Pescatore UD2 logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja ben normaal last-minute type, nu staat alles in kannen en kruiken klaar. Voel me ook heel huiselijk
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Originally posted by aktito View Post
      Al trek in de bagels ?
      Je hebt geen idee heheh. Heb wel een remedie gevonden. 30-tafelen op Pokerstars, je hebt zo geconcentreerd dat je totaal niet bezig bent me eten.

Comment

• Training . Daarna vreten

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
          Training . Daarna vreten
          Veel plezier! Als je je laatste set af rondt voel je je echt super blij. Eet smakelijk!
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Tering wat is die shake zoet

Vengaboys - We like to Party! (The Vengabus) - YouTube

Comment

• Hahaha, ben veranderd in een soort vreet-tank. Die pasta maaltijd was weg als sneeuw voor de zon Normaal id dat echt wel veel voor me. Mijn bageltjes voor vanavond bewaart...

Als je me zou zien zitten nu zou mijn foto zo onder het woord voldaan in de Dikke Van Dale kunnen heheh

Comment

Hahaha, ben veranderd in een soort vreet-tank. Die pasta maaltijd was weg als sneeuw voor de zon Normaal id dat echt wel veel voor me. Mijn bageltjes voor vanavond bewaart...

Als je me zou zien zitten nu zou mijn foto zo onder het woord voldaan in de Dikke Van Dale kunnen heheh
                Eet smakelijk man, geniet er van.

"Straight outta gym"

Comment

Haha dat had ik ook Veel vreetplezier! Als je het niet op kan denk dan maar aan die low dagen die je nog voor de boeg hebt
                  BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Tnx heheh. Komt wel in orde hoor, net 2 bagels meester gemaakt. Dingen zijn fkn machtig zeg. Ik like

Comment

• Smakelijk gast. Welcome to the team!
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Dag 5:

Boh, toch wel veel eten zeg Voor de rest ga ik niks actiefs doen en voel ik me ongeveer zo :

Daft Punk - Get Lucky [Lifelike Remix] (HQ) - YouTube

Comment

• Niet zeiken, maar stauwen pesca . Haha, welcome on board.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Oh het lukt wel hoor, makkelijk zelfs maar ik was me voor aan t stellen dat je dag in dag uit week in week uit iets van 5000-6000 kcal weg moet stouwen. Lijkt me geen pretje...

Straks vreten ouwe, jullie doen die zaterdag carbload indeling toch, jij en Guuske?

Comment

Oh het lukt wel hoor, makkelijk zelfs maar ik was me voor aan t stellen dat je dag in dag uit week in week uit iets van 5000-6000 kcal weg moet stouwen. Lijkt me geen pretje...

Straks vreten ouwe, jullie doen die zaterdag carbload indeling toch, jij en Guuske?
                              Haha oh, ik zou daar ook niet helemaal goed van worden. Dan moet je de hele dag zitten eten, pff. Ik denk dat ik/je daar uiteindelijk wel naartoe moet als ik/je blijf(t) groeien. Ik bulk normaliter op 3500-4000kcal zoiets, dus over een paar jaar zit ik wel aan dat de 5000kcal met een bulk vermoed ik, maar dat is een ander verhaal.

Ik weet niet op hoeveel kcal jij normaliter zit?

Jep, over 3-4 uur eten, shake, trainen, gigantische shake, berg met brinta en eiwitpoeder, slapen en dan de hele zaterdag macaroni, brinta en pannenkoeken eten. Nomnom.
                              Last edited by Iron Mind; 10-05-2013, 13:55.
                              "Straight outta gym"

Comment

• Knul zit op 7000 kcal meen ik, en nog schoon ook pffffff

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X