Tonijnvreter's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey tails, lees vaker dat je op een bepaalde manier advies geeft waarop het lijkt dat je eigenlijk moet doen wat jij zegt of anders maak je geen gains. Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar zo komt het over. Niet heel slecht, maar krijg je een beetje het falstyr effect. En als je dan ook foutieve antwoorden geeft en dan niet in discussie gaat maar de fout bij de ander legt schop je natuurlijk tegen een paar scheentjes.

Voorderest no hate, maar merk het vaker bij discussies of reacties op jouw posts.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
      Hey tails, lees vaker dat je op een bepaalde manier advies geeft waarop het lijkt dat je eigenlijk moet doen wat jij zegt of anders maak je geen gains. Je bedoelt het waarschijnlijk niet zo, maar zo komt het over. Niet heel slecht, maar krijg je een beetje het falstyr effect. En als je dan ook foutieve antwoorden geeft en dan niet in discussie gaat maar de fout bij de ander legt schop je natuurlijk tegen een paar scheentjes.

Voorderest no hate, maar merk het vaker bij discussies of reacties op jouw posts.
      Hij geeft in elk geval advies, daarmee onderscheidt hij zich al van 70% van de BN leden die alleen aangeven wat slecht of fout is of alleen troll posten (no personal offense btw )

Comment

Wat heeft dat met held te maken, ik bedoel gewoon hetzelfde als noc doet, ja ik lees je log maar jij bent zo zeker van je zaak dat ik me er niet mee bemoei.
        Akito, vat het niet op hoor als aanval maar ik krijg liever geen advies dan verkeerd advies.

Maar ook niet alles wat tails zegt is bij voorbaat fout alleen het is de toon waarop dingen beweerd worden, ja het is flauw om te zeggen dat je zelf amper lift, maar kijk als je nou zelf gewoon hard vorderd op een schema ok, maar dat gebeurt imo niet.
        Met bv ss moet ja na wat maanden al veel meer liften.
        Ik heb al diverse keren gezegd wat ik ervan vond jij zei toen kom met voorbeelden, die geef ik je nu rn dan noem je me mans.
        Wees eens eerlijk naar jezelf hoeveel plaatjes en curl opmerkingen zitten er in je laatste 100 posts?

Mocht ik je beledigt hebben dat is niet persoonlijk bedoelt, ik vind je irl een aardige (wat vage) gast.

Comment

Originally posted by aktito View Post
          Hij geeft in elk geval advies, daarmee onderscheidt hij zich al van 70% van de BN leden die alleen aangeven wat slecht of fout is of alleen troll posten (no personal offense btw )
          Mmm, vind eigenlijk dat mensen hier best goed advies geven. Ik persoonlijk vind dat je geen advies moet geven over dingen waar je niks van weet, en je eigenlijk maar wat post van wat je hebt gelezen op het internet. Heb meer aan persoonlijke ervaringen. Bijv. Pescatore was eerst googleloog (niet mijn woorden ) en nam zijn advies niet zo serieus (terwijl ik zelf noob ben) en dan nu in zijn logje deelt tie ervaringen die ik veel boeiender vind. Daar leer je van ipv ff een seconden googelen en dan wat posten om iemand te ''helpen''.
          Je zal mij dan ook bijna nooit in een voedingsschema topic of wat dan ook vinden, maar eerder in dingen waar wel ervaring in heb zoals SL, een beginnersschema. Of bijvoorbeeld motivatiedipjes.

Maareeehhhhhhh, is wel heel offtopic dus ben out. .
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by quibus View Post
            jij met je blijf ot, dat doe je zelf ook heeel veel niet, en zodra ik of anderen commentaar op je hebben verschuil je je snel achter blijf on topic.
            En wat doe jij dan met je schema's, hoe lang ben je bezig en wat druk je nu dan, dus ga nou niet zo interessant lopen doen tegen een 14 jarige want wanneer deze 15 is drukt hij het dubbele van jou.

oja reageer maar niet blijf lekker OT

Hoeveel en hoevaakt drukt hij dan?
            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Daar gaat het niet om visbek het wordt nu geen bash tails topic, ook hij bedoelt het goed en is net als jij wat eigenwijs (vind ik)
              Je kan twee jaar aankloten en niet verder komrn je kan ook serieus aan de gang en in twee jaar 15 kilo zwaarder worden.

