Tonijnvreter's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Sbrh View Post
    je hebt nog niet veel , komt vanzelf wel.
    overbelast je lichaam niet , je bent nog jong !
    Succes

Dankje , hier komt haast geen 1 blessure in voor, in voetbal of hockey weet ik het veel meer
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ben 1,84 man!

Heb zelf ook 4 jaar MMA gedaan wat echt afzien is.

Één tip: Doe niet wat je lichaam zelf niet wilt, je bent nog jong netzoals ik.

Pieter
      15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

snap ik , maar als jij op jongen leeftijd al verkeerd tild o.i.d ,
        teveel trainen en te zwaar is ook niet goed als je nog goed in de groei bent

Comment

Originally posted by Sbrh View Post
          snap ik , maar als jij op jongen leeftijd al verkeerd tild o.i.d ,
          teveel trainen en te zwaar is ook niet goed als je nog goed in de groei bent
          Ook niet.als je uitgegroeid bent. maar inderdaad ik let wel op mijm techniek
          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Zo dalijk naar de gym
            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
              Zo dalijk naar de gym
              Succes!
              15 y/o - 74,7 kg - 10-12% bf

'When you want to succeed as bad as you want to breathe then you'll be succesfull'

Comment

7 weken.jpgDankje pieter

Hier een foto, 7 weken Full body
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Zo, even kennis gemaakt met het nieuwe schema, ding wel lekker.

Ik heb van alles wat gedaan dus nog niet helemaal zoals het hoorde.

Wel bankdrukken :

15 x stang
                  15 x 15 kg
                  15 x 25 kg
                  15 x 30 kg
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

ik zout niet weten.jpg Ik zou niet weten welke datum , 2 weken geleden ofzo? Nu meer aandacht voor de benen, leg press , squats, leg extension, en voor de kuiten.
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Succes ermee en nog even terug op je "ik doe de pec deck al 7 weken en heb nergens last van". Volgens mij wil je langer dan een half jaar trainen toch? Gewoon oppassen met dat soort dingen. Succes ermee progressie gaat goed zijkant is goed bijgetrokken nu doorgaan!

Comment

Originally posted by optiflex View Post
                        Succes ermee en nog even terug op je "ik doe de pec deck al 7 weken en heb nergens last van". Volgens mij wil je langer dan een half jaar trainen toch? Gewoon oppassen met dat soort dingen. Succes ermee progressie gaat goed zijkant is goed bijgetrokken nu doorgaan!
                        Ik geef je helemaal gelijk Ik heb nu ook veel meer oefeningen zonder machines, vind ik zelf ook fijner.

De zijkant in mijn borst bedoel je neem ik aan he ? Bedankt
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Je bent zo te zien lekker gegaan in die 7 weken fullbody. Waarom een winnend team willen veranderen met een (slecht ingedeelde) split ?
                          Broomstick_bodybuilding op insta
                          F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
                            Je bent zo te zien lekker gegaan in die 7 weken fullbody. Waarom een winnend team willen veranderen met een (slecht ingedeelde) split ?

Ik vond het wel goed zo, merkte dat het allemaal licht werd en ik wou graag wat andere oefeningen. Waarom vind je het slecht ingedeeld? Dat ik mischien nog moe ben van de triceps als ik mijn borst train?

Groeten
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Als jij merkt dat het allemaal wat lichter wordt, gewoon wat gewichten erbij gooien.. Wanneer dit goed gaat en je prpgressie blijft boeken gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent

Comment

Originally posted by NickP View Post
                                Als jij merkt dat het allemaal wat lichter wordt, gewoon wat gewichten erbij gooien.. Wanneer dit goed gaat en je prpgressie blijft boeken gewoon doorgaan met waar je mee bezig bent
                                Nou ik bleef hier wel op haken qua progressie, er was niet veel meer uit te halen dus daarom
                                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X