GM's new approach to gain strength and size!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by inferno_0666 View Post
    I.p.v. extensions kun je cgbp doen ter ondersteuning van de bp.

Kijk nog even aan hoe het blijft gaan komende weken, mocht het moeilijker worden zal ik inderdaad overschakelen op CGBP.

Training van: Maandag Week 7

Squat
    5x52
    5x65
    5x78
    5x91
    5x104 -> PR Zwaar, eerste 3 reps gingen redelijk, 4e en 5e moest ik moeite doen om beetje recht te blijven, boog namelijk een beeje voorover. Nog eens herhalen om het gewicht netjes omhoog te krijgen of gewoon doorgaan?

Bench
    5x38
    5x47
    5x56
    5x64
    5x73 -> PR Wordt zwaarder nu, toen ik m liet zakken voor de 5e rep voelde ik m'n rechterarm niet helemaal lekker gaan. Mijn ellebogen vinden het lastig op zijn plek te blijven als het zwaar wordt, maar niks is minder waard, de gewichten gingen omhoog.

Row
    5x38
    5x47
    5x56
    5x64
    5x73 -> PR Grip is een probleem aan het worden hier, vooral links klapt m'n pols te ver voorover om nog fatsoenlijk te kunnen trekken aan de stang.. Zal volgende keer met handschoentjes proberen, anders toch maar straps aanschaffen.

Dat was 'm voor maandag, geen ab work want was zo gaar als iets en had nog een verjaardag.

PS: Maak me wat zorgen om m'n vet%, ik ben wel al wat aangekomen en houd ook redelijk veel vocht vast.. Daarbij zie ik natuurlijk geen grote verandering in massa na 1 maand en zie ik de lijnen verdwijnen en blubber is checking in >.>

Ik zou graag wat meer hypertrophy willen trainen op massa, maar dat gaat niet met madcow samen. Ik maak madcow gewoon af voor zover ik het kan rekken kwa progressie en kijk dan naar iets anders.

Iemand enig idee kwa schema, waarvoor een systeem geldt voor de compounds en je ook nog hypertrophy training kan doen?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Je kan voor PHAT gaan, moet je 5 dagen per week trainen. je traint dan op ma di do vr za.
      Wat je ook kan doen is UB/LB, dat is 4 dagen per week trainen. traint hierbij op ma di do vr.

Bij Phat zijn die eerste 2 dagen power dagen in de vorm van UB/LB en de laatste 3 dagen hypertropy dagen.
      Je kunt ub/lb ook op zo'n manier aanpakken door de eerste 2 dagen ook power dagen te doen en de laatste 2 hypertrophy. Op de powerdagen zou je dan een soortgelijke manier van ophogen kunnen gebruiken als in madcow maar dan met een iets minder snel tempo en op de hypertrophy dagen knal je gewoon lekker veel reps eruit, TUT, flink knijpen voelen en pompen.
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by Siegfried Muller View Post
        Je kan voor PHAT gaan, moet je 5 dagen per week trainen. je traint dan op ma di do vr za.
        Wat je ook kan doen is UB/LB, dat is 4 dagen per week trainen. traint hierbij op ma di do vr.

Bij Phat zijn die eerste 2 dagen power dagen in de vorm van UB/LB en de laatste 3 dagen hypertropy dagen.
        Je kunt ub/lb ook op zo'n manier aanpakken door de eerste 2 dagen ook power dagen te doen en de laatste 2 hypertrophy. Op de powerdagen zou je dan een soortgelijke manier van ophogen kunnen gebruiken als in madcow maar dan met een iets minder snel tempo en op de hypertrophy dagen knal je gewoon lekker veel reps eruit, TUT, flink knijpen voelen en pompen.

Klein probleempje is dat ik max. 3/4x per week kan, liever 3 dan 4 dus dan gaat zo'n programma als PHAT helaas niet op. UB/LB zou dan nog gaan of wendler 5/3/1 i.c.m. hypertrophy assistance. Ik zal eens een beetje rond lezen op het forum en laten checken. In ieder geval bedankt

Nu snel naar de gym om te trainen! Logje volgt

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

• Ik vraag me af waarom je niet gewoon dit schema blijft volgen maar meer eet, in de hoop dat je meer spiermassa aanzet, en later werk je het vet er weer af?
          What matters in life is the courage, you bring to it.

Comment

• Originally posted by Twer View Post
            Ik vraag me af waarom je niet gewoon dit schema blijft volgen maar meer eet, in de hoop dat je meer spiermassa aanzet, en later werk je het vet er weer af?
            Omdat ik ook graag wat meer volume wil draaien op assistance en daar heeft dit schema geen ruimte voor. Daarbij meer eten doe ik al, zit namelijk op 3600/3400 kcal.

Training van vandaag; Woensdag Week 7

Squat
            5x52
            5x65
            5x78
            5x78 -> squat weer wat stroefjes, als usual op woensdag helaas..

Overhead press
            5x34
            5x40
            5x47
            5x53 -> PR!!! Oke het is een PR, maar hoe.. de laatste rep was een killer. Kwam tot de helft omhoog en toen begon het, ik bleef hangen, gaf alles, mn hoofd werd rood en squeezde m'n triceps nog een flink en hij was boven.

Deadlift
            5x87
            5x104
            5x120
            5x136 -> PR!! Oh boy,.. beetje same story als bij overhead. Laatste rep leek wel een 1RM attempt die heeeel moeizaam van de grond ging, maar uiteindelijk toch wel rechtop kwam.

