Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Dinky Toy View Post
    oke... bedankt voor de tip.

vandaag rug/ triceps/ buik
    pull up wide: body wheigt
    5-5-5-4-4

Bent- over-row
    20kg- 30kg- 35kg- 37,5kg- 40kg x8

T-bar-row smal
    10kg- 20kg- 25kg- 30kg- 30kg x8

seated row machine breed
    19kg- 26kg- 33kg- 40kg- 40kg x8

straight arm pull down
    eerste 2 setjes op ander apparaat 3-4 platen x8
    daarna door op gewone apparaat 35kg- 40kg- 43kg x8

lying triceps extension
    10kg- 12kg- 14kg- 16kg- 18kg x8

triceps kick back SS decline sit ups
    KB 4kg- 4kg- 4kg- 5kg- 5kg x8
    SU 5x10 reps alleen laatste setje een paar reps handen vooruit ipv gekruisd voor borst

Bench dips
    5x 15 reps +5kg

thera crunch
    5x 10 reps +2,5 kg

ging lekker... en hierna had ik een paar uur strand verdient
    no offence maar tegen wie praat je?
    gaat verder goed denk..

Comment

• Je kan ook logje behouden voor je zelf eigen progressie, gaat lekker zo te zien!

Gr
      Een dag niet getraind...

Comment

• zou je wel willen weten hé... iemand waar ik een goeie tip van gekregen had

gaat lekker thanks
        ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• owh haha ok ik dacht misschien is er een bericht gewist, ik blijf volgen hoor, leuk.

Comment

• ik heb alleen niet zo'n leuke verhaaltjes als jij in je log. Thanks dat je blijft volgen, veel volgers heb ik niet

Comment

• vanochtend weer eens mijn high heels aangetrokken en quarter turns en poses en zo geoefend voor de spiegel. Kan nog zo veel aan verbeteren, maar heb gelukkig ook nog lekker veel tijd om het er een beetje soepeltjes te laten uitzien. In tussen kunnen mijn spiertjes aan dat soort oefeningen ook alvast wennen

na de middag weer lekker bruut aan het ijzer :
              Borst- Biceps- Buik

bench press
              25kg- 30kg- 35kg- 37,5kg x8
              40kg x6

Incline DB press
              7,5kg- 10kg- 12,5kg- 14kg x8
              14kg x6

cable fly
              1- 2- 2- 3- 3 platen x8
              vandaag lukte het met 3 platen weer wel, vorige week niet... ach ja keertje wel keertje niet

Peck deck
              14kg- 21kg- 28kg- 35kg- 35kg x8

Hammergrip chin up (bodywheight- no assist)
              6- 6- 6- 6- 7 reps
              (weer lekker 1tje meer )

bi- DB curl
              5kg- 6kg- 7kg- 7kg- 7kg

Overhead Biceps Curl SS decline Sit Ups
              BC-->1pl- 1pl- 2pl (toch eigenlijk net te zwaar) - 1pl- 1pl x8
              SU--> 5x 10reps.... alleen de allerlaaste 2 reps handen vooruit ipv gekruisd voor borst

thera crunch
              5x10+ 2,5 kg

voelde goed, had het tempo er goed in, binnen een uur klaar

Comment

ik heb alleen niet zo'n leuke verhaaltjes als jij in je log. Thanks dat je blijft volgen, veel volgers heb ik niet
                Wel ik volg.

Ik coach nu de 3e vrouw.. dit keer is het mijn vriendin. Nu al een half jaar en het gaat super lekker. En door dit soort logjes bij te houden leer ik ook weer meer. Komen soms nuttige dingen voorbij! Die ik kan toepassen in haar trainingen.

Voor de rest traint zij ook gewoon als een kerel hehe net als ik in deze log zie. veel compounds en minder iso geneuzel. Me likes.
                "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• leuk! logt zij ook hier?

Comment

• niet zo lekker getraind vandaag ...

Benen- schouders

squat
                    40kg- 50kg- 60kg- 70kg- 70kg x8
                    noodstop.... darmen van streek (was ik ff blij dat de WC niet bezet was )

lunges op step
                    10kg- 16kg- 16kg- 18kg- 18kg x8
                    mijn schouders protesteren al bij het in positie brengen van die stang, gaat wat worden straks bij het schouder gedeelte

leg extentions
                    35kg- 42kg- 49kg- 56kg- 63kg x8

adductions
                    25kg- 30kg- 35kg- 40kg- 40kgx8
                    goddamme wat zijn die zwaar vandaag

calf raises
                    28kg- 28kg- 35kg- 35kg- 35kg x8
                    compleet misselijk... echt even wat langer moeten wachten voor ik door kon gaan

MP
                    20kg- 20kg- 22,5kg- 22,5kg- 22,5kg
                    ik denk dat ik straks de rear delt raises maar over sla

machine schoulder press
                    10kg- 15kg- 15kg- misschien kan ik beneden de one arm raises doen ipv de gewone hierboven
                    20kg- 20kg die waren vorige week toch echt minder zwaar

rear delt raises sissy... er wordt helemaal niks overgeslagen en we gaan ook niet sjoemelen met dan maar een lichtere oefening pakken
                    5 setjes met 1 plaat
                    en weer misselijk

bent over side raise (DB)
                    3kg- 3kg- 4kg- trillen over mijn hele lijf- 4kg- 4kg x8

schrugs
                    30kg- 40kg- 45kg- 50kg- 50kg x8

phwieuw... klaar!

conclusie... wat ik dus al zei
                    niet zo lekker getraind vandaag ... energie stroomde niet zo lekker
                    toch mijn schema netjes afgewerkt, en eigenlijk nergens ver terug gegaan in gewicht
                    een paar oefeningen zelfs wat meer gewicht gepakt.
                    alleen de extra oefeningen, naar aanleiding van de tip van Macha... kon ik toch nog even niet opbrengen.

