30 minuten wandelen of hardlopen?
Aldo's Log.
Collapse
X
-
-
Originally posted by Pren View PostAh ok.
Morgen eerste dag! Afgaand op de verhalen is volume dag behoorlijk zwaar. 5x5 op 90% van 5rm op squat en press en 1x5 deadlift. Ben benieuwd Heb er iig zin inSkeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostIk heb ook nog een tijdje getwijfeld wat betreft de Texas Method. Ik vind alleen de balans in UB/LB een beetje ver te zoeken. Haha ach, je hebt de afgelopen maanden weinig volume gedraaid Dus dat compenseert mooi.
Viel trouwens nog best mee. Was wel weer even wennen aan 5x5, maar kon het vrij prima handelen.Ik doe een gok
Comment
-
Fullbody B
Squat
3x10x115kg
Romanian Deadlift
12x97.5kg
12x97.5kg
9x97.5kg helemaal op
Overhead Press
3x10x62.5kg
Pull ups
8x5xBw
Side Raises
2x15x10kg
Barbell Curls
2x15x40kg
Skullcrushers
2x15x45kg
Cardio: 30 minuten wandelen.
Commentaar.
Stiffies gaan nu ook omlaag in reps. Was ook wat moe en zwakjes maar niet gehaald is niet gehaald.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Pren View PostVind dat zelf nog best wel meevallen, maar ik snap je punt wel. Maar aangezien roeien mijn doel is, is meer aandacht voor de beentjes niet erg
Viel trouwens nog best mee. Was wel weer even wennen aan 5x5, maar kon het vrij prima handelen.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody A
Squat
3x10x117.5kg
Bench Press
3x10x87.5kg
Bent over Row
3x12x87.5kg
Incline Chest Press
3x10x55kg
Chest supported rows
3x10x28kg
Power Shruggs
3x10x28kg
Ab rollouts
3x12
Cardio
30 minuten gelopen in totaal.
Commentaar.
Deze training ging eigenlijk heel vlotjes. Barbell row wordt nu wel wat zwaar. Ik ga ook even wat wijzigingen aanbrengen in mijn schema maar dat post ik hieronder.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Long and Steady.
A
Squat
Bent over row
Bench press
Pull ups
Side raises
Bent over raises
B
Squat
Stiff Deadlift
Bench press
Bent over row
Calve raises
Ab rollouts
C
Squat
Bench press
Bent over row
Overhead press
French press
Barbell curls
Er veranderd niet veel compounds gaan volgens schema, en voor de pull oefeningen zal ik 1 setje meer doen. Dit om disbalans in mijn push/pull te voorkomen. Verder zullen de twee assists per training op 5x10 zijn.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Originally posted by Aldo Raine View PostYes jij hebt andere doelen dan ik heb natuurlijk. Ik las dat je net buiten de selectie was gevallen? Wel zonde. Ach zelf de volume dag van TM vind ik wel meevallen wat betreft volume Maar in ieder geval succes. Ik ben benieuwd wat het je op gaat leveren.Ik doe een gok
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostPittig volume
Originally posted by Pren View PostJa buiten de preselectie. Begin november heb ik een herkansing. Besefte me dit weekend dat 10 kg extra squatten me wss niet voldoende gaat opleveren dus ik ga nu volle bak cardio. Misschien nog wat krachttraining om kracht een beetje op peil te houden. Wellicht daarna TM nog een kans geven Vond het volume op TM ook nog meevallen idd. Was uiteraard wel weer even wennen, maar dat is logisch als je een tijdje maar 2 a 3 werksets hebt gedaan.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Fullbody A
Squat
3x10x120kg
Bent over row
3x12x90kg
Bench press
3x10x90kg
Pull ups
8x5xBw
Side raises
5x10x10kg
Bent over raises
5x10x10kg
Commentaar.
Pittige training. Rows waren net aan, en ik ben benieuwd hoelang ik dat nog vol ga houden. Squats opzich goed en bench redelijk.Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment