Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Wellicht zijn het bekende Nederlanders en willen ze in alle rust aan hun lichaam werken, zonder herkend te worden.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Ik vind het wel wat hebben.
Geen foto's plaatsen dan.
Eigenlijk zijn wij als foto-plaatsers best een beetje apart.
Met aangespannen spiertjes halfnaakt op de foto in je log….
En erger nog; soms ook in andermans log.
Kan ik nog terug Aldo ,als ik al mijn foto's nu delete?
Commentaar.
Zelfde training als maandag alleen deze viel een stuk zwaarder. Gisteren met rugby aardig wat hits te verwerken gehad wat ik vooral voelde in mijn schouders. Dit resulteerde in een pijnlijke overhead press, dus hier ben ik na drie sets mee gestopt. Alles goed laten rusten en maandag gaan we weer verder. Goed weekend u allen!
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Comment