Pull ups
            9,8,7xBW

Side bends (DB)
            2x12x22kg

Begin me zorgen te maken.. deze training was erg zwaar en baart me toch wel enige zorgen. Moet eerlijk zeggen dat woensdag (DL/OHP) vanaf het begin al wat zwaarder was dan de andere lifts, maar deze training was echt op het randje. Kan natuurlijk ook gewoon een wat mindere dag zijn geweest, maarja.. we zien volgende week wel of ik DL 5x138kg en OHP 5x54 voor elkaar krijg of niet! Nu lekker uitkijken naar vrijdag, ben benieuwd hoe dat zal gaan

Let's take this more physical

Comment

• nice deadlift:P de rest kan wel hoger, gaat jou ook wel lukken you are stronger than you think!

en op je foto al een redelijke fysiek ga je nog foto's posten??

Comment

• Originally posted by Neto61 View Post
                nice deadlift:P de rest kan wel hoger, gaat jou ook wel lukken you are stronger than you think!

en op je foto al een redelijke fysiek ga je nog foto's posten??
                Thanks, maar idd alles moet beter. Vooral squat en bench ben ik niet zo tevreden over.. Maar het heeft wat tijd nodig en so far so good dus!

Mwa redelijk fysiek valt mee, mooie belichting op die foto maar wat foto's betreft; ik zal eens wat foto's posten over hoe ik erbij stond/sta toen ik zolang heb geplateaud. Er is nu natuurlijk nog niet veel veranderd na 3 weken. Misschien weer nieuw foto's als ik merk dat er wat aan zit of als ik er zin in heb

Comment

• Vandaag dagje weg geweest en niet kunnen trainen, echter het programma houdt rekening met ma-wo-vr. Was van plan om morgen zo vroeg mogelijk te gaan, dan heb ik ca. 60u tot de volgende training. Moet wel kunnen toch? Voor een keer.

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                    Vandaag dagje weg geweest en niet kunnen trainen, echter het programma houdt rekening met ma-wo-vr. Was van plan om morgen zo vroeg mogelijk te gaan, dan heb ik ca. 60u tot de volgende training. Moet wel kunnen toch? Voor een keer.
                    Dat heb ik zelf vaak genoeg meegemaakt. Meestal ga ik dan op zaterdag laat in de ochtend trainen, zo'n 2 uur na een fors ontbijt.
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Oke chill, heb zelf rond half 9 ook een flink ontbijt gepakt dus ga zo maar een even aankleden etc. Jullie horen het straks!

Trouwens over m'n gewicht, ben er niet meer obsessief mee bezig, maar ik ben in 2 weken 1kg aangekomen en buikomvang neemt ook toe, nu weet ik dat ik me niet dood moet staren maar het is toch wel een beetje een maatstaf en 2kg/maand is niet echt de way to go. Ik ben van plan de kcal even met 100kcal naar beneden te doen en dan nog eens te zien.

Comment

• Vrijdag niet kunnen trainen - verplaatst naar zaterdagochtend.

Week 7 Zaterdag
                        Squat
                        5x52
                        5x65
                        5x78
                        5x91
                        3x107 -> PR!! Echt wel flink zwaar, maar heb het gered.
                        8x78

Bench
                        5x38
                        5x47
                        5x55
                        5x64
                        3x74 -> PR!! Ging redelijk vlot omhoog
                        8x55

Row
                        5x38
                        5x47
                        5x55
                        5x64
                        3x74 -> PR!! Ook vlot, maar m'n handen beginnen het te begeven bij deze gewichten.
                        8x55

Barbell curls
                        9,8,8x12,5kg/kant

CGBP zeer strict
                        3x8x50kg

Goede training, alles ging prima.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nu de training van vandaag..

Week 8 maandag
                        5x54
                        5x67
                        5x80
                        5x94
                        5x107 -> PRRR!! Laatste ging erg zwaar

Bench
                        5x39
                        5x48
                        5x57
                        5x65
                        4x74 -> PR, maar niet de doelstelling gehaald. Ligt het eraan dat ik zaterdag heb getraind i.p.v. vrijdag, misschien toch maar geen cgbp meer doen en het gewoon bij extensions houden triceps? Wat zal ik nu doen met assistance en wat te doen vrijdag/ volgende week maandag? Proberen door te gaan? Of vrijdag de training van afgelopen vrijdag herhalen en dan maandag weer eens proberen?

Row
                        5x39
                        5x48
                        5x57
                        5x65
                        5x74 -> PR!! Oke dit gaat niet meer zo goed, ik verlies grip en de techniek en aantal reps lijden eronder, what to do?

Weighted hanging leg raises
                        2x8xBW+2kg

Heb jullie advies nodig hoe ik hiermee ga handelen en blegh het zit me wel dwars =/

Comment

• Wat ik wel eens heb gedaan is de gewichten van de laatste week die ik heb gedaan nogmaals herhalen, als het niet helemaal lekker ging. Je merkt dat het dan wel beter gaat. Dat was tenminste mijn ervaring.
                          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

• Hoe bedoel je dat dan precies?

Comment

• Originally posted by GespierdeMug View Post
                              Hoe bedoel je dat dan precies?
                              Dus komende week de gewichten niet verhogen maar die van Week 8 herhalen. Zodat je die gewichten er nogmaals lekker inramt voor de zekerheid.
                              - Dave Tate

Comment

• Ja oke, ik dacht en hoopte al dat je daar op doelde. Maar van de laatste training dacht ik misschien bedoel je week 7 en dan nog eens week 8 dat vond ik wel een beetje veel van het goede namelijk haha. Maar oke komende vrijdag training van vorige week en dan maandag weer proberen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X