt er keihard voor geknokt en alleen dat al is een prestatie, als echte naturel kun je er met opgeheven hoofd staan

En je posing heb je goed onder de knie gekregen dus ik ben benieuwd naar de filmpjes daarvan

Knallen morgen!!!!!!
                          Jaah jammer he dat je er niet bij kan zijn, maar goed iemand moet op de gym letten en mascha kan me goed oppeppe.

Ja tegenslagen heb ik zeker gehad ahaha, vorige week zonder een zware scooterongeluk gehad, kan nauwelijks me knie bewegen dus daar zit helaas een blessure maar goed you gotta move on.

Heb echt super veel zin in morgen en om te poseren en natuurlijk savonds lekker schranzen. Muffins staan klaar hoor en de taart van robbie ook ahah.

Weet niet wie de foto´s maakt, maar er zullen genoeg mensen zijn gok ik zo. Over uurtje lekker slape, bruining zit erop.

Comment

• Uiterraard heel veel succes morgen tallal!!
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

• Succes kerel!

Comment

• Mascha weet al een fotograaf dus dat komt goed, al is die niet zo goed als mij hahaha

Neger Tal!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X