Tonijnvreter's logje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dat het allemaal wat lichter word is een goed teken, dat betekend dat je sterker aan het worden bent en meer gewicht moet gaan gebruiken, niet dat je van schema moet veranderen. Al helemaal niet als je hier goed op gaat.

Je triceps gun je geen rust in dit schema, niet geheel onbelangrijk als je wilt dat ze groeien. Just saying.
    Verder is keuze van oefeningen onder de maat, zoals eerder ook al gezegd door quibus

Waar zijn je BOR/BP/DL/MP/OHP , will hier zelf eigenlijk ook nog Pull/Chin-ups en Dips aan toevoegen, compounds zijn de oefeningen die je uitvoeren wilt als MAIN exercise, daarom heen zou je wat isolatie oefeningen kunnen doen. Niet andersom.

Ongetwijfeld zal je vast wel groeien van het schema wat je nu hebt, want dat doe je eenmaal als je net begint.
    Echter haal je op deze manier niet het optimale uit je training.
    Broomstick_bodybuilding op insta
    F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
      Dat het allemaal wat lichter word is een goed teken, dat betekend dat je sterker aan het worden bent en meer gewicht moet gaan gebruiken, niet dat je van schema moet veranderen. Al helemaal niet als je hier goed op gaat.

Je triceps gun je geen rust in dit schema, niet geheel onbelangrijk als je wilt dat ze groeien. Just saying.
      Verder is keuze van oefeningen onder de maat, zoals eerder ook al gezegd door quibus

Waar zijn je BOR/BP/DL/MP/OHP , will hier zelf eigenlijk ook nog Pull/Chin-ups en Dips aan toevoegen, compounds zijn de oefeningen die je uitvoeren wilt als MAIN exercise, daarom heen zou je wat isolatie oefeningen kunnen doen. Niet andersom.

Ongetwijfeld zal je vast wel groeien van het schema wat je nu hebt, want dat doe je eenmaal als je net begint.
      Echter haal je op deze manier niet het optimale uit je training.

Als ik merk dat ze te weinig rust hebben zal ik er wat aan veranderen.

Bench press heb ik al toegevoegd Chin ups kan ik ook nog wel gaan doen.
      Maar ik merk dat ik niet meer zoveel groei op dat fb schema
      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by Tonijnvreter View Post
        Maar ik merk dat ik niet meer zoveel groei op dat fb schema

Dat komt omdat je meer gewicht moet gaan gebruiken
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

Originally posted by Wessle View Post
          Dat komt omdat je meer gewicht moet gaan gebruiken
          Heb ik ook al gedaan .. Maar ik vond het tijd voor vernieuwing
          En deadlift op 14 jaar lijkt me niet echt lekker voor mijn rug, hoe denken jullie daar over?
          17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Als jij het gewoon goed doet is het een geweldige oefening, voor je hele core en hams/glutes/alles.

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Als jij het gewoon goed doet is het een geweldige oefening, voor je hele core en hams/glutes/alles.
              Ik wacht er toch nog liever even mee haha.Maar het is inderdaad een goede oefening.
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ik wacht er toch nog liever even mee haha.Maar het is inderdaad een goede oefening.
                Des te eerder je een oefening degelijk aanleert des te meer profijt je er later van zal hebben. Je leeftijd is in ieder geval geen terechte reden om geen deadlift te doen. Je rug kan ook prima groeien zonder, maar je biceps kunnen dat ook prima zonder bicep curl bij wijze van.

Dus als jij het plan hebt om bijv. wel te gaan deadliften als je 16 bent, kan je er net zo goed nu mee beginnen!
                "Straight outta gym"

Comment

Je hoeft ook niet alles meteen te doen, maar het kan gerust hoor. Ik deadlifte eerst 2x pw.

Wat betreft je oefeningen, hebben ze wel gelijk. Meer compounds, word je ook goed sterker van.

Comment

Je hoeft ook niet alles meteen te doen, maar het kan gerust hoor. Ik deadlifte eerst 2x pw.

Wat betreft je oefeningen, hebben ze wel gelijk. Meer compounds, word je ook goed sterker van.
                    Ik heb de BP er bij gedaan, als ik er chin ups bij doe zou dit dan genoeg zijn? Ik heb natuurlijk ook squats nog.
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

mwah ik vind eig je hele schema beetje apart, beter een UB/LB, push pull of een simpele split als
                      chest
                      back
                      benen&schouders
                      armen

(of chest/tri back/bi en schouders aparte dag, kan allemaal) maar dit lijkt me veel te belastend/vaag. Gewoon mijn mening

Comment

mwah ik vind eig je hele schema beetje apart, beter een UB/LB, push pull of een simpele split als
                        chest
                        back
                        benen&schouders
                        armen

(of chest/tri back/bi en schouders aparte dag, kan allemaal) maar dit lijkt me veel te belastend/vaag. Gewoon mijn mening

Ieder zijn mening Ik ga dit gewoon is een week doen en anders switch ik wel
                        17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Hehe net zoals ik dus. Eigenwijs, eigen weg

Comment

Ieder zijn mening Ik ga dit gewoon is een week doen en anders switch ik wel
                            Doe het dan niet want een week iets doen en dan conclusies trekken is onzin.
                            Als je zo zelfverzekerd bent over het schema doe het dan gewoon 3 maanden en evalueer dan je progressie.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                              Doe het dan niet want een week iets doen en dan conclusies trekken is onzin.
                              Als je zo zelfverzekerd bent over het schema doe het dan gewoon 3 maanden en evalueer dan je progressie.

Oke dan doen we dat he
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Oke dan doen we dat he
                                Goedzo, succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...