building a better fysiek LOG.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alleen primo is al 5 vials ...
    weet niet of ik die test ga mee draaien, anders even verdiepen in mast/primo/winny en de t3 en clen stack...
    test 500mg vangt redelijk veel vocht..
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• Zet 375ew?

En 7 weken clen op zelfde dose bij je wedstrijd voorbereiding zonder pauzes? Op hoeveel mcg deed je dit dan?

Comment

• Bij primo hoeft toch geen test, ken er nu een aantal die alleen 600 primo pakken.
        Mt zou ik ook niet doen hoor er mindere verhalen over. En veeeeel bijwerkingen.

Comment

• Kan ook wel zonder, maar hij wilt cutten en droog worden! je moet klein beetje test erbij doen om spiermassa te behouden! en met 250 a 375 hou je geen vochtvast... ligt aan je voeding joh!
          Een dag niet getraind...

Comment

• Mt kan je x proberen, sls je goede hebt is t lkkr goedje. Zit nu op 3mg en merk dat mn lontje nog korter is geworden haha
            Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• ja anders zit ik eraan te denken, 250mg test en 200mg tren ofzo erbij maar dan in 1 spuit. ipv methyl. 200mg is niet denderend veel veel tren maar meeste werk wil ik laten doen door primo en clen/t3 en winny.

kan 4ml in de bil in 1x? 4ml primo..

Comment

• Maatje van me prikt nu 6ml in ze bil.
                Maar je zit nu aan de tren toch? waarom dan straks weer?
                Waarom niet gewoon laag test met primo en wat mast, die t3 en clen doen hun werk verder wel hoor.
                Zoals je weet cut je dmv een dieeet, dat kun jij erg goed volgens mij als je dan primo,mast,t3,clen en winnys hebt, dan blijft er geen gram vet over man

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                  Maatje van me prikt nu 6ml in ze bil.
                  Maar je zit nu aan de tren toch? waarom dan straks weer?
                  Waarom niet gewoon laag test met primo en wat mast, die t3 en clen doen hun werk verder wel hoor.
                  Zoals je weet cut je dmv een dieeet, dat kun jij erg goed volgens mij als je dan primo,mast,t3,clen en winnys hebt, dan blijft er geen gram vet over man
                  mast wil ik er niet bij zetten, mast/primo en winny is alle 3 dht, 2 DHT's kan ik denk ik nog wel hendelen aangezien ik winny wel vaker heb genomen.. maar 3 wordt wat te veel... dus vandaar dacht ik tren/test.

dat er geen gram vet meer op zit is toch juist de bedoeling ?

Comment

• Haha ja tuurlijk is dat de bedoeling
                    Je kan ook de winnys verruilen voor anavar/turinabol.
                    ikzelf heb veel opgezocht over methyltren, als je de mensen vraagt die het gebruiken vinden de meeste het uiteindelijk toch te heftig voor de resultaten die je ermee bereikt, het is supertoxisch, je krijgt de trenbijwerkingen maar dan heftiger, het is reteduur, daarbij moet je echt kanllen op 1 of 2 pilletjes als je de goede hebt, maar velen nemen er al 3,4 of zelfs 5 totdat ze twee pilletjes ertussen hebben met wel de juiste dosis en dan zijn ze er ziek van..

Comment

• ja, methyltren al uit me hoofd gezet, maar gewone tren e kan opzich wel, is dan ook maar 2 x prikken, 1x 4ml primo en 1x 200mg tren en 250mg test in 1 spuit..

maar clen 2 op 2 af, zodat het niet blijft stapelen in 10 weken.. anders ben ik na 10 weken een grote stuiter en zweetbal.

Comment

• Hey,

Zat zelf 6 weken op 2x 4,5 ml per week dus kan prima... Feit is dat het met clen achter eenvolgend doet ook reseptoren vol zitten en niet meer optimaal werkt...

opzich is dit wel een mooie kuur wat je nu hebt hoor om knetter droog te worden, voeding blijft nr 1
                        Een dag niet getraind...

Comment

• Mt is even duur als anavar waar heb je het over lol

Comment

• Ja anavar is ook duur man, in verhouding met andere as bedoel ik dan.
                            reteduur is idd een tikkeltje overdreven, maar laat me raden jij betaalt voor win/dboll/anavar/mt allemaal dezelfde prijs zeker
                            ?

Comment

• Nee, var, tren, mast is sws altijd duurder. Wel raar dat je var aanraadt terwijl dat oom duur is. Winny > var, plus goedkoper.

Comment

• Komt meer omdat hij net win heeft gebruikt, ik betaal voor mt wel iets meer nog als voor var trouwens, maar je gaat maar door over 1 ding en dat is de prijs, persoonlijk was dat voor mij de minst interessante.
                                vind de dosering waar ik veel over lees veel interessanter, of enger net hoe je het noemt, net als de bijwerkingen die heftiger zijn(volgens de logs) dan van gewoon tren.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X