Nu eerst maar even een schoonheids slaapje, hopen dat ik me daarna weer wat beter voel
                    En morgen weer op volle kracht vooruit

Comment

• Als je tegen kotsen aan zit moet je effe 1 dextrotabletje nemen, dan knap je best van op.

Comment

• Pffff bekend dat misselijk trainen. Had ik afgelopen zaterdag. Het was dat mijn maag leeg was anders hadden ze de vloerbedekking kunnen schrobben. Ook mijn schema afgewerkt en aan het eind mocht ik op het Matje komen. Tabata op de crosstrainer. Het ging me niet helemaal lekker af. Volgende keer weer beter en hopelijk dan weer uitgerust.
                        Just do it!!!!

Comment

leuk! logt zij ook hier?
                          Nope ze heeft al wel een account maar dat loggen doet ze lekker voor d'rzelf voor nu. Ze traint nu 6 maanden non stop hardcore. Heeft enorme progressie geboekt. Ze had hiervoor nog nooit op de juiste manier een gewicht vastgehad.

Tis een waar squatmonster geworden. Haar ambities liggen hoog en ik moet d'r regelmatig afremmen. Dus ik denk dat we haar hier over een tijdje wel mogen verwachten met een logje.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                            Als je tegen kotsen aan zit moet je effe 1 dextrotabletje nemen, dan knap je best van op.
                            ik weet niet of het daaraan lag quibus, ik had ook al last van mijn darmen.
                            En eigenlijk hetzelfde gegeten/gedronken als anders
                            maar ik zal eens ergens dextrose tabletjes aanschaffen ne in mijn tas stoppen, mocht het nog eens gebeuren kan ik dat proberen.

Originally posted by Mariekepiek View Post
                            Pffff bekend dat misselijk trainen. Had ik afgelopen zaterdag. Het was dat mijn maag leeg was anders hadden ze de vloerbedekking kunnen schrobben. Ook mijn schema afgewerkt en aan het eind mocht ik op het Matje komen. Tabata op de crosstrainer. Het ging me niet helemaal lekker af. Volgende keer weer beter en hopelijk dan weer uitgerust.
                            tabata, als straf omdat je misselijk was en doorgetraind had? Kan me voorstellen dat het daar niet beter door wordt

Originally posted by Cidious View Post
                            Nope ze heeft al wel een account maar dat loggen doet ze lekker voor d'rzelf voor nu. Ze traint nu 6 maanden non stop hardcore. Heeft enorme progressie geboekt. Ze had hiervoor nog nooit op de juiste manier een gewicht vastgehad.

Tis een waar squatmonster geworden. Haar ambities liggen hoog en ik moet d'r regelmatig afremmen. Dus ik denk dat we haar hier over een tijdje wel mogen verwachten met een logje.
                            Ik ben benieuwd, zou leuk zijn als er wat meer dames echt gingen loggen, zo dat je ziet wat ze eigenlijk doen in de sportschool.
                            Blijft moeilijk mezelf te vergelijken met de mannen logjes

Comment

• Blijft moeilijk mezelf te vergelijken met de mannen logjes
                              Nee hoor.. mn vriendin traint bijna met hetzelfde schema als ik UB LB.. alleen haar oefeningen zijn iets meer gericht op haar aandachts punten.. ik heb bijvoorbeeld de 2 benen dagen voor haar iets anders ingevuld.. 1e dag full squats en sumo deadlifts.. 2e dag wide squats en gewone deadlifts.. dat soort variaties om bijvoorbeeld de buiten kan van d'r kont goed aan te spreken. Voor mij hebben wide squats of sumo deadlifts minder meerwaarde pak kont al hard genoeg aan met lunges.

Weinig iso's en veel compounds. Eerst massa bouwen. Het leuke is dat ze nu nog in de fase zit dat het vet er ook nog afsmelt terwijl ze massa en kracht wint, omdat ze meteen op goede voeding zit.

In princiepe maak ik geen onderscheid kwa trainingschema tussen man en vrouw. Voeding wel een beetje maar ook niet echt.. das echt persoonsafhankelijk. Zij doet het bijvoorbeeld wel goed op high carb nu terwijl ze ook vet verbrand. Terwijl een andere vrouw dan moddervet zou worden.

Comment

• nee, dat klopt, qua soort oefeningen en welke schemas je kan gebruiken zit er eigenlijk weinig of geen verschil in
                                De veranderingen die ik eens in de zoveel tijd in mijn schema's invoer zijn ook afgestemd op waar ik in die periode meer/ minder aandacht op wil vestigen. Zo voor mij deze periode meer aandacht voor binnenkant benen, die buitenkant heeft al een mooie swiep erin, die bij de binnenkant nog een beetje mist.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X