heb het nog even nagevraagd, zit geen strikte phylosofie achter, gewoon even flink tempo maken, spiertjes afmatten, afwisseling in biceps/ triceps oefenig, en inderdaad een beetje vooruitlopend op wat komen gaat.... wordt een combi van compounds
Vandaag eerste poseer les/ training gehad.... nog best ingewikkeld hoor die poses aannemen.
vragen ze om een dubbele biceps, maar moet je wel beginnen met kuiten aanspannen, kont achteruit, buik intrekken, onderrrug opspannen, dan je houding van je schouders, armen, handen ontspannen, maar wel sierlijke houding.... en niet vergeten te glimlachen.... en dan 30 sec vasthouden :unsure:
en dat is er dan nog maar eentje....
Ik had toevallig gisteren een aanbieding gezien van sandalen met hoge stiletto hak voor 15 € dacht, leuk om te oefenen. (heb al 30 jaar geen hakken gedragen, dus dat is ook al niet zo vanzelfsprekend) en daarbij was het nog eens rete koud in die ruimte... kost ook nog handen vol energie.
Maar was wel leuk... ik kan beginnen met oefenen
Daarna nog een (verkorte) training... ik wil ondanks de Paasdagen toch mijn 4 trainingen van de week halen
Borst/rug
*bench press
20kg x8
22,5kg x8
25kg x8
27,5kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x8
40kg x3
oeps... beetje te langzaam opgebouwd, werden zo wel erg veel setjes
*incline DB press
7,5kg x8
10kg x8
12,5kg x8
12,5kg x8
12,5kg x8
*incline DB fly
5x 6kg x8
*lat pull down WG
21kg x8
28kg x8
35kg x8
35kg x8
42kg x8
*seated row
1x 28kg x20
4x 28kg x15
Afgesloten met een lekkere sauna
Vandaag eerste poseer les/ training gehad.... nog best ingewikkeld hoor die poses aannemen.
vragen ze om een dubbele biceps, maar moet je wel beginnen met kuiten aanspannen, kont achteruit, buik intrekken, onderrrug opspannen, dan je houding van je schouders, armen, handen ontspannen, maar wel sierlijke houding.... en niet vergeten te glimlachen.... en dan 30 sec vasthouden :unsure:
en dat is er dan nog maar eentje....
Ik had toevallig gisteren een aanbieding gezien van sandalen met hoge stiletto hak voor 15 € dacht, leuk om te oefenen. (heb al 30 jaar geen hakken gedragen, dus dat is ook al niet zo vanzelfsprekend) en daarbij was het nog eens rete koud in die ruimte... kost ook nog handen vol energie.
Maar was wel leuk... ik kan beginnen met oefenen
Daarna nog een (verkorte) training... ik wil ondanks de Paasdagen toch mijn 4 trainingen van de week halen
Borst/rug
*bench press
20kg x8
22,5kg x8
25kg x8
27,5kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x8
40kg x3
oeps... beetje te langzaam opgebouwd, werden zo wel erg veel setjes
*incline DB press