Dinky's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerst eind maart eens ervaren en overleven.. voor zover ik mezelf ken, wil ik dan toch meer meer en meer. De YBF en Flex meepakken dan lijkt me geweldig
    afgelopen keer YBF deed een vriend van me mee, dus ook alles gezien.
    maar super joh! echt een doel hebben om naar toe te werken is geweldig!

wat ga je met je voeding doen komende 10 maanden? ga je nog wat massa proberen te pakken? 10 maanden 11,5 vasthouden is lang..

Comment

• geen idee.... ga zeker niet echt bulken. We willen mijn vet % nu behoorlijk laag houden, om mijn vel zoveel mogelijk kans te geven goed strak te trekken, ik ben al wat ouder, dat gaat niet zo snel.
      Maar wat het precies gaat worden laat ik een beetje aan mijn begeleider over. Ik heb echt geen ervaring met wedstrijd voorbereiding en zo. Hij wel, dus ik hoop dat dat goed komt.
      Nu eerst maar eens de feestdagen overleven, zal toch hier en daar een beetje de teugels laten vieren (ben anders voor mijzelf super strikt en het kost mij weinig moeite om niet te cheeten of junken)
      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

• Wie weet kom ik wel langs om te kijken. Als er twee enthousiaste dames van bn aan wedstrijden meedoen, vind ik dat vast inspirerend. zet hem op!
        Just do it!!!!

Comment

• top hoor dinky, 11% damn

Comment

• Originally posted by quibus View Post
            top hoor dinky, 11% damn
            Ja, ben ik echt jaloers op!
            Maar als ik dat nu doe, hou ik totaal geen massa over en ik heb daar al zo'n moeite mee om dat te krijgen, of te behouden. Ik vergaap me maar aan Dinky's foto's dan! :P
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
              Ja, ben ik echt jaloers op!
              Maar als ik dat nu doe, hou ik totaal geen massa over en ik heb daar al zo'n moeite mee om dat te krijgen, of te behouden. Ik vergaap me maar aan Dinky's foto's dan! :P
              Als jij dat bent op de foto's dan heb je ook al knappe resultaten behaald!!!
              Just do it!!!!

Comment

• Originally posted by Mariekepiek View Post
                Als jij dat bent op de foto's dan heb je ook al knappe resultaten behaald!!!
                Ja, dat ben ik, maar ik ben niet zo gauw tevreden. :P
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Beaudien is voor mij net zo goed een voorbeeld als ik dat voor haar ben hoor Marieke... en tevreden zijn we nooit

Comment

• Originally posted by Dinky Toy View Post
                    Beaudien is voor mij net zo goed een voorbeeld als ik dat voor haar ben hoor Marieke... en tevreden zijn we nooit
                    Hihi, maar dat houdt ons scherp!

Comment

• gisteren nog een training gedaan... waarschijnlijk de laatste dit jaar.
                      nu aan het werk, en morgen naar Belgie, waar ik voor zaterdag een familie feest moet voorbereiden.
                      Weinig kans dat ik daar nog een gaatje vind om te gaan trainen... maar we houden de optie open.
                      Dan kom ik pas maandag terug... dus ach misschien kan ik op 31 dec het jaar met een knaller training afsluiten

Voor nu:
                      Prettige Kerstdagen allemaal!

Comment

• Jij ook, Dinky!

Comment

• jij ook fijne dagen

Comment

• vanavond eerste training van een nieuw schema:
                            huidig gewicht- 54,3kg

schouders/ rug
                            shrugs:
                            60kg- 60kg- 65kg- 70kg- 75kg x8
                            Bent-over db fly:
                            5kg-6kg-6kg- 7,5kg- 7,5kg x8 (phoe, die 7,5 is zwaar)
                            cable delt fly:
                            0.5- 1- 1- 1- 1 x8
                            mach press:
                            10kg-15kg- 15kg- 20kg- 25kg x8
                            mach side raise
                            10kg-15kg- 20kg- 20kg- 20kg x8
                            pull up wide
                            5- 5- 5- 4- 3 (ben toch benieuwd hoe lang het nog gaat duren voor het mij lukt 5x5 vol te maken)
                            lat pull down:
                            21kg- 28kg- 35kg- 42kg- 49kg x8
                            lat pull smal, kont op grond:
                            30kg- 35kg- 40kg- 45kg- 50kg x8 (bij 50 kg is het een hele kunst me zelf niet de hoogte te laten ingaan)
                            horizontal cable row:
                            21kg- 28kg- 35kg- 42kg- 49kg
                            straight arm pull down:
                            25kg- 30kg- 35kg- 40kg- 45kg x8 (volgens mij was dat een eerste keer dat ik 45kg met 8 reps haal)

buik:
                            decline sit-up 5x 17

mijn PT trainde mee.... gas geven- dit betekent hoog tempo... heerlijke training
                            helemaal in mijn element na 4 dagen niks doen
                            morgen laatste training dit jaar, ben benieuwd wat het wordt

Comment

• Hoe lang ben je, Dinky? Vanwege je nick denk ik altijd aan een klein wijffie.......

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
                                Hoe lang ben je, Dinky? Vanwege je nick denk ik altijd aan een klein wijffie.......
                                in haar status staat 1.60. Dat is niet erg groot

Dinky toch nog kunnen trainen dus.

fijne jaarwisseling.
                                Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X