Originally posted by joachimrens
View Post
log Gus
Collapse
X
-
Originally posted by Guusd View PostIk betaal nu 22,50 en ik ken 2 sportscholen die een squatrek hebben maar die kosten 35+. Ik zie nu steeds meer mensen squatten in de smith machine (eerst nooit) dus hopelijk ziet de eigenaar dat mensen behoefte hebben om te squatten."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostHeb je het hem al gevraagd? Sommige sportschooleigenaren zijn best redelijk.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostSquatten vanuit de benchpress gaat prima. Het enige dat ik mis zijn de veiligheidsstangen voor als ik niet meer omhoog kan. Heb wel een spotter maar dan kan het nog mis gaan"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostHij heeft meerdere sportscholen hier in de buurt. Een stuk of 5 in totaal waarvan er 2 in mijn dorp staan. Daar hebben ze allebei veel apparatuur maar geen squatrek. Ik heb al 2x een nette mail gestuurd. De 1e keer kreeg ik niks terug en de 2e keer alleen een mail met 'nee', voor de rest stond er ook niks in de mail. Geen aanhef etc.
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostSquatten vanuit de benchpress gaat prima. Het enige dat ik mis zijn de veiligheidsstangen voor als ik niet meer omhoog kan. Heb wel een spotter maar dan kan het nog mis gaanSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Dat is niet zo netjes. Ik tref het, ik train in basicfit wat eerst een healthcity was. Met loss squatrek voor 16 euro per maand
Helaas gaan de dumbells maar tot 42 kg
En hoe hoog is die bench dan? De vangers zijn bij de mijne bij 1 meter, dat is zon beetje waar ik zit in the hole van een fullsquat.Lid van de 200 club
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostDat is niet zo netjes. Ik tref het, ik train in basicfit wat eerst een healthcity was. Met loss squatrek voor 16 euro per maand
En hoe hoog is die bench dan? De vangers zijn bij de mijne bij 1 meter, dat is zon beetje waar ik zit in the hole van een fullsquat.
Comment
-
Originally posted by jobr View Postheb je geen mogelijkheid om ergens anders te gaan trainen dan?
Originally posted by joachimrens View PostDat is niet zo netjes. Ik tref het, ik train in basicfit wat eerst een healthcity was. Met loss squatrek voor 16 euro per maand
En hoe hoog is die bench dan? De vangers zijn bij de mijne bij 1 meter, dat is zon beetje waar ik zit in the hole van een fullsquat.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostJawel, maar daar hebben ze wel een squatrek maar geen vangers en dat heb ik nou net nodig. Uit de benchpress halen gaat namelijk goed maar ik heb geen veiligheid voor als het mis gaat en in de smith ga ik niet meer squatten.
Ik denk ook zoiets maar de spotter helpt mee hem er uit te tillenSUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
22 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment