building a better fysiek LOG.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik ga altijd naakt naar de sportschool, heerlijk... we zijn toch ook naakt geboren?

traint heerlijk, geslaagde shoppingspree dus weer I see, have fun in je nieuwe gym-outfits... ga je er nu ook harder van trainen?
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

• Originally posted by jobr View Post
      ik ga altijd naakt naar de sportschool, heerlijk... we zijn toch ook naakt geboren?

traint heerlijk, geslaagde shoppingspree dus weer I see, have fun in je nieuwe gym-outfits... ga je er nu ook harder van trainen?
      Groot gelijk heb je scheelt een hoop geld aan kleding kopen en wassen.

Comment

• Originally posted by ultra1993 View Post
        Groot gelijk heb je scheelt een hoop geld aan kleding kopen en wassen.
        Vooral dat wassen is een probleem, everyday weer die klote sportkleding!

Eerder toen ik nog wel kleding aan had draaide ik het gewoon een paar keer per week om, scheelt veel wassen!

Comment

• Leuk bij powercleans ook in je nakie

Comment

• Hahaha die gip heeft smaak heuur.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Originally posted by Nocerino View Post
              Hahaha die gip heeft smaak heuur.
              vrouwen zijn dol op hem, kledingstyle is goed, hij kan koken en hij heeft een goed fysiek... oja en zijn haar zit nooit.. wat een mooiboy/playboy is het ook

ontopic hoe gaat het met trainen gip?

Comment

vrouwen zijn dol op hem, kledingstyle is goed, hij kan koken en hij heeft een goed fysiek... oja en zijn haar zit nooit.. wat een mooiboy/playboy is het ook

ontopic hoe gaat het met trainen gip?

Comment

• Hey,

Ff serieus allemaal, zie steeds vaker dat goeie topics offtopic gaan. Ff rustig aan, spammen doen we in kut topics.
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Hey,

Ff serieus allemaal, zie steeds vaker dat goeie topics offtopic gaan. Ff rustig aan, spammen doen we in kut topics.
                    ik ging juist net weer ontopic, gip is goed bezig!

ben benieuwd hoe het met zijn trainingen staat en nee ik ben niet gay

Comment

Hey,

Moetje geen topics fucken he .

Comment

ik ga altijd naakt naar de sportschool, heerlijk... we zijn toch ook naakt geboren?
                        traint heerlijk,
                        wacht maar eens tot je bij de deadlift de bb per abuis op je potlootje deponeert..

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                          wacht maar eens tot je bij de deadlift de bb per abuis op je potlootje deponeert..
                          Hahahahahahahahahaha

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
                            Why not dress up for gym? Vind het opzich wel logisch, je wilt er toch gewoon overal netjes en verzorgd uitzien? Of je nou boodschappen doet, gaat sporten of de hond uitlaat ;p

Idd wel lekker veel kleding btw, gwn winkel of zo`n outlet park?
                            Edit: lees het al man haha. Gwn in stad
                            Mee eens. Je hoeft er echt niet perfect uit te zien, maar tegenwoordig zie je zoveel sjappies in hun huispak en uggs over straat lopen. Zo'n grijze trainingsbroek die veel te ruim bij hun kont zit. Ik kleed me altijd even om als ik de deur uitga.
                            Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Fossah View Post
                              Iemand naakt zien deadliften lijkt me ook naar... Bij het oppakken kijk je dan zo in iemands ster. Behalve als het een lekker wijf is natuurlijk
                              Train hard or go hormone

Comment

• going to train in this mothaf*cker hahaha rug armen dag
                                Make it happen, shock everyone!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X