En ik altijd maar onopvallend via de spiegels kijken naar vrouwen die squaten,maar jullie hebben alles door
Dinky's logje
Collapse
X
-
inderdaad Q.
Ze zaten allemaal in een cirkel zogenaamd oefeningen te doen ,maar ondertussen voelde ik me behoorlijk "aangerand" door hun blikken zonder enige terughoudenheid.
Het was net een vleeskeuring.
Gelukkig was jij erbij,want daardoor zag ik er weer beter uit
Maar OT - Goed bezig hoor!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Hihi.... Leuk he die blikken van ontzag en bewondering. Weten de kijkers wat ze doen staat en worden uitgedaagd hard te trainen. Ik vind dat echt zo grappig aks mannen onder de indruk zijn van zo'n klein vrouwtje wat even wat gewicht wegdrukt. Hahaha.
Ik krijg die blikken nu al. Alleen al dat het niet gebruikelijk is dat Een vrouw bank drukt, deAdlift, enzo. En vandeweek ook met boxen waren er weer wat onder de indruk. Het ziet er blijkbaar goed uit en lekker fanatiek. Krijg ook na elke Pt horen, dat ik zo hard aan het trainen was en of het nog gaat. Whahaha.Just do it!!!!
Comment
-
hihi thanks... ik geeft de mannen die ik (stiekem of niet) sta te keuren ook complimentjes als ik vind dat ze dat verdienen
en als ik merk dat ze stiekem staan te loeren kunnen ze een opmerking krijgen in de zin van... ga ook eens wat doen man, dan kan heb ik ook wat om naar te kijken
over het algemeen heb ik gewoon lol met de mannen, ja ze kijken so what... ik kijk toch ook
het naar elkaar kijken zorgt er ook voor dat je elkaar tips kan geven, en complimentjes.... en wie houd daar nu niet van.
haha, ja dat met PT herken ik wel, al word mij tegenwoordig vaak op voorhand al sterkte toegewenstik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
precies! kijken mag. ik was zaterdag nog aan een kijken naar een squattende jongen. Ook gewoon omdat ik ook kijk hoeveel anderen kunnen weg squatten of hoe anderen de beweging uitvoeren of omdat ik het knap vind wat anderen doen. Of zoals laatst omdat er iemand was die geen strak ondergoed onder zijn trainingsbroek had gedaan en zijn been aan het uitzwaaien was en zijn linksdragende swans heen en weer zag zwiepen. IEUW!!! dat wilde ik eigenlijk niet zien, maar sprong toch in het oog.Just do it!!!!
Comment
-
gisteren en vandaag weer op Terschelling beetje full body homeworkout... en veel gewandeld
jumping jack: 3x 1min
windmill: 3x 1min
push up: 3x 15
lat pul down met elastieken SS overhead triceps extention:3x 15
pistol squat 3x 8 (beide benen)
shoulder push up 3x8 (voeten op stoel, en pike maken)
zeehond 30/ 40/ 50 sec
morgen terug naar het vaste land en morgenavond weer gewone trainingik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
training vandaag ging buiten verwachting goed. Mijn tijdschema vandaag een beetje te krap ingeschat en ik kwam helemaal hyper aan in de sportschool. (testlevel sky high )
BP
25- 30- 35- 37,5- 40kg x8 helemaal zelf
DB incl press
7,5- 10- 12,5- 14- 14kg x8
Cable fly
1- 2- 2- 2- 3 platen x8
Peckdeck
14- 21- 28- 35kg x8
42kg x6 oow yeah baby
chin up
5x 6.... dacht dat ik pas 4 setjes gedaan had, anders had ik die laatste nog 2 reps extra gepakt.... oops dat had ik niet mogen zeggen tegen mijn trainer kreeg dat zal ik moeten uitzweten volgende keer
DB curl
5- 6- 7- 8- 9kg x8 happy face
thera crunch
3x 10 +2,5kg
2x 10 + 5kg
biceps overhead curl
5x 8 1plaat
sit ups
4 x10 armen gekruist voor borst
laatste setje
5x met handen achter hoofd +5x met handen voor borstik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
-
benen- schouders
squat
40- 50- 60- 70-75kg x8
lunges op step
20- 20- 22,5- 22,5- 22,5 kg x8
leg extention
35- 42- 49- 56- 63 kg x10
adduction
25- 30- 35-40 kg x 15
45kg x13... hadden er ook 15 moeten zijn, maar toch leuke pr
stand calf raises
28- 28- 35- 35- 35 kg x 15
MP
20- 20- 22,5- 25- 25 kg x8
machine schouder press
10- 15- 20- 20- 20kg x8
read delt cable raise
5x 8 met 1 plaat
bent over side raise
3- 4- 4- 5- 5 kg x8
shrugs
30- 40- 50- 60- 65 kg x8
lekkere training weer, kan mijn spiertje weer goed voelenik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment