Tonijnvreter's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by inferno_0666 View Post
    Dat van die definitie en vorm klopt helemaal niet. Vorm is grotendeels genetisch bepaald en de definitie krijg je wanneer je een laag vetpercentage hebt. Het beknellen van pezen is ook een broodje aap verhaal.

16 reps is ook niet ideaal voor de comounds wanneer je onervaren bent. Waarschijnlijk moet je nog werken aan je techniek/uitvoering en daar zijn de lagere reps meer geschikt voor.
    Ik zal het toch nog eens vragen/zeggen. Bedankt .
    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Originally posted by Tonijnvreter View Post
      Ik zal het toch nog eens vragen/zeggen. Bedankt .
      Ik denk niet dat die trainer het zal inzien en verder zal kijken dan zijn neus lang is, maar het is het proberen waard.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Sterker nog, ik durf zover te gaan dat je deze beste man niet meer serieus hoeft te nemen vanaf nu.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Zoek een andere trainer/fysio en lees jezelf vast in (niet te veel want als je hongerig bent naar kennis schijn je een zwakkeling te zijn heb ik zojuist gelezen).

Comment

• Beter een googleloog in je hand dan tien fysios in de lucht. Staat er goed bij, voor 15 jaar dan.
            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Tip: begin nu vast met meer aandacht aan benen te besteden trouwens Tonijnvreter Je zal me in de toekomst dankbaar zijn (opbouwend bedoeld).

Comment

• Aktito, zal ik doen , en waar las je dan dat ik een zwakkeling was?

Btw nieuw schema

dag 1 : borst
                dag 2 : rug
                dag 3 : benen en schouders
                dag 4 : biceps triceps
                dag 5 : buik en een hoop core oefeningen
                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• 15 jaar, 1.81(wtf), precies net zoals mij broertje, die is wel alles behalve ripped. Nice man.
                  Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

• Originally posted by haci View Post
                    15 jaar, 1.81(wtf), precies net zoals mij broertje, die is wel alles behalve ripped. Nice man.
                    Haha, bedankt , Maar hoezo is 1.81 gek dan
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Best lang voor een 15-jarige (was je al op je 14e? ) denk je nog dat je gaat groeien?
                      Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Btw nieuw schema

dag 1 : borst
                        dag 2 : rug
                        dag 3 : benen en schouders
                        dag 4 : biceps triceps
                        dag 5 : buik en een hoop core oefeningen

Dus alles maar 1x per week. Ik denk dat het harder zal gaan met een hogere frequentie.
                        Last edited by inferno_0666; 17-07-2013, 22:47.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• Originally posted by haci View Post
                          Best lang voor een 15-jarige (was je al op je 14e? ) denk je nog dat je gaat groeien?
                          Ik weet niet hoe jullie erbij komen dat ik 15 ben, maar ik ben nu nog 14, over een maandje ben ik 15. Ik groei nog tot zo'n 1.90.
                          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Dus alles maar 1x per week. Ik denk dat het harder zal gaan met een hogere frequentie.
                            Ik heb nu wel 4 sets ipv 3, en meer oefeningen, ik weet niet of dit veel uitmaakt?
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik heb nu wel 4 sets ipv 3, en meer oefeningen, ik weet niet of dit veel uitmaakt?
                              Nee, want de frequentie blijft dan toch hetzelfde.
                              - Dave Tate

Comment

Nee, want de frequentie blijft dan toch hetzelfde.
                                Als je bijv borst 1 x goed pakt is dat toch ook wel goed? Vind dat ook veel fijner trainen.
                                17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X