Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• En ik altijd maar onopvallend via de spiegels kijken naar vrouwen die squaten,maar jullie hebben alles door

Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
    Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• tuurlijk.... en waar denk je dat wij stiekem via de spiegel naar kijken
      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Originally posted by Mvos View Post
        En ik altijd maar onopvallend via de spiegels kijken naar vrouwen die squaten,maar jullie hebben alles door

toen wij trainden werden wij gecheckt, ik werd er helemaal ongemakkelijk van

Comment

• inderdaad Q.

Ze zaten allemaal in een cirkel zogenaamd oefeningen te doen ,maar ondertussen voelde ik me behoorlijk "aangerand" door hun blikken zonder enige terughoudenheid.
          Het was net een vleeskeuring.

Gelukkig was jij erbij,want daardoor zag ik er weer beter uit

Maar OT - Goed bezig hoor!
          Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
          Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Hihi.... Leuk he die blikken van ontzag en bewondering. Weten de kijkers wat ze doen staat en worden uitgedaagd hard te trainen. Ik vind dat echt zo grappig aks mannen onder de indruk zijn van zo'n klein vrouwtje wat even wat gewicht wegdrukt. Hahaha.
            Ik krijg die blikken nu al. Alleen al dat het niet gebruikelijk is dat Een vrouw bank drukt, deAdlift, enzo. En vandeweek ook met boxen waren er weer wat onder de indruk. Het ziet er blijkbaar goed uit en lekker fanatiek. Krijg ook na elke Pt horen, dat ik zo hard aan het trainen was en of het nog gaat. Whahaha.
            Just do it!!!!

Comment

• hihi thanks... ik geeft de mannen die ik (stiekem of niet) sta te keuren ook complimentjes als ik vind dat ze dat verdienen
              en als ik merk dat ze stiekem staan te loeren kunnen ze een opmerking krijgen in de zin van... ga ook eens wat doen man, dan kan heb ik ook wat om naar te kijken
              over het algemeen heb ik gewoon lol met de mannen, ja ze kijken so what... ik kijk toch ook
              het naar elkaar kijken zorgt er ook voor dat je elkaar tips kan geven, en complimentjes.... en wie houd daar nu niet van.

haha, ja dat met PT herken ik wel, al word mij tegenwoordig vaak op voorhand al sterkte toegewenst

Comment

• vrouwen die trainen zijn ook gewoon sexy..ik mag graag kijken als mijn vrouw/of andere aan het trainen zijn..en dan bedoel ik kijken niet kwijlen,staren,uitkleden met je ogen

Comment

• precies quib.... dat bedoel ik!

Comment

• precies! kijken mag. ik was zaterdag nog aan een kijken naar een squattende jongen. Ook gewoon omdat ik ook kijk hoeveel anderen kunnen weg squatten of hoe anderen de beweging uitvoeren of omdat ik het knap vind wat anderen doen. Of zoals laatst omdat er iemand was die geen strak ondergoed onder zijn trainingsbroek had gedaan en zijn been aan het uitzwaaien was en zijn linksdragende swans heen en weer zag zwiepen. IEUW!!! dat wilde ik eigenlijk niet zien, maar sprong toch in het oog.
                    Just do it!!!!

Comment

• ik prik er ook weleens iemand per ongeluk mee in het oog...kan gebeuren..

Comment

• hahaha.... stelletje halve garen

Comment

• Hahahahaha... Wil ik dat weten?
                          Just do it!!!!

Comment

• gisteren en vandaag weer op Terschelling beetje full body homeworkout... en veel gewandeld

jumping jack: 3x 1min

windmill: 3x 1min

push up: 3x 15

lat pul down met elastieken SS overhead triceps extention:3x 15

pistol squat 3x 8 (beide benen)

shoulder push up 3x8 (voeten op stoel, en pike maken)

zeehond 30/ 40/ 50 sec

morgen terug naar het vaste land en morgenavond weer gewone training

Comment

• training vandaag ging buiten verwachting goed. Mijn tijdschema vandaag een beetje te krap ingeschat en ik kwam helemaal hyper aan in de sportschool. (testlevel sky high )

BP
                              25- 30- 35- 37,5- 40kg x8 helemaal zelf
                              DB incl press
                              7,5- 10- 12,5- 14- 14kg x8
                              Cable fly
                              1- 2- 2- 2- 3 platen x8
                              Peckdeck
                              14- 21- 28- 35kg x8
                              42kg x6 oow yeah baby
                              chin up
                              5x 6.... dacht dat ik pas 4 setjes gedaan had, anders had ik die laatste nog 2 reps extra gepakt.... oops dat had ik niet mogen zeggen tegen mijn trainer kreeg dat zal ik moeten uitzweten volgende keer
                              DB curl
                              5- 6- 7- 8- 9kg x8 happy face
                              thera crunch
                              3x 10 +2,5kg
                              2x 10 + 5kg
                              biceps overhead curl
                              5x 8 1plaat
                              sit ups
                              4 x10 armen gekruist voor borst
                              laatste setje
                              5x met handen achter hoofd +5x met handen voor borst

Comment

• benen- schouders

squat
                                40- 50- 60- 70-75kg x8
                                lunges op step
                                20- 20- 22,5- 22,5- 22,5 kg x8
                                leg extention
                                35- 42- 49- 56- 63 kg x10
                                adduction
                                25- 30- 35-40 kg x 15
                                45kg x13... hadden er ook 15 moeten zijn, maar toch leuke pr
                                stand calf raises
                                28- 28- 35- 35- 35 kg x 15
                                MP
                                20- 20- 22,5- 25- 25 kg x8
                                machine schouder press
                                10- 15- 20- 20- 20kg x8
                                read delt cable raise
                                5x 8 met 1 plaat
                                bent over side raise
                                3- 4- 4- 5- 5 kg x8
                                shrugs
                                30- 40- 50- 60- 65 kg x8

lekkere training weer, kan mijn spiertje weer goed voelen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X