Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bij die 1.60 speel ik al een beetje vals, is eigenlijk maar 1.58

jups ik ben een dagje eerder terug gekomen uit Belgie, hierdoor kon ik zelfs nog 2 keer trainen dit jaar
    vanochtend 2de training van het nieuwe schema
    triceps/ borst (ja je leest het goed, in die volgorde, triceps voorvermoeien, alsof ik die borsttrainingen nog niet zwaar genoeg vind

triceps push down 10x 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 45kg
    cable overhead extention 8x 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg/ 40kg
    one arm cable extention 8x 10kg/ 12kg/ 12kg/ 12kg/ 11kg (cut oefening vind ik dit, vind het heel lastig om mijn bovenarm goed te stil te houden, 10kg is te licht, 12 eigenlijk al teveel)

BP 8x 25kg/ 30kg/ 35kg/ 40kg (4x)/ 37,5kg (6x)
    incline bench in smith 8x 35kg/37,5kg/40kg/ 40kg/ 45kg(x6)
    DB fly 8x 6kg/ 6kg/ 7kg/7kg/7kg borstspier zo ver mogelijk oprekken, dus liever iets minder gewicht en dieper gaan.
    DB press 8x 7,5kg/10kg/12kg/12kg/10kg (ik weet niet waar ik meest last van heb, het voorvermoeien van de triceps of de schouder training van gisteravond, flinke deload hier)
    cable fly 8x 1/2/2/2/2 (de 3platen vandaag niet eens geprobeerd, 2 was meer dan zat)

decline situps 5x18 (elke dag)
    loopband 20 min/ 9.5km/u / 1.0 helling (2x/week)

had naar de sauna gewild, maar daar is gisteren brand in geweest, een of andere slimmerik had er olie op gegooid
    ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Oooo inderdaad een Dinky Toy, 1.58 m'!! Haha, ik wilde juist altijd graag zo schattig klein zijn!
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• ze noemen me zelfs in de sportschool Dinky toy... als ik weer eens op een bankje moet klimmen om de latpull down stang te pakken, of als ik in de squat kooi een pull up/ chin up wil doen.
        Als mensen me nog niet kennen zie je ze ook heel raar kijken als dat kleine vrouwtje naar de squat kooi toe loopt en begin gewichten op die stang te steken. Heb zelfs eens iemand gehad die de opmerking maakte... hoeveel wil jij daar op steken, dat is zwaar hoor!

hahaha, ja, dat is de bedoeling

Comment

• whahaha.....lijkt me een machtig mooi gezicht om een klein vrouwtje zo stoer aan krachttraining te zien doen

ik moet ook lachen om mezelf als ik met mijn 65 kilo de lat machine op 65 kg probeer te doen. Dan hang ik met mijn volle gewicht aan de stang om eerst het gewicht omlaag te krijgen. Zie je ook iedereen verbaasd kijken. En als ik de bar overneem, vragen of er gewicht af moet....en je dan zegt " nee hoor, is wel goed zo'
          Just do it!!!!

Comment

• gisteravond weer getraint. PT trainde mee... dus loei hoog tempo

squat: 8x 40kg/ 50kg/ 60kg/ 60kg/ 60kg
            leg press: 8x 88kg/ 97kg/ 106kg/ 115kg/ 124kg
            extentions: 8x 21kg/ 28kg/ 35kg/ 42kg/ 49kg
            curl: 8x 21kg/ 28kg/ 35kg/ 42kg/ 56kg
            adduction: 15x 25kg/ 30kg/ 40kg/ 40kg/ 45kg
            lunges: zonder gewicht 5x 8reps 20 sec rust

chin-ups: 7- 7- 7- 5- 5
            preacher curl:8x 10kg- 15kg- 15kg-15kg- 20kg
            concentrated curl: 10x 5kg x5 .... meer zat er niet meer in mijn biceps waren al helemaal op

bij de preacher curl weer tenvolle Dinky show: dat stoeltje is zelfs in zijn hoogste stand niet hoog genoeg om mijn armen/schouders in de goeie stand te hebben, dus moet er een kussentje onder mijn billen... maar dan staan mijn voeten niet meer goed stevig op de vloer... dus daar moeten dan weer schijfjes onder

Comment

• auwauwauw ...
              vanavond weer schouder/ rugtraining gedaan, en afgesloten met 20 min loopband. Maar ik had/ heb flink spierpijn in mijn benen en billen van de training gisteren. En dat lopen maakte het er niet beter op. De laatste minuten was echt de seconden aftellen en doorbijten. En daarna met de auto naar huis ... ik kwam er bijna niet meer uit
              Nu voor pampus op de bank moet zo meteen recht om mijn kwark te pakken... zie er al tegen op. Ik denk dat ik hem dan maar gelijk mee naar bed pak en hem daar eet, dan hoef ik er tenminste daarna niet meer uit

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
                bij de preacher curl weer tenvolle Dinky show: dat stoeltje is zelfs in zijn hoogste stand niet hoog genoeg om mijn armen/schouders in de goeie stand te hebben, dus moet er een kussentje onder mijn billen... maar dan staan mijn voeten niet meer goed stevig op de vloer... dus daar moeten dan weer schijfjes onder
                Heheh. Heb je daar een foto van?
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

• haha nee zeg.
                  op zo'n momenten ben ik altijd blij dat ik niet de gewoonte heb op mijn telefoon te loggen, dat zou nog wel eens iemand op ideeen kunnen brengen

Comment

• ik ben ernstig aan het overwegen om naast mijn gym abo in Haarlem (PT) ook een abo in Purmerend te nemen.
                    Ik wil me het komend jaar voorbereiden voor een wedstrijd en zal dan allicht nog vaker moeten/willen gaan sporten. Elke keer de rit naar Haarlem kost dan toch erg veel tijd. Daarbij moet ik soms om 12.00 beginnen met werken, dan moet ik hier om 11.00 de deur uit, met een gym in P'rend kan ik dan vooraf nog gaan sporten, in Haarlem lukt me dat dan niet meer.
                    Daarom vandaag een eerste verkennings training gedaan in een back2 basic gym hier in de buurt.
                    Kost 29€/maand.

Er is 1squatrek, 1 smith, 1benchpress, 1incline en 1 declineBP, een aantal losse bankjes en een zooi apparaten.
                    kleinste schijfjes voor de 20kg stangen zijn 2,5kg (zou zelf nog een setje kleintjes kunnen aanschaffen)

Ik miste een dubbele cable (gebruik ik momenteel voor cable fly, en cable delt fly)
                    en een side raise machine.
                    Vandaag triceps/ borst training gedaan. cable fly vervangen door peck deck.

Er volgen nog een stel verkenningstrainingen voor ik echt een besluit neem (gewoon profiteren van een proeftraining overal )

Comment

• Heee!

Jij ook hier
                      Working on a new me ..
                      not because the old me is bad ..
                      just because the old me can improve !!

Comment

• phfw... gisteravond weer been/biceps training gedaan... ik had nog flink spierpijn van de vorige keer en heb dan ook op verschillende oefeningen minder gewicht moeten pakken.
                        Vooral de adduction viel erg tegen, mijn amplitude was zowat gehalveerd, en het gewicht ook... ik dacht dak dood ging
                        de eerste benen training van de week word ik geacht SLDL te pakken ipv de lunges, maar dat zag ik gisteren echt niet zitten, ik hoop maar dat het dan vrijdag wel lukt

Comment

• Lekker he, adduction.

Voor een hoop mensen een onnodige oefening, maar ik heb hem altijd in mijn schema.
                          Goed voor dagenlange spierpijn.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• inderdaad... die kan er flink inhakken, en ik had vorige keer samen met mijn PT getraint, en die kan me altijd flink uitdagen

Comment

• nou... vanavond op verkennning geweest bij basic fit Purmerend
                              Halllooo Pipo.... wat een drukte. Het leek wel een mierennest.
                              Op zich wel aardig mijn training af kunnen werken, hier en daar een beetje creatief bezig geweest. En ik weet niet helemaal zeker of ze alles hebben wat ik zou willen, maar het was te druk om overzicht te krijgen.
                              Voor ik zou overwegen om hier mijn back up abonnement te pakken zou ik toch nog een paar keer langs rijden om te kijken hoe druk het er op andere momenten van de dag/ weekend is. Dit was gewoon niet prettig.

Comment

• lang niet gelogd hier!!! alles goed?
                                Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X