Dat zijn lelijke plekken inderdaad. je hebt er soort creme voor. Had mijn maat ook gebruikt. Of het werkt weet ik niet, maar dan vallen ze in ieder geval minder op lijkt me. Maar het blijft zuur...
RickBeen road to 100 kg
Collapse
X
-
Originally posted by gripmaster View PostDat zijn lelijke plekken inderdaad. je hebt er soort creme voor. Had mijn maat ook gebruikt. Of het werkt weet ik niet, maar dan vallen ze in ieder geval minder op lijkt me. Maar het blijft zuur...Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Je kan bio oil of amandelolie kopen maar het zal er niet door verdwijnen helaas.
Olie kan het voorkomen soms,maar niet genezen.
Eigenlijk moet je je iedere keer na het douchen insmeren ,al wilt dat niet zeggen dat het dan absoluut niet meer voor kan komen
Het is toch net als littekens, die wel kunnen vervagen,maar niet verdwijnen.
Maar je wilde toch een tattoo?Mooie plek voor een toch?Last edited by rain; 07-02-2014, 18:35.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Bio oil gebruik ik nu ook en het scheelt in mijn ogen wel wat! het is ook niet super duur, ingeval ik doe met een potje van 60 ml behoorlijk lange tijd.Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Eeldesports View PostBio oil gebruik ik nu ook en het scheelt in mijn ogen wel wat! het is ook niet super duur, ingeval ik doe met een potje van 60 ml behoorlijk lange tijd.
Ik gebruik het voor schrale ..... ellebogen
Werkt super,maar sinds een tijdje heb ik eigen merk van Etos .Scheelt aardig in prijs en is praktisch hetzelfde.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
haha jaa tattoo onder me oksel zeker:P Nee die komt op me andere borst En kan ik ook wel 10 tattoo's op me kont zetten haha, misschien jou koeientattoo wel regenmanDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Keek net in de spiegel en dacht: ja ik zie bulten! Het begint ergens op te lijken, nice! Hoor van mensen nu dat ze het niet mooi vinden, uit verhouding enz, gaat de goeie kant op dus, those keep me motivated!!!Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Welke bulten bedoel je? Je delts?
Ach, mensen beginnen je vaak af te zeiken als je zo fucking hard t.o.v. andere lui (die er geen amper wat voor doen). Onwetendheid speelt vaak ook wel een rol overigens.
Ik knik altijd, maar vrolijk ja en denk het mijne er van. Gewoon lachen.
Ik vermoed dat jij hetzelfde al gewoon doet
"Straight outta gym"
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostWelke bulten bedoel je? Je delts?
Ach, mensen beginnen je vaak af te zeiken als je zo fucking hard t.o.v. andere lui (die er geen amper wat voor doen). Onwetendheid speelt vaak ook wel een rol overigens.
Ik knik altijd, maar vrolijk ja en denk het mijne er van. Gewoon lachen.
Ik vermoed dat jij hetzelfde al gewoon doet
Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
vanmorgen 89,1 kg.. was naar paar dagen wat minder eten helaas en 1x gesport die week ivm vrije week, was niet in dronten..
Zostraks hard borst gepakt:
WU 2 sets
8x32 kg
8x34 kg
8x36 kg
5x38 kg zwaarst wat ik ooit gedaan heb.. PR!
Flat dumbell press:
8x28 kg
8x30 kg
7x32 kg
10x28 kg
cables crosses.
dumbell militairy press:
10x18 kg
10x20 kg
7x22 kg
dumbell en cables side raises en triceps, lekkere training!
ga nu een maand geen fotos maken en dan een foto voor een leuke vergelijking..
Ook wat doelen met me trainingsmaatje afgesproken:
Eind van het jaar 95+, hoop ik te halen met een zomer van 7 weken in het buitenland zonder te kunnen trainen.
squat 1x200 kg met belt en kniebanden.
BP gaan we nu meer op dumbells concentreren.
Redelijk haalbare doelen denk ik.. Al wordt die 200 een harde, we zullen zienDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Ohja kipfilet bij de c1000in dr aanbieding, 4,50 kg! Gister nog 4 kg grhaald :-DDon't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
-
Originally posted by rainman View PostNiet duur, na spieren en pezen en vet verwijderen blijft er toch nog wel 2,5 a 3 kg over.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
20 uur geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
6 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-