Originally posted by inferno_0666
View Post
Kijk nog even aan hoe het blijft gaan komende weken, mocht het moeilijker worden zal ik inderdaad overschakelen op CGBP.
Training van: Maandag Week 7
Squat
5x52
5x65
5x78
5x91
5x104 -> PR Zwaar, eerste 3 reps gingen redelijk, 4e en 5e moest ik moeite doen om beetje recht te blijven, boog namelijk een beeje voorover. Nog eens herhalen om het gewicht netjes omhoog te krijgen of gewoon doorgaan?
Bench
5x38
5x47
5x56
5x64
5x73 -> PR Wordt zwaarder nu, toen ik m liet zakken voor de 5e rep voelde ik m'n rechterarm niet helemaal lekker gaan. Mijn ellebogen vinden het lastig op zijn plek te blijven als het zwaar wordt, maar niks is minder waard, de gewichten gingen omhoog.
Row
5x38
5x47
5x56
5x64
5x73 -> PR Grip is een probleem aan het worden hier, vooral links klapt m'n pols te ver voorover om nog fatsoenlijk te kunnen trekken aan de stang.. Zal volgende keer met handschoentjes proberen, anders toch maar straps aanschaffen.
Dat was 'm voor maandag, geen ab work want was zo gaar als iets en had nog een verjaardag.
PS: Maak me wat zorgen om m'n vet%, ik ben wel al wat aangekomen en houd ook redelijk veel vocht vast.. Daarbij zie ik natuurlijk geen grote verandering in massa na 1 maand en zie ik de lijnen verdwijnen en blubber is checking in >.>
Ik zou graag wat meer hypertrophy willen trainen op massa, maar dat gaat niet met madcow samen. Ik maak madcow gewoon af voor zover ik het kan rekken kwa progressie en kijk dan naar iets anders.
Iemand enig idee kwa schema, waarvoor een systeem geldt voor de compounds en je ook nog hypertrophy training kan doen?
Comment