Comment

Er is geen 1 manier van trainen of 1 manier waarop iets kan dat zeg ik ook niet. Op dit forum probeer ik ook mensen te helpen maar mijn advies hoeft ook niet per definitie altijd juist te zijn, daar is een forum voor. Ik heb verschillende dingen geprobeert en kan dus enigsinds meepraten over bepaalde en ben niet van mening dat iets fout perse fout is omdat je er wel van kan leren.

Wat mijn fysiek en trainingen betreft dat is mijn zaak maar daar moetje ook heel het verhaal van kennen om erover mee te praten. Dat ik plaatjes en opmerkingen plaats mag eens in de zoveel tijd best zolang dat niet het enige is dat gebeurt zoals ik wel soms zie bij anderen. Een log is ook bedoelt om leuk te houden dus zie zelf niet in wat daar fout aan is. In deze heb ik het wellicht wat hard verwoord maar mijn punt blijft wel staan dat ik vind dat deze jongen het verkeerd aanpakt, maar daar laat ik het nu ook bij daar moet hij zelf maar lekker achter komen.

Over jou irl ga ik geen uitspraken doen omdat je na een gesprek van 5min iemand nog niet goed kent en het was maar een drukke boel om eerlijk te zijn , heb maar met weinigen kunnen trainen of een fatsoenlijk gesprek kunnen voeren.

Comment

Daar gaat het niet om visbek het wordt nu geen bash tails topic, ook hij bedoelt het goed en is net als jij wat eigenwijs (vind ik)
                  Je kan twee jaar aankloten en niet verder komrn je kan ook serieus aan de gang en in twee jaar 15 kilo zwaarder worden.

We zien het toch over 2 - 3 maanden wel wat aktito al zei, mischien werkt het wel goed hehe
                  Dan maar eigenwijs
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ok tails duidelijk.

Comment

Zo was weer een lekkere training vandaag :

-Warming up

-Chest press
                      15 x 20kg
                      15 x 20kg
                      15 x 20kg

-Dumbell press
                      15 x 4kg
                      15 x 4kg
                      15 x 4kg

-Pectoral machine
                      15 x 20kg
                      15 x 20kg
                      15 x 25 kg

-Squats

15 x bw
                      15 x bw
                      15 x + 10kg

-Leg press
                      15 x 40kg
                      15 x 40kg
                      15 x 40kg

-Leg extension
                      15 x 15
                      15 x 15
                      15 x 15

Standing calf raises
                      15 x 5 kg dumbbell
                      15 x 5kg dumbbell
                      15 x 5kg dumbbell

-Dumbbell press wide,seated
                      15 x 5
                      15 x 5
                      15 x 5

-Lateral raise/seated 2 x 15 x 4kg 1 x 15 3kg
                      15 x 4kg
                      15 x 4kg
                      15 x 3kg

-Perongeluk lat pulldown gedaan,kwam omdat ik met iemand trainde, was verward met een ander(e) dag en schema.

15 x 25kg
                      15 x 25kg
                      15 x 30kg

-Bench press

15 x 20kg
                      15 x 25kg
                      15 x 30kg ( PR )
                      Last edited by Tonijnvreter; 13-05-2013, 19:02. Reason: Foutjee
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

"zucht"

Comment

Originally posted by luco View Post
                          "zucht"
                          Kan je dit onderbouwen? Vind dit wel een waardeloze comment.
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Hehe, ik zeg wie begint met borst en eindigt met borst en nog een PR neerzet id gewoon een held.
                            Succes kerel

Comment

Imo wel beetje hoog in reps, maar je begint nog maar net, dat kan je altijd nog omzetten zodra je wat meer gewend ben aan je trainingen
                              If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Hehe, ik zeg wie begint met borst en eindigt met borst en nog een PR neerzet id gewoon een held.
                                Succes kerel
                                Dit moest natuurlijk na de pec deck zijn
                                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X