building a better fysiek LOG.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vandaag weer beginnen met een depletion ronden... en vandaag uitgaan bij sexybag!

Maandag naar de fucking tandarts voor gaatjes vullen..... naald in me mond... brrrrr
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Gaatjes nooit verdoven pussy, die 10 tellen irritant gevoel of 3 uur verdoofde smoel...
      Een dag niet getraind...

Comment

• Idd, ik keijg altijd pijn in me smoel juist van die verdoving en mega koppijn. Doe nu altijd zonder, vooral leuk als ze een zenuw raakt omdat ze toch wat dieper moest, zat tegen het plafond xd.

En kuur moet de trick wel doen toch? Lijkt me niet dat je nog meer nodig hebt.

Comment

• vind de mast wat hoog als je op 250 test zit, waarom niet naar 500 of 750 verhogen?je weegt 110 kilo en is niet je eerste kuur toch..

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            vind de mast wat hoog als je op 250 test zit, waarom niet naar 500 of 750 verhogen?je weegt 110 kilo en is niet je eerste kuur toch..
            250 is idd weinig, dit wordt 300mg omdat het merk geen 250 heeft maar 300mg.
            doel is ook niet om massa aan te komen en aangezien test e ook bloat geeft (bij mij) is de reden dat ik laag doseer en eigenlijk meer om spiermassa vast te houden, met mast en winny moet dit toch wel goed te doen zijn om massa vast te houden...

en daarnaast kun je het ook 1x prikken, 2.5ml mast en 1ml test

Comment

• Telaat voor edit:

of 14 weekjes doortrekken ermee. De test en mast...
              effe kijken hoe het allemaal uitpakt, de t3 miss doot trekken naar 10 weken met op/afbouw.

Comment

• Ben benieuwd hoor, je staat zo ie zo er al lekker voor om te beginnen man!! Wanneer starten?
                Een dag niet getraind...

Comment

• Haha ik ook, over 3 a 4 weekjes.. dan ben ik kuur off =onn...
                  twijfel alleen nog over voedingschema... ud 2.0 aanhouden of low carb (oude wedstrijd dieet, 3 appels 100gr havermout, 800gr kipfilet, 10 a 15 eieren, 100gr gekookte rijst.)

Comment

• Iemand die mij uit de twijfels haalt?

Comment

• Wel veel eieren hoor
                      Een dag niet getraind...

Comment

• Bedoelde ei-eiwitten

Comment

• Je gaat toch kuren i.c.m. UD2.0 schema, waarom zou je dan zo gaan eten zoals tijdens je wedstrijdprep?

Je doet of UD2 of hetgeen wat je deed tijdens je wedstrijdprep.

De manier van UD2.0 trainen i.c.m. een ander voedingsschema = faal. UD2 is training en voeding op elkaar afgestemd. Zonder een van de twee is het geen UD2.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Kbedoel ud2.0 aanhouden of gewoon wedstrijdschema van toen en trainingschema van toen (high rep low rest)

Comment

• Je wedstrijd prep is 1800-2000 kcal, 7 dagen per week? (wat dus ruim 1500+ kcal onder behoefte is per dag).

Bij ud2 zit je 3.5 dagen vrij streng (1500+ kcal onder behoefte), maar zit je ook een deel boven en/of op onderhoud. Gemiddeld gezien zul je wellicht maar 500-700 kcal onder behoefte eten. 100% zeker dat je met je wedstrijd prep dieet sneller / meer vet verliest.

Op het wedstrijd prep dieet, train je high rep / low rest. Je gewichten gaan dus significant omlaag. Daardoor is je trainingsprikkel (prikkel die aanzet tot groei) kleiner. En omdat je kcal veel lager zitten, zal dit ook je eiwitsynthese na de training flink remmen. Oftewel: het wordt lastig om massa en kracht te behouden (lees: je gaat massa inleveren). Met ud2 voorkom je de drop in energie, massa en kracht (door zowel training als voeding) en zul je dus beter je massa vasthouden terwijl je steeds lager gaat in vet% (lees: vrijwel geen massa inleveren).

Mijn advies: gebruik ud2 om op 6-8% te komen. De laatste 4-6 weken gebruik je het wedstrijd prep dieet om de laatste procenten eraf te krijgen. Daarna is het een kwestie van enkele dagen om in je ultieme wedstrijd shape te komen (koolhydraten herladen, water retentie minimaliseren, etc).
                              Last edited by dynobet; 07-11-2013, 10:01.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                                Je wedstrijd prep is 1800-2000 kcal, 7 dagen per week? (wat dus ruim 1500+ kcal onder behoefte is per dag).

Bij ud2 zit je 3.5 dagen vrij streng (1500+ kcal onder behoefte), maar zit je ook een deel boven en/of op onderhoud. Gemiddeld gezien zul je wellicht maar 500-700 kcal onder behoefte eten. 100% zeker dat je met je wedstrijd prep dieet sneller / meer vet verliest.

Op het wedstrijd prep dieet, train je high rep / low rest. Je gewichten gaan dus significant omlaag. Daardoor is je trainingsprikkel (prikkel die aanzet tot groei) kleiner. En omdat je kcal veel lager zitten, zal dit ook je eiwitsynthese na de training flink remmen. Oftewel: het wordt lastig om massa en kracht te behouden (lees: je gaat massa inleveren). Met ud2 voorkom je de drop in energie, massa en kracht (door zowel training als voeding) en zul je dus beter je massa vasthouden terwijl je steeds lager gaat in vet% (lees: vrijwel geen massa inleveren).

Mijn advies: gebruik ud2 om op 6-8% te komen. De laatste 4-6 weken gebruik je het wedstrijd prep dieet om de laatste procenten eraf te krijgen. Daarna is het een kwestie van enkele dagen om in je ultieme wedstrijd shape te komen (koolhydraten herladen, water retentie minimaliseren, etc).
                                Ja dat klinkt goed , 5 weken ud 2.0 en dan 7 weken zelfde schema als wedstrijd prep...

Ot: vndaag sinds 5 a 6 weken de eerste junk weer gehad, dit op een maintenance dag... maargoed..... morgen weer depletion..
                                junk was trouwens 1 quarter pounder menu en 1 chicken sensation burger..
                                En 1 tequilla shot voor tegen de vocht en 1 malibu cola light 0.5L

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X