Gefeliciteerd met je P kerel, en succes met het herstel
RickBeen road to 100 kg
Collapse
X
-
Originally posted by Iron Mind View PostKlote van je huidige situatie, maar je weet mooi je gewicht te behouden volgens mij.
Gefeliciteerd met je p, geniet ervan.
gratz en beterschap pik.Gefeliciteerd met je P. Veel sterkte met herstellen!Gefeliciteerd met je P kerel, en succes met het herstelDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Hier ff wat fotos om een indicatie te geven van hoe mijn fysiek eruit ziet na 7 dagen niet eten, alleen ong 4 ijsjes per dag en soms wat vla. vandaag gaat het trouwens ietsje beter, hele shake gehad met melk en bijna een hele pudding plus wat ijsjes. Hopen dat ik nu het diepe dal gehad heb en dat het steeds een beetje beter mag gaan.
Veel vocht verloren, glucogeen is uit de spieren getrokken en het lijkt dus dat ik wat droger sta (vocht weg) maar de massa komt echt slecht uit qua volheid en hardheid. Woog net 87,4 kg, ben dus zon 3 kg afgevallen. Vind de massa ook slecht uitkomen, zou binnenkort ff iemand vragen om fotos te maken misschien dat het dan wat mooier uitkomt.
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
ohja, voor de liefhebber, zo ziet men mond er van binnen uit
En ja het doet zo zeer als dat het eruit ziet..
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Lol ziet er echt nasty uit inderdaad, is er gewoon uitgebrand lijkt het wel .....
Ziet er niet echt lekker uit idd !
Veel beterschap iedergeval en je zal hierna vast weer snel op je oude gewicht teurg zijn glycogeen/vocht.
Beterschap man
Heb zelf 3 dagen niks mogen eten toen ik in het ziekenhuis lag ( milt gescheurd )
Toen ging ik echt kapot van de honger, dus ik kan me er wel wat bij voorstellen.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
voel me echt fucked-up, kutzooi. Wil weer trainen, vreten maar voel me nog kut, ben sjagarijnig krijg ruzie met iedereen omdat ik iedereen afzeik, woog nog maar 85 kg vanmorgen.. Focking 5 kg afgevallen
IK WIL WEER TRAINEN!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Man wat moet jij een pijn in je strot hebben gehad (of nog). Ik wens je dan ook van harte beterschap kerel.
Maak je niet druk om wat je nu verliest, het zit er in no time weer aan hoor..
Het komt er met dezelfde snelheid weer aan als het er nu afgaat, dus maak je geen zorgen.
Sorry voor mijn verlate reactie.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostKut man,maar die 5kg is er zo weer aan.
Over 2 weken lach je erom,ben het in ieder geval ook van dat gezeik af met ziekjes en pijntjes.
Man wat moet jij een pijn in je strot hebben gehad (of nog). Ik wens je dan ook van harte beterschap kerel.
Maak je niet druk om wat je nu verliest, het zit er in no time weer aan hoor..
Het komt er met dezelfde snelheid weer aan als het er nu afgaat, dus maak je geen zorgen.
Sorry voor mijn verlate reactie.
Bedankt Knulletje, en niks geen sorry. ik weet dat jij hetzelfde hebt meegemaakt en ben echt blij voor je dat het nu weer beter met je gaat! Je verdient het, alleen al gezien hoeveel mensen je helpt op dit forum. Dikke respect buffel!!
Trainen is vallen en opstaan, 2 stappen terug en weer 3 vooruit!
props voor je resultaten! mannen onderscheiden zich van jongens door discipline.
En dat train je er niet ff aan
c'est la vie
Bedankt kerel. Alleen is het nog niet genoeg, er moet meer bij. En met die gedachten is het nog moeilijker.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Wat een vies mannetje ben je toch, Rick! Zit ik net mijn shake te drinken en dan komt die foto van jou strot voorbij.
In ieder geval, beterschap en gefeliciteerd met je propadeuse. Het is je gegund.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostWat een vies mannetje ben je toch, Rick! Zit ik net mijn shake te drinken en dan komt die foto van jou strot voorbij.
In ieder geval, beterschap en gefeliciteerd met je propadeuse. Het is je gegund.
Bedankt kerel! Super!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-