log Gus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Volgens mij zit alleen Quibus nu in UD2. WPB begint komende week en ik begin de dag na de bodynet meet.

Aders vind ik ook niet echt mooi, gelukkig zijn ze er alleen bij de pomp
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Net weer HIIT gedaan. Mijn maag zit nu te vechten tegen de junkmaaltijd van net, grote kans dat die er zo een keer uit komt

Comment

• Gisteren niet kunnen trainen, vandaag wel. Ik ga vanaf nu het UD2 cut trainingsschema volgen. De dag na de bodynet meet volgt het bijbehorende dieet. Ik ging vandaag testen hoe zwaar ''low'' carbs was. Ben met 120 gram carbs in mn maag gaan trainen. Heb de training gedaan die op een lowcarb day gedaan moet worden. Tijdens de eerste 3 oefeningen was het wel zwaar. Vooral incline bankdrukken. Werd een beetje misselijk maar dat ging heel snel weg. De rest van de training kon ik het prima volhouden. Het is wel een raar gevoel, voelde me heel leeg en normaal is 60kg benchen een eitje. Nu kon ik net 15 reps halen. Was na de training wel helemaal kapot maar ook voldaan

Dit is mn routine voor de lowcarb dagen, en dus de training die ik vandaag heb gedaan:

6 sets bankdrukken/chest press
        6 sets seated row
        6 sets incline chest press/incline bankdrukken
        6 sets lateral pulldown
        4 sets lateral raise
        6 sets calf raise
        6 sets leg press
        6 sets leg curl
        4 sets biceps curl
        4 sets tricep puishdown
        (het liefst deel je de training op in twee ronden. je pakt de helft van het aantal sets op alle oefeningen. werkt het schema af. rust 5 minuten. werkt de andere helft van je schema af).

Op alle sets neem je een gewicht waarmee je 15-20 reps kunt maken (ik mik altijd op de 15-17 reps). Je neemt 60 seconden rust tussen de sets (gebruik stopwatch of telefoon). Je voert de herhalingen rustig, strict en gecontroleerd uit (op beide fasen van de beweging. 1.5-2 seconden op 2 seconden af). een set duurt dus tussen de 45-60 seconden. controleer hier vooral in het begin op, omdat de meesten de neiging hebben om te snel de oefening uit te voeren. De eerste week is het even uitzoeken welke gewichten je nodig hebt.

Qua tijd kwam ik precies op de minuut af goed uit dus daar ben ik tevreden mee.

Comment

• Netjes, kerel.

Echt een wereld van verschil als je vreten en carbs laag zitten. Hele andere gewichten moet je gaan gebruiken, omdat je amper energie hebt. Erg frustrerend kan dat zijn, zeker als je best gewichtengeil bent zoals ik, maar gewoon beseffen dat je aan bodybuilding doet en niet aan powerlifting..

Die TUT van 45-60 secs vond ik ook erg wennen..
          "Straight outta gym"

Comment

• Word wel een kapot lange training of lijkt dit maar zo ?
            If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

• Originally posted by InfineGhost View Post
              Word wel een kapot lange training of lijkt dit maar zo ?
              Ik heb de tijd niet bijgehouden, maar er van uitgaand dat je 60 seconden werkt voor 44 sets en 1 minuut rust heb tussen de sets. Zal je toch ongeveer 90 minuten bezig zijn.. Afhankelijk van hoelang je rust neemt.
              "Straight outta gym"

Comment

• Gaat pittig worden, ben benieuwd hoe low carbs na een tijdje gaat voelen. Op dit moment kan je er natuurlijk pas weinig over zeggen omdat het de beginfase is maar na mate het zich vordert kan ik me voorstellen dat het zwaarder wordt en je minder energie krijgt.

Comment

• Als ik die ud2 cut workout van dynobet volg ben ik precies 110 minuten bezig, dus 1u en 50 minuten. Dat is 1 minuut rust tussen iedere set (die 45-60 sec) duren + 5 minuten rust als je op de helft bent. Kwam vandaag precies zo uit want ik hield de tijd bij

Comment

• ik ben effe gestopt, kan 4 weken niet trainen, ga daarna wel weer verder.

120 gram carbs is geen low carb he wacht maar met 10 gram carbs in je pens straks ik zou een bakkie meenemen haha.
                    en heel belangrijk is om de negatieve beweging rustig te doen he, dat je het echt voelt branden.....mhmmmm.....heerlijk.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      ik ben effe gestopt, kan 4 weken niet trainen, ga daarna wel weer verder.

120 gram carbs is geen low carb he wacht maar met 10 gram carbs in je pens straks ik zou een bakkie meenemen haha.
                      en heel belangrijk is om de negatieve beweging rustig te doen he, dat je het echt voelt branden.....mhmmmm.....heerlijk.
                      Ik weet dat 120 niet low is, had het tussen aanhalingstekens gezet omdat het voor mij nu wel relatief low is omdat ik nu op 300 per dag zit. Deze training was meer een test om alvast een klein beetje te wennen.

Net HIIT gedaan op de crosstrainer. Ipv 8 cycli heb ik er 9 gedaan, had nog een klein beetje energie over. Achteraf ben ik wel blij, maar net was het echt afzien

Comment

• Originally posted by Guusd View Post
                        Als ik die ud2 cut workout van dynobet volg ben ik precies 110 minuten bezig, dus 1u en 50 minuten. Dat is 1 minuut rust tussen iedere set (die 45-60 sec) duren + 5 minuten rust als je op de helft bent. Kwam vandaag precies zo uit want ik hield de tijd bij

Vergaat de wereld als je niet precies uitkomt?

Originally posted by Guusd View Post
                        Ik weet dat 120 niet low is, had het tussen aanhalingstekens gezet omdat het voor mij nu wel relatief low is omdat ik nu op 300 per dag zit. Deze training was meer een test om alvast een klein beetje te wennen.

Net HIIT gedaan op de crosstrainer. Ipv 8 cycli heb ik er 9 gedaan, had nog een klein beetje energie over. Achteraf ben ik wel blij, maar net was het echt afzien
                        Je gaat dat straks wel merken, zonder carbs trainen is echt zwaar klote.. in mijn eerste cut ook een paar keer gedaan.. damn wat ben je dan snel leeg!

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                        Netjes, kerel.

Echt een wereld van verschil als je vreten en carbs laag zitten. Hele andere gewichten moet je gaan gebruiken, omdat je amper energie hebt. Erg frustrerend kan dat zijn, zeker als je best gewichtengeil bent zoals ik, maar gewoon beseffen dat je aan bodybuilding doet en niet aan powerlifting..

Die TUT van 45-60 secs vond ik ook erg wennen..
                        Veel mensen vergeten dat ze aan het bodybuilden zijn en niet powerliften!

Gewicht is maar een nummer, een nummer welk elke training weer anders kan zijn.
                        SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Gewicht boeit me eigenlijk ook niet meer. Als ik maar groei.

Net een motorongeluk gezien. Motor reed bij een rotonde een meisje aan, eerst bij meisje gekeken maar die had alleen de fiets en haar knie kapot. Niks ernstigs. Heb toen die opa zn motor op mogen deadliften. Komt dat trainen eindelijk eens van pas!

Training van gisteren:
                          Donderdag 4 April Full Body Tension workout ud2

Bankdrukken
                          10x80
                          10x80

Low incline db benchpress
                          10x30
                          10x30

Seated Rows
                          12x75
                          12x75

Chin Ups
                          10xbw
                          10xbw

Lateral Raise
                          12x8
                          12x8

Stand Calf Raise
                          12x150
                          12x150
                          12x150

Leg Press
                          12x240
                          12x240
                          12x240

Leg Curl
                          12x75
                          12x75
                          12x75

Preacher Curl Machine
                          12x35
                          12x30

Tricep Extention

10x70
                          12x65

Comment

• Vandaag nog 45 minuten cardio op een fiets in de gym

Comment

• Ik ben van 19 maart tot 5 april van 87.7 naar 86.1 gegaan. Ik zie al een beetje meer definitie maar die komt er pas echt na de ud2. Zin in!!

Comment

• lekker man, wat voor gewicht denk je dat je op uit komt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X